Miałem dokładnie takie same odczucia jak przesiadłem się na Aeroad'a.
Niestety pozostaje obecnie życzyć miłej jazdy w domu, gdzie opory powietrza nie grają roli
Napisano 02 kwiecień 2020 - 09:30
Miałem dokładnie takie same odczucia jak przesiadłem się na Aeroad'a.
Niestety pozostaje obecnie życzyć miłej jazdy w domu, gdzie opory powietrza nie grają roli
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
Napisano 02 kwiecień 2020 - 15:21
Ten kilogram więcej odczuwa się dopiero na podjazdach powyżej 5% nachylenia, choć i tak nie jest to wrażenie kloca który staje.
Jeśli naprawdę potrafisz wyczuć te dodatkowo potrzebne kilka W za dodatkowy kilogram wagi to zazdroszczę wyczucia.
Napisano 02 kwiecień 2020 - 19:05
Jeśli naprawdę potrafisz wyczuć te dodatkowo potrzebne kilka W za dodatkowy kilogram wagi to zazdroszczę wyczucia.
1kg więcej w przypadku roweru ważącego 6,66 to 1/7. Więc wydaję mi się że nie trzeba być wielkim talentem żeby taką różnicę odczuć. Podobnie jak ważąc 70kg przytyć 10kg czyli też 1/7 Myślę żę może być to odczuwalne.
Napisano 02 kwiecień 2020 - 20:46
Ważąc go w rękach to bez dwóch zdań. Natomiast ciężko mi uwierzyć w odczuwalną różnicę na podjazdach. Gdzieś ostatnio czytałem, że różnica kilograma to 3-5W w zależności od nachylenia podjazdu. Wydaje nam się, że rower jest szybszy, a w rzeczywistości różnica jest pomijalna. To trochę jak z niedawno panującą opinią, że wąska i nabita opona jest szybka, a jest dokładnie odwrotnie.
Napisano 02 kwiecień 2020 - 21:48
Napisano 03 kwiecień 2020 - 07:21
Ładny rower.
Napisano 29 kwiecień 2020 - 08:08
Po prawie 3-miesięcznym oczekiwaniu dotarł wreszcie blat Rotora (model Qarbon NOQ w rozmiarze 53). Dosyć fajnie zgrało się to z wózkiem tylnej przerzutki, dzięki czemu i ja osiągnąłem tym samym spełnienie
Napisano 29 kwiecień 2020 - 10:43
Masakra Czadowo to wygląda. Jak wrażenia z jazdy. Czy poza niewątpliwą estetyką coś odczuwasz? Rama teraz wygląda całkiem delikatnie przy kołach i korbie
projektowanie wnętrz www.wlodarski.org aranżacje rezydencji i apartamentów
Napisano 29 kwiecień 2020 - 11:04
Masakra Czadowo to wygląda. Jak wrażenia z jazdy. Czy poza niewątpliwą estetyką coś odczuwasz? Rama teraz wygląda całkiem delikatnie przy kołach i korbie
Dzięki za słowa pochwały
Generalnie blat jest odczuwalnie sztywniejszy. Nie twierdzę, że to te magiczne "20% stiffer" reklamowane przez producenta na opakowaniu, ale ogólnie sztywność blatu Rotora względem standardowego Sramowskiego. Dodatkowo mam wrażenie że napęd działa na rotorze nieco ciszej - mam porównanie bo jeszcze tego samego dnia przed wymianą śmigałem na poprzednim setupie. Także finalnie jestem bardzo zadowolony.
Jego wizualna masywność sprawiła, że reszta roweru nieco się odelżyła i udało się złapać dzięki temu taką złotą proporcję dla tego roweru.
Dodatkowo wymiana 52 na 53 (we wcześniejszych rowerach i właściwie od czasu kiedy zacząłem jeździć w u23 miałem już tylko 53), sprawiła że wreszcie jest czym pokręcić - bo przy 52 czuć było ogólny niedosyt i to że rower "może więcej".
Napisano 01 maj 2020 - 22:00
Napisano 02 maj 2020 - 11:50
Oba blaty są teraz Rotora? Korba srama ma 110bcd?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Tak jest.
Napisano 23 maj 2020 - 20:32
Gdzieś na instagramie juz widziałem ten rower.
Napisano 04 styczeń 2021 - 09:35
Traktor wciąż jeździ i ma się bardzo dobrze - z końcem roku pykło mu z resztą już 13 tys km (od marca 2020).
Ze zmian - przejście na beż, jeśli chodzi o szytki.
Producent i model bez zmian - Vittoria Corsa G+, tym razem w rozmiarze "zawodniczym" - 26C.
Napisano 08 styczeń 2021 - 14:26
Co to za wózek ?