Korba ROTOR 3D
#21
Napisano 07 styczeń 2011 - 13:00
Przez ten kosztowny zakup wymiana całego napędu zostaje odłożona na przyszły rok. Może to i lepiej bo zamiast Ultegry na DA się uzbiera talarków :-)
#22
Napisano 20 marzec 2011 - 20:51
Będę reklamował to u dostawcy. Prawdopodobnie fabrycznie oś została żle wytoczona (średnica osi jest jakieś 0,2 mm za duża).
Czy ktoś z Was miał taki problem z tą korbą??? :-(
#24 Gosc_kobrys_*
Napisano 20 marzec 2011 - 21:23
Mam poważny problem z zainstalowaniem korby Rotor 3D. Oś suportu korby nie wchodzi za cholerę do łożysk suportu Rotor BB1 ani do suporto Shimano Tiagra czy Ultegra!
Będę reklamował to u dostawcy. Prawdopodobnie fabrycznie oś została żle wytoczona (średnica osi jest jakieś 0,2 mm za duża).
Czy ktoś z Was miał taki problem z tą korbą??? :-(
Zamawiałeś w Armarze? Masz do nich siłę? Ja czekam na blaty od 2 lutego... i tydzień temu słyszałem o 'jeszcze 3 tygodniach'...
#26 Gosc_kobrys_*
Napisano 20 marzec 2011 - 21:33
Tak, w Armarze.Jutro mam dzwonić do Grota. Zobaczę jak się do tego ustosunkuje.
Jestem w szoku w związku z tą sytuacją.
Ogólnie ostantio słyszałem, że Rotor nie może się wyrobić z zamówieniami i do Polszy przychodzą ochłapy (takiego mamy importera niestety - Pan mailowo traktuje mnie jak ścierwo, a dowiedzieć się cokolwiek to masakra bo 'muszą zbadać sprawę' i czekasz 3 dni żeby się dowiedzieć, że paczki jeszcze nie ma)...
więc przez to że Rotor się przed sezonem nie może wyrobić to mogło pasć QA - ale że o 0.2 na tak powtarzalnym elemencie? - fak
Może inny posiadacz tej korby zmierzyć u siebie? wręcz niemożliwe!
#27
Napisano 20 marzec 2011 - 21:51
Poza tym dodzwonić sie i kompetetną osobe zastać, ale to już inna sprawa.
A to nie są komponenty za stówke !!!
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#36
Napisano 21 marzec 2011 - 14:33
Nie zgodzili się na przesłanie do reklamacji samej korby i suportu.
Jestem nieźle wkur.. ...
#37 Gosc_kobrys_*
Napisano 21 marzec 2011 - 14:56
Do reklamacji. Niestety, nie mogę odesłać korby i suportu. Mam im dostarczyć korbę, suport i ramę! Spróbują to zamontować (powodzenia ;-) ) na miejscu, jeśli się nie da to będą dopiero wtedy reklamować w Hiszpani.
Nie zgodzili się na przesłanie do reklamacji samej korby i suportu.
Jestem nieźle wkur.. ...
Nie zgadzaj się na takie coś! Sprzedali Ci bubla i masz jeszcze być bez czegoś co do nich nie należy (twojego rowera)?! Nie pozwól na to! Jeszcze pewnie na przesyłkę musisz sam kasę wyłożyć - a jak uszkodzą sprzęt to powiedzą, że tak było albo kurier...
#40
Napisano 21 marzec 2011 - 16:46
Na razie nie będę opisywał tu szczegółów postępowania, ale dam Wam znać mam nadzieję po szybkim i skutecznym rozwiązaniu problemu.