Jump to content


Photo

[2021] Wspólne Zamówienie Ubrań Kolarskich


1165 replies to this topic

#721 jijx

jijx
  • Użytkownik
  • 218 posts

Posted 10 April 2021 - 11:45

To jeszcze zabawniej widze. Jestem jedną z wielu osób ale jak dla mnie to możesz im w tej chwili podziękować i odesłać nam pieniądze. To nie te czasy kiedy to my musimy się prosić o cokolwiek. Zobaczcie jak funkcjonują inne sklepy z innych branż. Darmowe wysyłki, zwroty, zniżki, super kontakt. A tu "ciesz się, że wgl Ci odpisaliśmy". I warto zaznaczyć, że dotyczy to dość dużego zamówienia.
  • wierzba likes this

#722 drza

drza
  • Użytkownik
  • 74 posts

Posted 10 April 2021 - 11:51

Moim zdaniem powinniśmy dokończyć to zamówienie. Za dużo było pracy i zachodu. Tyle czasu czekaliśmy to poczekamy jeszcze tydzień czy dwa. A za rok mają klienta mniej i słabą ocenę w internecie.
  • sirkozi, lupus and wierzba like this

#723 Czarny8

Czarny8
  • Użytkownik
  • 94 posts

Posted 10 April 2021 - 11:54

Też bym był za tym żeby dokończyć. A w przyszłym roku sobie odpuścić Raso. Ale jeżeli Uraz zdecydujesz że masz dość już teraz się z nimi użerać i rezygnujemy w poniedziałek to ok. Sądzę że nikt nie powinien mieć pretensji.

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
  • sirkozi and lupus like this

#724 bonobo

bonobo
  • Użytkownik
  • 1,981 posts
  • SkądWrocław

Posted 10 April 2021 - 13:10

Coś się musiało zmienić bo kiedyś próbowaliśmy szczęścia z Verge i odbiłem się od muru jeszcze przed ustaleniem czegokolwiek. 

 

Nie wiem kiedy to było, ale ja realizuję od trzech lat i zawsze jest super. Gdybyś kiedyś chciał spróbować, napisz PW, podam bezpośrednie kontakty do osób, które porządnie ogarną temat. Za pierwszym razem realizowałem dla siebie pojedyncze zamówienie, wg własnego projektu (jedne spodenki i jedna koszulka) i naprawdę koło mnie biegali, mimo, że instynkt podpowiadał, że powinienem być klientem ostatniej kategorii, bo zysk z mojego drobnego zamówienia nie uzasadniał ilości poświęconego mi czasu i zaangażowania. Mimo to verge pokazało super standard obsługi. Zaczęło się od wysłania formularza, następnie dostałem telefon od człowieka, który wypytał dokładnie o moje potrzeby, preferencje, styl jazdy, opowiedział o asortymencie, itd. Później był kontakt od pani, która zajmuje się realizacją, następnie grafik ogarnął projekt. Setki pytań o drobnicę, a jaka szerokość tu, a jaka tam, a jaki zamek, a jaka kieszeń, a jaki materiał, jakie szelki, a czy możecie przesłać zdjęcie tego elementu, a teraz tamtego, milion pytań o wkładki i zawsze dostawałem cierpliwe, wyczerpujące odpowiedzi. No ogólnie zawsze jestem tam obsłużony jak trzeba i z tego względu polecam.  


  • wierzba likes this

#725 Czarny8

Czarny8
  • Użytkownik
  • 94 posts

Posted 10 April 2021 - 17:12

Swoją drogą co sądzicie o jakości Raso? Mam strój z poprzedniego roku, sam krój, wkładka i materiał ok, jedne z wygodniejszych jakie miałem, ale szycie woła o pomstę do nieba. Szelki w jednym miejscu szycie puściło całkiem i jest dziura na 5cm. Przyjrzałem się dokładniej i w 3-4 innych miejscach szwy całe poszarpane więc kwestia kilku dni kiedy się rozejdą całkowicie. W porównaniu do vitese które też mam ze wspólnego zamówienia z przed 5 lat to inna bajka. Bardzo intensywnie używane do tej pory i dopiero po 4 latach jeden szew puścił, szybkie szycie i dalej działają, niestety trochę mniej wygodne niż Raso.

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

#726 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 2,020 posts
  • SkądBrzesko

Posted 10 April 2021 - 18:45

^Kiedyś było dobrze, teraz jest raczej średnio. Strój Raso w barwach Team Hurom kupiłem bodaj w 2016r. i mam go do dzisiaj w b.dobrym stanie, jestem w szoku. Świetny krój, świetna jakość, pomimo kilku lat wciąż ładnie dopasowany.

 

Niestety teraz jest gorzej - komplety z 2018 i 2019 ledwo przetrzymały sezon. W 2018 po miesiącu rozleciały się spodenki - zostałem kompletnie olany, pomimo tego, że to była jak byk wada fabryczna. Stwierdzili, że zapewne źle dobrałem rozmiar i mogą mi łaskawie dać kupon na 20% off na nowe spodenki (lol) i nic więcej. Krój koszulek to raczej sprawa indywidualna ale dla mnie jest fatalny. Pół sezonu spędziłem na poprawianiu podciągającej się do połowy pleców koszulki (problem nie istniał w zestawie z 2016r. i nie istnieje w żadnym innym komplecie od innych firm jakie posiadam) Wygląda to tak jakby koszulki zostały uszyte by dobrze leżeć na wyprostowanej sylwetce, a przy pozycji przyjmowanej na rowerze jest kicha. Na plus wkładka, materiały też są ok.

 

Jak byli nowi i walczyli o rynek było ekstra. Teraz jest słabo.

 

Pomarańczowy komplet Vitesse z przed 5 lat z zamówienia mam do dzisiaj i o ile lycra na spodenkach się przeciera o tyle komplet jest w pełni sprawny i w chłodne dni wciąż z niego korzystam (pod spód długie spodnie więc prześwitująca lycra w krótkich spodniach nie razi :P) Można? Można.

 

 



53865785563_3dfc4288d2_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png


#727 uraz

uraz
  • Użytkownik
  • 1,730 posts
  • SkądLublin

Posted 10 April 2021 - 18:54

Ewidentnie dobrze to się w tej firmie nie dzieje. Również zauważyłem pogorszenie jakości szycia na przestrzeni lat. Co prawda mi szelki nie odpadają :) ale np. rękawki w koszulkach z ubiegłego roku to jakiś dramat. Do tego te problemy z komunikacją. 

 

Sam nie wiem... mam mieszane uczucia co do tego wszystkiego. Z jednej strony chcą zrealizować zamówienie, przysłali przecież koszulkę (która swoją drogą jest całkiem fajna) a z drugiej nieustające problemy z przebiegiem zamówienia. W poprzednich latach tak nie było. 


Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll


#728 Bzyk

Bzyk
  • Użytkownik
  • 2,570 posts

Posted 10 April 2021 - 19:14

Może do Marczyńskiego na Insta trzeba napisać, że koledzy nie ogarniają


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#729 drza

drza
  • Użytkownik
  • 74 posts

Posted 10 April 2021 - 20:23

Wygląda na to, że firma Raso ma bardzo dużo zamówień i nie wyrabia z realizacją i produkcją. My pewnie jesteśmy jednym z mniejszych klientów więc nasze zamówienie nie jest dla nich priorytetem. Tak to dzisiaj Wygląda. Jak my nie zamówimy to znajdą się inni chętni. Ja jestem bardzo ciekawy jakości ich ubrań. Czekam z niecierpliwością na paczkę. Jesteśmy na ostatniej prostej.

#730 alterego

alterego
  • Użytkownik
  • 1,224 posts

Posted 10 April 2021 - 20:39

Tutaj nie ma miejsca na wybielanie. Ignorowanie potencjalnego klienta to po prostu żenada i poziom dna.
Zawsze można napisać, że nie będziemy robić biznesu i tyle.
Po raz kolejny znajduje potwierdzenie, że w Polsce bardzo często obsługa klienta to fikcja.
  • beskidbike, piotrkol, impa and 2 others like this

#731 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 2,020 posts
  • SkądBrzesko

Posted 10 April 2021 - 21:08

@Bzyk - jak napiszesz do Marczyńskiego to co najwyżej dostaniesz od niego opierdziel i usłyszysz, że się nie znasz. Już takie kwiatki niestety widziałem.


  • Bzyk likes this


53865785563_3dfc4288d2_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png


#732 X-RAY

X-RAY
  • Użytkownik
  • 685 posts
  • SkądWarszawa / Jelenia Góra

Posted 10 April 2021 - 21:18

Ja informacyjnie tylko dodam że w tzw. międzyczasie zrealizowałem już inne zamówienia grupowe w firmie ATAK Sport. Czas dostawy ok 30 sztuk odzieży w serii Gold Edition zamknął się w 3 tygodniach. Dziś śmigaliśmy właśnie po raz pierwszy w nowych ciuchach, wszyscy zadowoleni  :)


Bianchi Oltre XR3 Disc

Accent Freak 

Bulls Copperhead 3


#733 JerryOl

JerryOl
  • Użytkownik
  • 10 posts
  • SkądOlsztyn

Posted 10 April 2021 - 21:28

Szkoda, że tak to wygląda 🙁 Ze swojej strony mogę jeszcze zaczekać jeśli Uraz ma jeszcze siły i cierpliwość.
X-RAY podrzucisz jakieś foty, albo link do zdjęć z Twojego zamówienia.

#734 JerryOl

JerryOl
  • Użytkownik
  • 10 posts
  • SkądOlsztyn

Posted 10 April 2021 - 21:28

Dubel

#735 X-RAY

X-RAY
  • Użytkownik
  • 685 posts
  • SkądWarszawa / Jelenia Góra

Posted 10 April 2021 - 23:00

X-RAY podrzucisz jakieś foty, albo link do zdjęć z Twojego zamówienia.

 

Na prv mogę coś podesłać, tutaj nie ze względu na loga sponsorów oraz twarze osób których nie chcę upubliczniać


Bianchi Oltre XR3 Disc

Accent Freak 

Bulls Copperhead 3


#736 beskidbike

beskidbike
  • Użytkownik
  • 2,475 posts
  • SkądBielsko-Biała

Posted 11 April 2021 - 06:57

A nie mówiłem xD ...

Była już nauczka wcześniej, w poprzednich latach, przestrogi innych, złe opinie i dziwi mnie dlaczego ludzie po takiej wtopie zaś wybrali Raso.

Jak dla mnie można rezygnować, opisać całość w opiniach Google, najlepiej po angielsku i wstawić link do tej dyskusji.

Opierdziel od Marczyńskiego? Może mnie cmoknąć w wentyl. A screen z tym "opierdzielem" również by fajnie wyglądał przy opiniach :P

Nie ma się co cackać z takimi "byznesmenami". Nie te czasy 

 


  • wierzba and jijx like this

#737 tessio

tessio
  • Użytkownik
  • 302 posts

Posted 11 April 2021 - 09:00

Jak zobaczyłem Twój post to przed przeczytaniem wiedziałem co będzie w nim zawarte :)  Zdecydowałem się na zakup, chociaż byłem pewny. że termin nie będzie dotrzymany, jak ktoś myślał inaczej to jest głupi :P Rozumiem oczywiście Uraza, bo to on jest ignorowany i jak najbardziej powinien to w końcu olać.



#738 bonobo

bonobo
  • Użytkownik
  • 1,981 posts
  • SkądWrocław

Posted 11 April 2021 - 10:00

Dajmy im jeszcze szansę, może w tym tygodniu coś się wyjaśni. Szkoda wysiłku, który została już włożony. Poza tym ja się serio nastawiłem mocno na te gacie :D 



#739 Grafi_t

Grafi_t
  • Użytkownik
  • 109 posts

Posted 11 April 2021 - 10:07

Też jestem za tym, żeby próbować dokończyć to zamówienie.

#740 Marcin321

Marcin321
  • Użytkownik
  • 2,241 posts
  • SkądWarszawa

Posted 11 April 2021 - 11:02

Też jestem za dokończeniem sprawy. Ale pozostawiam finalną decyzję organizatorowi zakupów, jeżeli uzna że nie warto to złego słowa nie powiem.



Reply to this topic