Skocz do zawartości


Zdjęcie

Druga Szosa W Granicach 5K Pln


90 odpowiedzi w tym temacie

#81 BzykuDG

BzykuDG
  • Użytkownik
  • 325 postów

Napisano 25 sierpień 2018 - 22:15

Bez pedałów ważylismy, to było 8,4kg.

#82 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 705 postów

Napisano 26 sierpień 2018 - 10:37

no to sporo jak na szoskę nie hydrauliczną.. nie wiem jak tam cenowo, ale wydawało mi się, że 5k można spokojnie kupić szosę 7.5kg



#83 Blue

Blue
  • Użytkownik
  • 229 postów
  • SkądKrak/Inwałd

Napisano 26 sierpień 2018 - 11:58

Raczej ciężko za 5k katalogowo taką kupic. Da sie np Romet. Ale to nie jest norma.

#84 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 313 postów
  • SkądOstrów Wlkp.

Napisano 26 sierpień 2018 - 18:01

Mój Spec bez pedałów, na fabrycznych kołach, waży 8,5kg a wyjściowo kosztował około 8tyś.
Jest karbon, i jest karbon, jedno o co się nie trzeba martwić to wytrzymałość takich "kloców" bo jest zajebista :) (przynajmniej na przykładzie mojej Amiry).



#85 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 705 postów

Napisano 26 sierpień 2018 - 21:45

no co racja to fakt

mimo wszystko, dobra rada jak uciułasz wolne 1500ziko to zmień te kloce na pół kilo lżejsze :)



#86 ortogonalny

ortogonalny
  • Użytkownik
  • 127 postów

Napisano 27 sierpień 2018 - 02:17

Tylko uwaga mała: jeśli coś jest ciężkie, nie oznacza to, że, z automatu, jest trwałe :) 



#87 clavdivs

clavdivs
  • Użytkownik
  • 373 postów
  • SkądGarwolin

Napisano 27 sierpień 2018 - 09:01

no co racja to fakt

mimo wszystko, dobra rada jak uciułasz wolne 1500ziko to zmień te kloce na pół kilo lżejsze :)

Wątpie w te pół kilo lżej.

 

Jak kolega w jednym sezonie traci 12kg, to filigranowej budowy nie jest. Czy to dobry pomysł na lekkie koła?

 

Polecam pojeździć na tych  kołach co są. Lżejsze koła o 300g życia nie zmienią, a w portfelu zostanie.



#88 BzykuDG

BzykuDG
  • Użytkownik
  • 325 postów

Napisano 27 sierpień 2018 - 10:00

No właśnie dlatego cały czas się zastanawiam czy w moim przypadku nawet jak urwę ten 1kg czy to odczuję. 

Co do budowy, to generalnie mam 170cm wzrostu i waga się waha w granicach 73-85kg mniej więcej. Aktualnie jest 80. 

 

Myślę, że póki co na razie skupię się nad budowaniem bazy, bo do tej pory jeździłem max po 1-1,5h raczej bez składu i ładu, bo rower traktowałem jako formę cardio. Ale wkręciłem się i chcę w to pójść bardziej. Przez ostatnie 4 dni wyjeździłem jakieś 5-6h, dzisiaj zrobię off i jutro zrobię test Friel'a, żeby robienie bazy miało z grubsza ręce i nogi. 



#89 BzykuDG

BzykuDG
  • Użytkownik
  • 325 postów

Napisano 27 sierpień 2018 - 10:00

dubel



#90 ortogonalny

ortogonalny
  • Użytkownik
  • 127 postów

Napisano 27 sierpień 2018 - 10:16

Co do urwania 1kg, to zależy z czego chcesz urywać. Jeśli z, ogólnie, "elementów niewirujących", to można dać sobie spokój, chyba, że powodem zmiany nie jest urywanie wagi, a np. niewygodne siodełko, czy sztyca z np. innym offsetem, generalnie - fitting.

Jeśli natomiast chcesz urywać wagę z "elementów wirujących", to polecam - różnicę odczujesz. Ja też jestem z tych cięższych, na zmianie kół, wg mojej domowej wagi, zyskałem 60dkg, różnicę odczułem zdecydowanie.



#91 dywyn

dywyn
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 27 sierpień 2018 - 10:33

Raczej ciężko za 5k katalogowo taką kupic. Da sie np Romet. Ale to nie jest norma.

7.5 kg na Tiagrze u Rometa wygląda na pomyłkę katalogową. Pewnie miało być 8.5 kg. Najwyższy model na Ultegrze waży o 100 gramów mniej :)

Tak czy inaczej bardzo wątpię w nowe rowery ważące 7.5 kg za 5 k PLN. Może za 8 k da się urwać coś na dobrej wyprzedaży.

8,4 kg to całkiem dobra waga w tym przedziale cenowym. Ani dużo ani mało.





Dodaj odpowiedź