Pełne zrozumienie Uraz dla Ciebie. Co nie zdecydujesz to popieram. Tym niemniej należy ich ukarać w najbardziej dotkliwy sposób czyli nic więcej nie zamawiać. Indywidualnie czy grupowo. Tyle można zrobić. Jak widać we łbach się im poprzewracało.
Posted 11 April 2021 - 15:34
Pełne zrozumienie Uraz dla Ciebie. Co nie zdecydujesz to popieram. Tym niemniej należy ich ukarać w najbardziej dotkliwy sposób czyli nic więcej nie zamawiać. Indywidualnie czy grupowo. Tyle można zrobić. Jak widać we łbach się im poprzewracało.
Posted 11 April 2021 - 17:08
należy ich ukarać w najbardziej dotkliwy sposób czyli nic więcej nie zamawiać. Indywidualnie czy grupowo. Tyle można zrobić. Jak widać we łbach się im poprzewracało.
Myślę, że trzeba też wystawić opinie na Google i gdzie się da, bo pewnie takich grup które zostały olane jest więcej i pewnie mnóstwo małych zamówień na kilka sztuk, gdzie ludziom nawet nie chce się pisać jak zostali potraktowani.
Może hipster z YouTube jak poczyta to zgasi uśmiech i się skończy lansik
Posted 11 April 2021 - 18:52
Miałem to samo z koszulką z przed dwóch lat, Raso ma gdzieś takie niuanse jak to, żeby tył koszulki kolarskiej był dłuższy.Jeszcze żeby bardziej sobie obrzydzić Raso, to dzisiaj się dowiedziałem, że podwija mi się tył koszulki. Do dzisiaj nie zauważyłem bo przeważnie całe gacie z tyłu czarne i się nie rzuca w oczy. Tutaj jakbym miał kalesony na wierzchu.
Posted 12 April 2021 - 13:10
Jeszcze żeby bardziej sobie obrzydzić Raso, to dzisiaj się dowiedziałem, że podwija mi się tył koszulki. Do dzisiaj nie zauważyłem bo przeważnie całe gacie z tyłu czarne i się nie rzuca w oczy. Tutaj jakbym miał kalesony na wierzchu.
Trochę wyluzujmy, też mi się nie podoba że nie zrealizowano jeszcze tego zamówienia a jeszcze bardziej że nie ma konkretnej informacji, takie wpadki producentom w nienormalnych czasach jakie teraz mamy się zdarzają. Widzę, że od miłości do nienawiści tylko krok ... a przecież to nie jest sprawa życia i śmierci. Mam kilka kompletów Raso (nieforumowe) i nigdy nie miałem zastrzeżeń, co do jakości szycia i materiałów.
Rozumiem że niektórzy z nas wykluczają zakupy w przyszłym roku u tego producenta ale nie rozpętujmy afery z takiego jednostkowego zdarzenia. :-)
Posted 12 April 2021 - 14:19
Jednostkowego? Chyba nie bardzo jesteś w temacie. Poczytaj choćby tutaj, jak ludzi zostali potraktowani próbując coś poprawić czy reklamować. Nie mówiąc już o grubej aferze z jakością przy zamówieniu dla grupy Zwift.pl
Więc to raczej "kolejne" a nie "jednostkowe" zdarzenie
Posted 12 April 2021 - 14:51
Posted 12 April 2021 - 15:56
Jednostkowego? Chyba nie bardzo jesteś w temacie. Poczytaj choćby tutaj, jak ludzi zostali potraktowani próbując coś poprawić czy reklamować. Nie mówiąc już o grubej aferze z jakością przy zamówieniu dla grupy Zwift.pl
Więc to raczej "kolejne" a nie "jednostkowe" zdarzenie
Posted 12 April 2021 - 17:15
W d.. im się poprzewracało i myślą, że jak mają Marczyńskiego na zdjęciach, to już wystarczy do mianowania się marką "premium". Przynajmniej jeśli chodzi o ceny, bo napewno nie o jakość, czy obsługę klienta
Marczyński jest nie tylko na zdjęciach ...on jest współudziałowcem tej firmy i to sporym. Ale jak patrzę na insta czy fb Pana Marczyńskiego to firmy Raso nie postrzegam jako firmy która poważnie traktuje swoją robotę i swoich klientów.
Posted 12 April 2021 - 17:42
Marczyński jest nie tylko na zdjęciach ...on jest współudziałowcem tej firmy i to sporym. Ale jak patrzę na insta czy fb Pana Marczyńskiego to firmy Raso nie postrzegam jako firmy która poważnie traktuje swoją robotę i swoich klientów.
Tak, wiem. Ale miałem na myśli innych "działaczy" w tej firmie. Bo przypuszczam, że sam Marczyński nie ma pojęcia co tam się wyprawia.
Gdyby wiedział, byłby idiotą firmując swoją twarzą taką fuszerkę
Posted 12 April 2021 - 19:20
Produkcja to trochę trudniejsza działka od handlowania renomowanym towarem z Azji zza biurka :-)Czekałem aż ktoś zacznie usprawiedliwiać "nienormalnymi czasami". Bardzo wygodny zabieg obecnie.
Jednostkowy przypadek to jest jak ktoś Ci wyśle zły rozmiar, a po kontakcie w 48h masz sprawę odkręconą. Tak to działa w cywilizowanych firmach, do których później z chęcią wracasz jak coś kupujesz.
Olewanie zamówienia na dziesiątki kompletów i dodatków świadczy tylko i wyłącznie o braku profesjonalizmu i w normalnej firmie osoba za to odpowiedzialna pakuje rzeczy z biurka do kartonu.
Posted 12 April 2021 - 19:58
Ale przecież oni nie produkują łazików marsjańskich tylko proste ciuchy. Kilka kawałków GOTOWEGO zamówionego materiału zszytych w całość. Wszycie GOTOWEJ wkladki. Serio, to nie jest takie trudne i robią to krawcowe po szkołach zawodowych a nie profesorowie uniwersytetów, uwierzysz?
Poza tym co wspólnego ma produkcja z obsługą (a raczej jej brakiem) klienta?
Chyba, że odpisanie na maila lub odebranie telefonu jest najtrudniejsze w tym całym biznesie, to...nie mam pytań