Aero - Bmc/specialized/orbea
#61
Napisano 24 maj 2020 - 05:49
#63
Napisano 24 maj 2020 - 14:49
No na ten sezon jeśli chodzi o model specialized venge to masz albo granatowo-zielone malowanie albo to którego nie chcesz - czarne xD.
Obstawiam, że to malowanie na żywo wygląda kozacko.
Widać to nawet na tym filmiku:
https://www.youtube....h?v=LaO4Lw7rDT0
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#65
#69
Napisano 24 maj 2020 - 19:51
a czarny mat to najbrzydsze wykonczenie ever, wygląda smutno jak noc listopadowa albo jak dupa szatana
No nie wiem... z gustami nie ma co dyskutować, bo jak to mówią " nie to ładne co ładne, ale to co się komu podoba", jak dla mnie to malowanie Speca jest zaje, zresztą jak cały rower
#70
Napisano 24 maj 2020 - 20:48
nie jest tajemnicą, że Spec nie potrafi ładnie malować rowerów
Serio? Do wielu producentów można się doczepić, ale Spec naprawdę robi dobrą robotę. Wiadomo, że większość rowerów w ofercie jest czarnych, ale obstawiam, że to po prostu najpopularniejszy kolor.
https://s7d5.scene7....PNK-ACDPRP_HERO
https://funsportzcyc...hite-Indigo.jpg
https://bikepark24.p...-Black-2020.jpg
https://cdn.bike24.n...00-d-795756.jpg
https://hips.hearsta...-1529942663.jpg
https://www.sefiles....t-365043-17.jpg
itd
#72
Napisano 25 maj 2020 - 07:44
Dzięki, poczytam jutro na spokojnie.
Czytam właśnie na stronie Treka, że 3 lata gwarancji ma drugi kupujący liczone od dnia pierwotnego zakupu. A na pewno przez 3 lata od zakupu roweru bym nie zmieniał. O ile kiedykolwiek.
No właśnie Madone chciałem od zawsze, ale już 30k katalogowo, to jest kosmos, a co dopiero 40. Stąd właśnie narodził się pomysł dołożenie elektryki w kolejnym kroku.
Tylko właśnie dziwi mnie fakt, że rowery różnią się tylko elektryką, a cena jest prawie o 10k wyższa. Podmiana, przy założeniu, że sprzedałbym stary osprzęt wyszłaby pewnie 3-4k, może coś na Black Friday by się trafiło.
BB90 bym się nie martwił, wrzucasz Token'a i masz spokój.
Co do przekładki na Di2 to dobry wybór.
Co do Isospeed to jest diametralna poprawa komfortu jazdy i brak straty sztywności podczas jazdy.
Venge ładny ;-) ale Madone <3
- Bzyk lubi to
#73
Napisano 25 maj 2020 - 08:14
Co do Madonki, to tak sobie myślę, że skoro Trek ma wchodzić teraz w T47, to czy nie będzie tak, że jeśli faktycznie rama z BB90 trafi na reklamację i T47 będzie już w nowych modelach, to czy w ramach gwarancji nie będą tego wymieniać właśnie na nowe rozwiązanie.
Ale to tak sobie głośno myślę.
#74
Napisano 25 maj 2020 - 08:57
Po pierwsze, zeby mozna bylo w taka mufe wsadzic miski, to musi sie to odbyc kosztem pomniejszenia rozmiaru lozysk, te juz nie beda 37x24, srednica zew. bedzie mniejsza, mniejsze kulki, mniejsza zywotnosc.
Po drugie, znajdz zamienniki takich lozysk..... Jak te padna, to trzeba wyciagac caly wklad. A tu wali sie caly koncept wsadzenia dobrego wkladu i ewentualne wymiany lozysk, bez zbednego "jezdzenia" po karbonowej mufie.
Pomysl Tokena jest dobry ale to takie ratowanie tonacego okretu. Dla tych co maja juz jakies "jazdy" z mufami Treka bb90, Token ma ten wklad o symbolu C3, ktory ma nieco wieksza srednice, z tego co pisza o 0.1mm.
#76
Napisano 25 maj 2020 - 09:36
To tak jak z zauroczeniem kobieta, potem rzeczywistos pokazuje, ze trzeba zyc z pieknoscia, ktora dlubie w nosie i puszcza baki
- kaloo i EmPe lubią to
#78
Napisano 25 maj 2020 - 12:54
Wszystko ładnie pięknie, ale muszę chyba jednak urosnąć. Venge mojego rozmiaru nie ma w magazynie w Holandii i będzie dopiero na przyszły rok. Wysłałem parę maili do różnych sklepów, ale cudów się nie spodziewam.
I tym sposobem powoli wybór mi się zawęża
A jaki rozmiar Ci potrzebny?
#79
Napisano 25 maj 2020 - 13:04
Wszystko ładnie pięknie, ale muszę chyba jednak urosnąć. Venge mojego rozmiaru nie ma w magazynie w Holandii i będzie dopiero na przyszły rok. Wysłałem parę maili do różnych sklepów, ale cudów się nie spodziewam.
I tym sposobem powoli wybór mi się zawęża
Jakiego rozmiaru szukasz?
IBK z Hoszpanii maja na stanie:
https://ibkbike.com/...ck#/346-size-52