Skocz do zawartości


Zdjęcie

Urządzenia Treningowe Garmin (Edge/fenix/fr) + Akcesoria


11806 odpowiedzi w tym temacie

#9801 Born Ready

Born Ready
  • Użytkownik
  • 1429 postów

Napisano 14 luty 2021 - 13:39

Ja bym wziął od razu E830. Wiem, że drożej, ale pomyśl tak: nie kupujesz tego sprzętu na rok, posłuży pewnie 3 lata kompletnie bezproblemowo, te 3 może 4 stówki warto dopłacić. Ja początkowo wziąłem E530 a następnie "zamieniłem go" na E830 dla ficzerów nawigacyjnych.

 

Dla szybkości, nawigacji, lepszej baterii, climb pro warto.

Dla łatwiejszej obsługi nawigacji warto do 830.Choć jak bym potrzebował jakoś szczególnie to rozważał bym większy ekran (1030).

Dzięki za odzew. Interesuje mnie tylko ewentualna zamiana na E530 :) 

 

Do 830 nie mam potrzeby dopłacać, bo nie chcę dotykowego licznika. Z tego samego powodu odpada 1030, a już jego rozmiar mnie całkiem odrzuca. Nawigacja wystarczy mi nawet w 520, więc myślę że w razie czego byłby zadowolony również i w 530.


  • artho lubi to

#9802 artho

artho
  • Użytkownik
  • 2879 postów

Napisano 14 luty 2021 - 13:40

Na bike-discount.de jest nowy za 1700zł, więc chyba szkoda zachodu na refurby. Inna sprawa, że przed zakupem 1030 jednak zapoznałbym się dobrze z jego bolączkami i faktem, że działa już nieco wolniej. To świetny sprzęt, ale 830 i 1030 Plus mogą być zakupem cieszącym dłużej :P.



#9803 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8612 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 15 luty 2021 - 10:01

Też robiłem test garminowy, chciałem nawet pochwalić za przyjazny UI, ale ostatecznie mam mętlik. Garmin przerwał mi test po skończonym 4 kroku. 5 krok dałbym jeszcze radę jechać, pewnie nie cały, ale z 1-2 min na pewno. Zupełnie nie rozumiem jak to ma działać, myślałem że to jest test do odcięcia? FTP wyszło wg mnie trochę zaniżone.

 

Tak jak już pisałem wcześniej, w porównaniu do testu 20 minutowego (zwłaszcza bez wcześniejszego 5 minutowego przepalenia w strefie 5) można tak odczuwać, ale jak dla mnie daje to bardziej realne szacunki na utrzymanie pełnej godziny w docelowej mocy. 

Nie jest do odcięcia, stąd robi się ten test dość... przyjemnie (hymmm...), a w każdym razie łatwiej, niż chyba wszystkie inne testy, łącznie z rampą robioną do wyplucia płuc ;) stąd właściwie nic nie stoi na przeszkodzie, żeby często test powtarzać, nawet jako element treningu. 

Do wykonania potrzebny jest tak miernik mocy, jak piersiowy czujnik tętna. Optyczny nie wykrywa HRV i nawet jeśli zostanie użyty i podłączony, to dane mogą wpływać na ukończenie testu (czy raczej jego nieukończenie).

 

 

Wydaje mi się, że test się nie uruchomi, tutaj napisali tak jakby był on wymagany:

https://www8.garmin....C563477E6D.html

 

Ja bym wziął od razu E830. Wiem, że drożej, ale pomyśl tak: nie kupujesz tego sprzętu na rok, posłuży pewnie 3 lata kompletnie bezproblemowo, te 3 może 4 stówki warto dopłacić. Ja początkowo wziąłem E530 a następnie "zamieniłem go" na E830 dla ficzerów nawigacyjnych.

 

Właściwie tu: https://www.firstbea...hold-power-ftp/

 

Po uzyskaniu tych danych silnik Firstbeat Analytics identyfikuje poziom FTP, wyodrębniając odchylenia w zmienności tętna, które są skorelowane z kluczowymi wskazówkami dotyczącymi reakcji wzorców oddechowych na intensywność Twojej aktywności.

 
Ponieważ ta funkcja wymaga danych HRV, wymagane jest użycie czujnika tętna na klatkę piersiową.
 
Tutaj: https://assets.first...x_30.6.2017.pdf wytłumaczenie bardziej naukowe, aczkolwiek bazujące na prędkości biegu (wystarczy zamienić na moc i będzie analogicznie) do oceny Vo2max, aczkolwiek rzutuje nieco i na oszacowanie FTP. Warto się zapoznać!
 
Zdecydowanie zmiana 520 -> 530 jest zmianą na duży plus. Seria x20 była serią dość mało "udaną". W odróżnieniu od serii x30. Co ciekawe 1030 pomijając nieco wolniejsze działanie niż nowsze 530/830 cieszyć będzie tak samo długo, bo oprócz wykrywania częstotliwości oddechów i integracji z Trialforks ma to samo oprogramowanie. 1030+ ma parę dodatków, w tym dość przydatne rozszerzenia nawigacji i propozycje treningowe (jakoś mało przydatne - patrząc na F6x), jednak jeśli ktoś chciałby mieć większy ekran i wolałby przyoszczędzić tysiaka wybierając między starszą wersją, a plusem, to wiele nie traci. 
 
Dla niektórych większy ekran jest zaletą (słabszy wzrok). Zresztą miałem 500, 810, 520, 1000 i teraz 1030. Przyciski były w 500 i 520 i o ile właściwie aż do 1000 włącznie ekran dotykowy aż tak dużego znaczenia nie miewał (od 810 używam pilota Edge), bo tam to głównie przesuwanie paluchem ekranów (co robiłem i tak pilotem) czy ewentualnie obsługa nawigacji, to w 1030 ma coraz większe znaczenie. BARDZO dużo można zrobić paluchem: od zdecydowanie łatwiejszego ustawienia ekranów, poprzez obsługę widżetów (wywołanie, przeglądanie, obsługa), obsługa urządzeń dodatkowych typu lampy, trenażer (zmiana trybów: moc/nachylenie/opór, ustawienia każdego trybu) i tak dalej. Na dodatkowych ekranach/polach IQ gdzie pełnię funkcji można uzyskać tylko w urządzeniach z ekranem dotykowym.
Zgoda, można większość zrobić i przyciskami, ale klikania tu już jest dość sporo i jest to mało wygodne. Za urządzeniem przyciskowym właściwie przemawia tylko jedno: niższa cena. Wszystko pozostałe przeciw.

  • big75, sirkozi i Born Ready lubią to

Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect


#9804 Born Ready

Born Ready
  • Użytkownik
  • 1429 postów

Napisano 15 luty 2021 - 11:18

Akurat cena nie jest najważniejszym czynnikiem. Po prostu myślę tylko o 530, jeśli będę zmieniał licznik. Dotyk odrzucam, nie pasuje mi. Nie korzystam też z tylu dodatków, żeby powyższe argumenty za nim przemawiały. 

 

Ale widzę, że przejść na nowszy sprzęt warto. Sprzedam 520 i przejdę na 530 :) chyba, że nie będzie chętnych na 520, to z nim zostanę bez presji. 



#9805 big75

big75
  • Użytkownik
  • 1560 postów
  • Skądpolska

Napisano 15 luty 2021 - 11:33

 

Tak jak już pisałem wcześniej, w porównaniu do testu 20 minutowego (zwłaszcza bez wcześniejszego 5 minutowego przepalenia w strefie 5) można tak odczuwać, ale jak dla mnie daje to bardziej realne szacunki na utrzymanie pełnej godziny w docelowej mocy. 

Nie jest do odcięcia, stąd robi się ten test dość... przyjemnie (hymmm...), a w każdym razie łatwiej, niż chyba wszystkie inne testy, łącznie z rampą robioną do wyplucia płuc ;) stąd właściwie nic nie stoi na przeszkodzie, żeby często test powtarzać, nawet jako element treningu. 

Do wykonania potrzebny jest tak miernik mocy, jak piersiowy czujnik tętna. Optyczny nie wykrywa HRV i nawet jeśli zostanie użyty i podłączony, to dane mogą wpływać na ukończenie testu (czy raczej jego nieukończenie).

 

 

 

Ten test to trzeba  w Garminie jakąś wartość max hr( a to określić szanse małe)   wpisać czy nie ma takiej koniecznosci? ....Kiedyś już o tym tutaj czytałem, teraz szukam ale nie jestem w stanie  znaleźć  tej całej procedury, prosiłbym o jakiś odsyłacz/link.

 

( Ramp  nawet jadąc  do ostrego sapania  u  mnie daje wynik zawyżony pewnie ca 15% ,z wartości jaka wyszła to może poł h bym pociągnął choć wątpie.    20 minutowy  jak pamiętam na powietrzu może i lepszy ale na trenażerze ciężka sprawa.....dlatego może ten nowy Garminowy będzie w sam raz , tylko muszę poczytać o co chodzi )

 

 

edit:  mam 9704 w tym wątku



#9806 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8612 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 15 luty 2021 - 11:58

No chyba jesteś w stanie określić max hr? Pi razy oko? Daj autowykrywanie HRmax. Z drugiej strony nie sądzę, żeby to miało jakiekolwiek znaczenie, bo test jest przerywany grubo poniżej tej wartości, u mnie ostatnio po przekroczeniu 182, czyli ponad dychę mniej niż realne maksimum HR. Właściwie to najpierw osiągnęło 182, później spadło do 180 i dociągnęło do 181. Poprzednio przerwało o ok. 3bmp niżej. 

No i było to parę bmp poniżej poziomu gdy poważnie zaczyna brakować oddechu w płucach. Może to jest czynnikiem decydującym? Czyli tym cytowanymi: "kluczowymi wskazówkami dotyczącymi reakcji wzorców oddechowych"Bardzo możliwe.


Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect


#9807 mareq

mareq
  • Użytkownik
  • 232 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 15 luty 2021 - 12:28

Ja HRmax ustawiłem na początku według znanego wzoru. W czasie jazd jak sobie spuszczę łomot i garmin zarejestruje wyższe tętno niż miał wprowadzone to sam mi zaktualizował. W sumie teraz ma wprowadzone o 3 uderzenia większe niż pierwotnie wprowadziłem.



#9808 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8612 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 15 luty 2021 - 12:32

Tego wzoru niby 220 - wiek? No to odwracając wzór, mam jakieś 28 lat, a nie prawie 2x tyle :D

Z tego wzoru to mi nawet HR progu mleczanowego nie wychodzi, jeszcze paru uderzeń brakuje ;)

Chyba każdy, kto choć parę latek pojeździł, mniej więcej wie jakie ma swoje maksymalne tętno. 


Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect


#9809 artho

artho
  • Użytkownik
  • 2879 postów

Napisano 16 luty 2021 - 09:57

O co chodzi z Garmine Enduro? Czy on się czymkolwiek różni od Fenix-a 6 Solar? (bez Pro)? Poza ceną? :huh:



#9810 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8612 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 16 luty 2021 - 10:20

Enduro, czyli długodystansowiec.

 

Przeglądnij sobie: https://buy.garmin.c...-PL/PL/p/702797

Chyba dziś premiera tej odmiany Fenixa 6 ;)

W skrócie: w standardzie pasek nylonowy na rzepa, raczej być może większy (lub nie) akumulator plus (właściwie to funkcjonalnie wersja 47mm w obudowie 51mm) ładowanie słoneczne (być może efektywniejsze niż w normalnych wersjach Solar), maksymalny tryb pracy bez ładowania i doładowaniem słonecznym to do 1 roku (raczej czysto teoretyczny), w trybie GPS do 70/80h (to drugie z doładowaniem, ale to też raczej teoretyczne), w trybie ultra 200/300h (uwagi jak poprzednio), dodatkowe funkcje programowe: pułap tlenowy dla biegów po szlakach, biegi ultra (z funkcją odpoczynku), dynamika jazdy MTB (to co w Edge x30),  instrukcji obsługi na razie nie dali do przeglądu ;)

Ceny 800/900€ (stal/tytan z powłoką węglową).

 

Czy częściowo choć opcje programowe będą dostępne w "normalnych" Fenixach 6? Na pewno nie wydłużające czas pracy. Być może dynamika jazdy MTB czy tryb vo2max dla biegów szlakowych. 

Rozszerzenie ClimbPro nie tylko dla nachyleń dodatnich (nie dla aktywności kolarskich!) wprowadzono/testowano w FT 945 w becie 6.05 z 21.01.2021. Nie widać tego w aktualnych betach dla normalnych Fenixów i powstaje pytanie, czy  kiedyś dodadzą, czy będzie to funkcja tylko (na razie?) dostępna dla FR945/Enduro?

 

No i chyba nie ma map? W specyfikacji nie widzę, ClimbPro itp. tylko z "(z fabrycznie załadowanym kursem)" czyli raczej bez map, zresztą porównując specyfikacje F6Pro i Enduro widać, że brak map wektorowych. Oszczędności energetyczne na braku nawigacji z routingiem? Może. Do tego brak WiFi, brak pamięci na muzykę - no, ok. jak wydłużać działanie na maksa, to raczej bez dość mocno skracającego czas słuchania muzyczki czy podcastów przez słuchawki BT, ale... Mogli jednak bazować na wersji Pro z menadżerem energii pozwalającym na odcięcie dostępu do map (w opcji mapa tak, ale bez nawigacji po niej) itp.

 

Jak dla mnie raczej niszowy produkt dla specyficznych zastosowań. Wolę F6X Pro ;) - większa użyteczność.

 

Ze zmian sprzętowych ponoć wprowadzili nowy czujnik tętna Elevate gen4 (co może mieć wpływ na energooszczędność). DCR nie potwierdził tego, więc może jednak jest gen3.

 

DCRainmaker umieścił swoją reckę: https://www.dcrainma...pth-review.html

 

Ciekawe... twierdzi, że nowe funkcje będą, a nawet są już dostępne w nowym oprogramowaniu dla Fenix 6. Skok nr oprogramowania co prawda jest dość znaczny, bo ze stabilnego 13.10 do bety 15.20, ale ja w zapisach kolejnych wersji nie widzę wprowadzenia tych zmian... Ponoć możemy spodziewać się, że dziś będzie dostępna oficjalna wersja oprogramowania dla Fenix 6 / MARQ podobnie jak Forerunner 945 i Forerunner 745. Forerunner 245/245 Music również otrzyma ulepszenia Trail Running VO2Max.

 

Fajne wyjaśnienie jak działa VO2max dla biegu przełajowego i dlaczego jest inne niż dla biegu po bieżni/asfalcie/itp. No i dlaczego jest ważne i na co wpływa (czas regeneracji itd.).

 

Przy okazji wyłączyłem nocne badanie natlenienia krwi. Właściwie psu mi to na budę, lepiej przetestować ręcznie siedząc bez ruchu, będzie dokładniej. Za to prawdopodobnie będę mógł spodziewać się 2x dłuższego czasu pracy. Tak, te czerwone diody zżerają sporo prądu. Zwłaszcza jeśli ktoś nieopatrznie włączył sobie całodniowe monitorowanie SP02. Jeśli nie ma ku temu naprawdę dobrych powodów, to lepiej nie używać. 


  • artho lubi to

Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect


#9811 artho

artho
  • Użytkownik
  • 2879 postów

Napisano 16 luty 2021 - 15:25

Trochę to zagmatwane, cały czas trochę to dla mnie sztuczny produkt, który niespecjalnie ma sens no ale może Garmin tego potrzebował. Bazuje na F6 (nie-pro), trochę dodaje, trochę za dużo kosztuje. Miło, że przynajmniej część funkcji ma przyjść także dla F6/FR945/FR745/Marq - ja nie będę tych funkcji wyczekiwał, ale miło gdy się pojawią. Dla mnie nadal najlepszym sprzętem Garmina pod Ultra wydaje się F6X Pro/Solar, który przy odpowiednich ustawieniach większość popularnych maratonów rowerowych powinien obskoczyć bez dodatkowego ładowania a i mapą wspomoże - choć nie miałem jeszcze okazji sprawdzić.

 

Ciekaw jestem na ile jest tam faktycznie nowa, nieco pojemniejsza bateria a na ile to jest tylko optymalizacja.

 

Przy okazji wyłączyłem nocne badanie natlenienia krwi.

Chyba też wyłączę. Fajny bajer, na początku cieszy ale szybko wyłączyłem dzienne teraz raczej wyłączę też nocne mierzenie. Minus taki, że łatwiej kabel do ładowania zgubić jak się rzadko zegarek ładuje :D.

 

Podsumowując: dla posiadaczy FR945 lub F6 raczej ten sprzęt nie ma sensu. Dziwny pomysł dla bardzo specyficznej grupy odbiorców, tylko ta cena jest przesadzona - najwyraźniej nadal Solar sporo podbija cenę. F6XPro na stronie Garmina jest obecnie wyceniany na 699€. Ja z F6XPro raczej zostanę na długo, niech służy.



#9812 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8612 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 16 luty 2021 - 16:02

Pojemniejsza bateria biorąc pod uwagę, że bebechy odpowiadają F6 (tego 47mm), a obudowa z akumulatorem od 6X (tego 51mm). Stąd siłą rzeczy akumulator będzie większy.

 

 

Już chyba wiem, skąd dal Fenix 6 aktualna beta ma numerek 15.20. Wraz z premierą Enduro wypuszczono aktualizację oprogramowania tego urządzenia, oprogramowanie aktualnie ma nr... 15.20. 

Enduro v. 15.20

Pod linkiem przegląd co zostało wprowadzone i poprawione. Zastanawiająca jest ilość poprawek eliminujących błędy, które raczej w F6 nie występowały. Czyżby efekt niedopracowania optymalizacji energetycznej oprogramowania? 

 

---------------------

Zapowiada się ciekawa modyfikacja pola IQC obsługującego światła:

It is possible by implementing a filter that uses the radar to detect whether there is any vehicle behind you. Also as the api supports it, I can add an optional setting to set on which vehicle distance the filter start to be active. The only problem is that I don't have a Varia light to test it. I can implement the filter but I will need someone that is willing to test the filter. In case you can help me test the filter I can implement it in the next version.

 

Czyli w skrócie: możliwość ustawienia filtra, włączającego światło radaru tylko wtedy, gdy radar wykryje jadący pojazd. To właściwie powinno być możliwe jako jeden z trybów fabrycznych, ale jeśli jest możliwość zrobienia tego nieco inaczej, to też dobrze, zwłaszcza dla użytkowników starszej wersji radaru i/lub tych, którzy lubią długo jeździć, niekoniecznie podłączając radar do zasilania podczas jazdy (choć to też możliwe...).


Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect


#9813 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2297 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 17 luty 2021 - 18:08

Kolejne zdziwienie po teście FTP. Garmin wykrył nowy próg mleczanowy HR. Niestety najprawdopodobniej przy okazji nadpisał strefy treningowe, które ręcznie ustawiałem. Strefy miałem wg Friela, a te garminowe widzę, że są mocno przesunięte, przykładowo wg Friela byłem jeszcze w 1 strefie, a Garmin pokazuje teraz, że to już 3. Jakie są wasze odczucia co do tych stref?



#9814 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8612 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 17 luty 2021 - 18:14

Jeśli strefy wg %progu mleczanowego, to u mnie idealnie koreluje się z odczuciami treningowymi.


Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect


#9815 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2297 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 17 luty 2021 - 18:27

Odczucia są względne. Przykładowo, jeśli masz jechać długi "tlenik" to w jakiej strefie garmina jedziesz?



#9816 big75

big75
  • Użytkownik
  • 1560 postów
  • Skądpolska

Napisano 17 luty 2021 - 20:03

 

U mnie test zakończył się w ostatnich sekundach 5 interwału (ok. 2 min 45s). 

Ale jak konkretnie ten test powinien się kończyć- wyskakuje jakiś komunikat że np ''koniec testu'' czy samemu się rezygnuje jak np w przypadku Ramp ?

 

(Próbowałem na podst, jakiejś instrukcji ale widać coś mi nie wyszło.......Najpierw rozgrzewka 5 min kliknąłem lap , potem pierwsze 4 min , drugie 4 min , kolejne gdzie po ca 1 min stwierdziłem, że za bardzo sapie i nie będę się katował  całkiem w trupa (niestety na bieżąco nie śledziłem tętna  )= rezygnacja ,  do końca tej części jechałem już spacerkiem .....a Garmin mi dalej zadaje następny 4 min odcinek.  Nic nie wyskoczyło, że test skończony, żadnego wyniku.......w końcu zatrzymałem/zapisałem jazdę. 

 

Nie wiem może, że ma to związek z wpisanym zbyt dużym hr max . Wpisałem 177 a jak patrzyłem potem w wynikach w tym ''teście'' wyskoczyło hr max 170, może Garmin stwierdził, że przeżyje i  nie powinienem jeszcze się poddawać.

 

( Puls 177 to nie jest jakaś wartość z kosmosu , do 171-2 dochodzę spokojnie pod koniec któregoś tam ca. 3 min interwału 105-110%( chodzi o moc) jakie sobe czasem robię   , 176 też mi gdzieś tam się pokazało jako max na stromiznach  Dvorackach chyba albo Karkonoskej)



#9817 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8612 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 17 luty 2021 - 20:37

Na końcu jest komunikat o zakończeniu testu. Wynik w Edge (przynajmniej w 1030) po zakończeniu aktywności, na F6 miałem chyba zaraz po zakończeniu testu. 

Mogłeś dociągnąć do końca, chociaż to trochę dziwne, bo jeśli moc spada w trakcie to najprawdopodobniej będzie to przyczyną zakończenia testu.

 

Odczucia są względne. Przykładowo, jeśli masz jechać długi "tlenik" to w jakiej strefie garmina jedziesz?

 

Może i względne, ale właściwie to pulsometr mi nie potrzebny do określenia bieżącej strefy, czy przejścia do kolejnej. Lata praktyki... Długi tlenik to druga strefa. W większości rzecz jasna. 

 

----------------

Dziś F6 zameldował, że się zaktualizował do 15.20, prawdopodobnie kumulacja ostatnich zmian w beta (ciekawe o tyle, że ostatnia beta też z numerem 15.20). Czy i ile dostał coś z Enduro to wkrótce będzie wiadomo.

----------------

 

 
tjj1664 umieścił swoją konfigurację pola IQC sterowania światłami Smart Bike Lights - domyślnie lampa wyłączona, światło dzienne migające jako światło hamowania (powyżej 8 km/h), po zachodzie (+/- 30 min) włączenie światła pulsującego nocnego, główna zmiana to przedłużenie działania świateł podczas zwalniania (filtry przyspieszenia od -30 do -3, ale właściwie nie wiem czy jest w tym sens, bo przecież przyspieszenie -30 mieści się w warunku "mniej niż -3") : 
Because using your program, I have implemented the brake lights, I want to make the brake lights flash longer, I made some repetitive filters, and when I ride into the tunnel, I have implemented the night flash automatically
 
Thank you so much for your help
 
###0,73535488#17,10|BRAKE1:2:7A<-3C>2.22222|BRAKE2:2:7A<-6C>2.22222|BRAKE3:2:7A<-10C>2.22222|BRAKE4:2:7A<-15C>2.22222|BRAKE5:2:7A<-20C>2.22222|BRAKE6:2:7A<-25C>2.22222|BRAKE7:2:7A<-30C>2.22222|GPS:1:6G<4|NIGHT:1:6Es1800,r-1800|:1:0D=1##6,5:Varia 515|2,:-1,Off:0|1,Solid:4|1,Peloton:5|1,Day Flash:7|1,Night Flash:6#B3570##3#0#1
 
Jak widać (peleton) nowy model radaru, ale można przyjąć powyższe za wzór do stworzenia konfiguracji dla starszych radarów, zresztą myślę, że nawet bez zmian będzie działać, bo tryb peleton nie jest w tej konfiguracji używany.
 
Wjazd do tunelu i zaświecenie trybu nocnego pulsującego realizowany jest poprzez wykrycie słabego sygnału GPS. Pomysłowe.

Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect


#9818 lupus

lupus
  • Użytkownik
  • 351 postów

Napisano 18 luty 2021 - 14:57

Jak wyglada kwestia personalizacji okien w 1030?

 

Do tej pory w innych urzadzeniach Garmin moglem okna ustawiac jak chce (przy zalozeniu, ze tyle wchodzilo).

 

Chciałem ustawic 8, po 4 w kolumnie , a nie ma takiej opcji. Jedyna mozliwosc to jak ponizej. Troche bez sensu, bo wolalbym je miec mniejsze a jeden pod drugim.

W kolumnie sie da, ale po 5 (lacznie 10).

 

Patrzylem w IQ ale tam glownie jakies pierdoly np graficzne wykresy

 

 

G4wOmU2.jpg



#9819 alterego

alterego
  • Użytkownik
  • 1224 postów

Napisano 18 luty 2021 - 15:00

Maksymalna ilość pól danych na raz widocznych to 10.

#9820 lupus

lupus
  • Użytkownik
  • 351 postów

Napisano 18 luty 2021 - 15:07

Wiem, ale ja chce 8  tylko aby były po 4 w kolumnie (a mam po 3 plus dwa wielkie pod sobą) :-)





Dodaj odpowiedź