Jump to content


Photo

All-New Trek Émonda (3Rd Gen)


662 replies to this topic

#121 Bzyk

Bzyk
  • Użytkownik
  • 2,570 posts

Posted 22 June 2020 - 22:13

Ja wiem, że wygląd rzecz gustu, ale dla mnie Giant >>> Canyon. Z całym szacunkiem dla użytkowników, ale one są dla mnie naprawdę... nieciekawe.
  • lukaszzsch likes this

#122 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,911 posts
  • SkądWarszawa

Posted 22 June 2020 - 22:20

@bonobo o rzeczywiście z tym kablem z przodu zjebali, nie zauważyłem

#123 nonamed

nonamed
  • Użytkownik
  • 224 posts

Posted 22 June 2020 - 22:47

@bonobo o rzeczywiście z tym kablem z przodu zjebali, nie zauważyłem

mówicie o nowym TCR 2021? Co dokładnie poszło nie tak?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

#124 bonobo

bonobo
  • Użytkownik
  • 1,981 posts
  • SkądWrocław

Posted 22 June 2020 - 22:49

Ja wiem, że wygląd rzecz gustu, ale dla mnie Giant >>> Canyon. Z całym szacunkiem dla użytkowników, ale one są dla mnie naprawdę... nieciekawe.

 

Ja mam okropny problem z rowerami ostatnio. Mi się nic nie podoba tak, żebym miał jeden wymarzony typ. Sam jeżdżę teraz na BMC, które uważam za średnio atrakcyjne, choć bardzo lubię ten rower, mimo że ma już trochę na karku. Z jednej strony ta sytuacja ma swoje plusy, bo jestem otwarty na wszystko, a z drugiej strony brak obranego celu sprawia, że z roku na rok odkładam zakup nowego roweru, tylko dlatego, że nie wiem co wybrać i co bym chciał.



#125 bonobo

bonobo
  • Użytkownik
  • 1,981 posts
  • SkądWrocław

Posted 22 June 2020 - 22:51

mówicie o nowym TCR 2021? Co dokładnie poszło nie tak?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

 

A zwracam honor, bo ja mówiłem o modelu 2020! A faktycznie w 2021 poprawili to! Dzięki, że dałeś znać, nie zwróciłem uwagi. I od razu o wiele lepszy rower! 



#126 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,911 posts
  • SkądWarszawa

Posted 23 June 2020 - 00:27

A no joł rzeczywiscie kabel schowany

https://www.giant-bi...d-pro-disc-2021

#127 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3,187 posts

Posted 23 June 2020 - 07:55

 

 

Nowe Emondy

Generalnie są piękne, generalnie się podobają i wszyscy będą się za nimi oglądać

 

 

Jedno zdanie i aż trzy nieprawdy hehe...


  • Senninho likes this

#128 artho

artho
  • Użytkownik
  • 2,879 posts

Posted 23 June 2020 - 09:57

A no joł rzeczywiscie kabel schowany

https://www.giant-bi...d-pro-disc-2021

Jaki schowany jak masa drutów na wierzchu. Nie wiem jak Was, ale dla mnie takie półśrodki, które nadal jeszcze występują w większości rowerów, czyli schowajmy fragment drutu ale i tak paskudnie wyciągnijmy je przy kierownicy itd., to bardzo zła opcja. Czuję, jakbym przechodząc na taki rower nie zrobił dużego postępu względem wszystkich drutów na wierzchu.

 

I dlatego właśnie Emondy 2021 są super, bo de facto nie ma tam już nic na wierzchu. Wiem wiem, to pewnie kwestia max. 2 lat i wszyscy pochowają całość okablowania, niemniej rower kupiony dziś z kilkoma drucikami przy kierownicy bardzo się optycznie zestarzeje już za rok-dwa.

 

NIE! :

rHwsztj.png



#129 ibanezz

ibanezz
  • Użytkownik
  • 120 posts

Posted 23 June 2020 - 11:21

[...]niemniej rower kupiony dziś z kilkoma drucikami przy kierownicy bardzo się optycznie zestarzeje już za rok-dwa.

 

NIE! :

 

Pewnie tak. Jak przy ukryciu kabli w klamkomanetkach. Nie jest to póki co dla mnie problem, ale ja lubię hamulce obręczowe więc to głos już miniony :) Przy tarczach dla mnie nie do zaakceptowania są jednak przede wszystkim ogromne klamkomanetki, które przeczą wręcz charakterowi szybkiego i lekkiego roweru. Nie ma w nich nic z lekkości i zgrabności. Owszem grupy Di2 to rozwiązują, ale za dopłatą oczywiście. Co ciekawe to od dłuższego czasu nie było takiego rozdźwięku w wyglądzie między tańszym i droższym rowerem. Teraz będzie jasne. Chcesz mieć zgrabny rower z nowymi trendami na pokładzie musisz płacić sporo więcej. Inaczej dostaniesz estetyczne protezy nowych rozwiązań.


projektowanie wnętrz www.wlodarski.org aranżacje rezydencji i apartamentów


#130 artho

artho
  • Użytkownik
  • 2,879 posts

Posted 23 June 2020 - 11:33

Trochę tam zawsze było, kiedy do Clarisa weszły druty schowane w kierownicy względem pozostałych grupsetów? ;)

#131 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 886 posts
  • SkądOstrów Wlkp.

Posted 23 June 2020 - 12:15

Trochę tam zawsze było, kiedy do Clarisa weszły druty schowane w kierownicy względem pozostałych grupsetów? ;)

2 lata temu?



#132 Marcin321

Marcin321
  • Użytkownik
  • 2,241 posts
  • SkądWarszawa

Posted 23 June 2020 - 12:45

Jak wygląda możliwość rozmontowania kokpitu areo do transportu w walizce lotniczej? Normalnie odkręcam kierownicę od mostka, przyczepiam ją wzdłuż widelca i gotowe.

#133 Born Ready

Born Ready
  • Użytkownik
  • 1,429 posts

Posted 23 June 2020 - 13:16

Zdejmujesz ze sterówki, przyczepiasz wzdłuż widelca i gotowe. 


  • Marcin321 likes this

#134 Yudo

Yudo
  • Użytkownik
  • 693 posts

Posted 23 June 2020 - 14:43

Jaki schowany jak masa drutów na wierzchu. Nie wiem jak Was, ale dla mnie takie półśrodki, które nadal jeszcze występują w większości rowerów, czyli schowajmy fragment drutu ale i tak paskudnie wyciągnijmy je przy kierownicy itd., to bardzo zła opcja. Czuję, jakbym przechodząc na taki rower nie zrobił dużego postępu względem wszystkich drutów na wierzchu.

 

I dlatego właśnie Emondy 2021 są super, bo de facto nie ma tam już nic na wierzchu. Wiem wiem, to pewnie kwestia max. 2 lat i wszyscy pochowają całość okablowania, niemniej rower kupiony dziś z kilkoma drucikami przy kierownicy bardzo się optycznie zestarzeje już za rok-dwa.

 

Dla Di2 i hydrauliki pewnie nie będzie problemu.

Prąd i olej zawsze się przecisną.

Ale dla mechaniki wielokrotne zaginanie na małym promieniu może być zabójcze dla precyzji.

Jeśli okazałoby się, że koszt wyglądu to dwie zmiany okablowania rocznie to ja już wolałbym wszystko na wierzchu w miarę estetycznie poprowadzone i mieć spokój.


  • 4gotten likes this

#135 Argi

Argi
  • Użytkownik
  • 494 posts

Posted 23 June 2020 - 20:52

Dla Di2 i hydrauliki pewnie nie będzie problemu.

Prąd i olej zawsze się przecisną.

Ale dla mechaniki wielokrotne zaginanie na małym promieniu może być zabójcze dla precyzji.

Jeśli okazałoby się, że koszt wyglądu to dwie zmiany okablowania rocznie to ja już wolałbym wszystko na wierzchu w miarę estetycznie poprowadzone i mieć spokój.

 Ostatnio miałem okazję się o tym przekonać. Założyłem małą lampkę (knog mini blinder) pod pancerz na wyjściu spod owijki. Odchylenie linki nie było duże, a tylna przerzutka świrowała całą drogę. Zajarzyłem dopiero w domu  :blush:



#136 tobo

tobo
  • Użytkownik
  • 3,724 posts

Posted 23 June 2020 - 21:05

Jaki schowany jak masa drutów na wierzchu. Nie wiem jak Was, ale dla mnie takie półśrodki, które nadal jeszcze występują w większości rowerów, czyli schowajmy fragment drutu ale i tak paskudnie wyciągnijmy je przy kierownicy itd., to bardzo zła opcja. Czuję, jakbym przechodząc na taki rower nie zrobił dużego postępu względem wszystkich drutów na wierzchu.

I dlatego właśnie Emondy 2021 są super, bo de facto nie ma tam już nic na wierzchu. Wiem wiem, to pewnie kwestia max. 2 lat i wszyscy pochowają całość okablowania, niemniej rower kupiony dziś z kilkoma drucikami przy kierownicy bardzo się optycznie zestarzeje już za rok-dwa.

NIE! :
rHwsztj.png


Tylko druty trzeba umieć schować. Często oznacza to puszczenie tychże wcdzieby sposób, kosztem upośledzenia działania.
Częściowo problem rozwiązuje hydraulika i elektryka, jednak nie do końca, bo chowanie kabli np w główce może powodować przecieranie albo ramy/rurek albo np przewodów hydraulicznych.

#137 artho

artho
  • Użytkownik
  • 2,879 posts

Posted 23 June 2020 - 21:51

Mów co chcesz, za rok-dwa żaden rower powyżej €1500 z drutami na wierzchu się nie sprzeda .

No i komu jak komu ale Trekowi to można zaufać, że zrobione porządnie.

#138 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3,187 posts

Posted 23 June 2020 - 21:56

Ciekawe czy tak samo porządnie jak z suportami w poprzednich modelach hehe.

#139 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,911 posts
  • SkądWarszawa

Posted 23 June 2020 - 23:07

ale ten trend trwa już ze 2 lata, myślę że ci więksi producenci już dali sobie z tym radę, a jeśli jeszcze są jakieś serwisowe kłopoty to za kolejne 2 lata już ich nie będzie



#140 tobo

tobo
  • Użytkownik
  • 3,724 posts

Posted 24 June 2020 - 00:22

Mów co chcesz, za rok-dwa żaden rower powyżej €1500 z drutami na wierzchu się nie sprzeda .


No i komu jak komu ale Trekowi to można zaufać, że zrobione porządnie.


:)
To zabawne, zakładam że bazujesz na dość jedkostkowym doświadczeniu?
Trek ma realnie jedną mocną stronę: wszelkie wtopy rozpatruje na korzyść klienta.
Porządnie- na pewno muszą się napracować by ogarnąć wtopy własnego autorstwa.

Przykład nieporządności jest np w emondzie z tego wątku. Specom z T zajęło 11 lat przetrawienie rzeczy oczywistej że ich suportowy patent to praktycznie jedno z najgłupszych rozwiązań suportu w branży rowerowej. Kompletne "nogi" z materiałoznawstwa.
Można twierdzić że wiele niedoróbek to konsekwencja oszczędności, na materiale, procesach produkcyjnych czy innych rzeczach. Jednak w przypadku T całkiem sporo wtop to wynik braku elementarnej wiedzy.



Reply to this topic