Czy ktoś ma może kontakt z kolegą spec ? Zaczepiam go na priv w sprawie edge'a, ale niestety bez odzewu.
Urządzenia Treningowe Garmin (Edge/fenix/fr) + Akcesoria
Started By
Prozor
, 22 wrz 2010 07:01
11806 odpowiedzi w tym temacie
#1465
Napisano 16 listopad 2013 - 14:21
Skontaktuj sie z Garminem, jest duza szansa, ze Ci wymienia na nowy, nawet jak jest juz po okresie gwarancyjnym.
#1466
Napisano 19 listopad 2013 - 22:21
Ostatnio w swoim edku 510 mam problem z komunikacją ze smartfonem. Garmin jest często niewykrywalny. Miałem też inne jaja z softem edka - niektóre aktywności się wysypawały i na nich pokazywała się główna aktywność. Dzieje się to od softu 2.7. Teraz mam najnowszy, przywróciłem ustawienia fabryczne, od nowa wpisałem swoje i roweru dane.
Mieliście podobne problemy?
Pozdr
Mieliście podobne problemy?
Pozdr