All-New Trek Émonda (3Rd Gen)
#182
Napisano 01 lipiec 2020 - 07:56
Przyczyną odejścia od Venge ma być bardzo Aero Tarmac.
Oficjalnie Spec niby ma ogłosić nowego Tarmaca 20 lipca.
https://www.instagra...ton_share_sheet
Imo nie odejdą od Venge'a. Ktoś gdzieś nawet wrzucał już nową ramę Sagana na 2021.
#183
Napisano 01 lipiec 2020 - 08:34
No nie do końca, bo nie podoba mi się tak jak Venge 😜
Malowania dla mnie bez rewelacji. Trochę podobne do Emondy.
Venge też Ci na się pocz. nie podobał zoabczysz Tarmaca to też Ci się zrobi gorąco
a Tarmac lżejszy, zwinniejszy, zgrabniejszy
@up limitowane edycje pewnie będą robić, Sagan to dla nich chodząca reklama
#188
Napisano 01 lipiec 2020 - 09:46
Akurat zdziwilibyście się, bo Venge na ultegrze waży poniżej 8 kg.
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#195
Napisano 01 lipiec 2020 - 12:22
Bardziej mi to wyglada na nowy model, niz na zarzucenie roweru aero. Aero caly czas jest bardzo dobra marketingowa marchewka, wiec bardzo watpie, zeby ktos zaprzestal jazdy na caly czas kase trzepiacym koniku.
Moze przy jakis malych firmach, gdzie ktos wzial kartke z danymi sprzedazy i stwierdzil, ze aero rowery to tylko mala czesc sprzedazy i w obliczu trudnych dezycji, zaprzestal tej czesci produkcji. Ale Spec to jest potezna firma.
#196
Napisano 01 lipiec 2020 - 13:18
No ale porównujcie rowery +/- zbliżone cenowo, wtedy wagowo przecież tak się nie różnią.
aero od "wspinaczkowego"? no jednak te paręset gram różnicy jest
@up nowy Tarmac będzie Aero, więc wszystko się będzie zgadzać
trochę spore jest to zróżnicowanie - aero, zwykły, endurance, gravel. 4 teamy projektowe, 4 linie technologiczne. Nie zdziwiłbym się, gdyby i endurance i gravel połączyli z czasem w jeden model. Naprawdę przy nowym Tarmacu (jeśli sprawdzą sie te pogłoski) to utrzymywanie Vęża będzie miało średni sens.