Jump to content


Photo

[2021] Wspólne Zamówienie Ubrań Kolarskich


1165 replies to this topic

#741 HarveyDent

HarveyDent
  • Użytkownik
  • 1,105 posts
  • Skądwe mnie tyle piękna

Posted 11 April 2021 - 15:34

Pełne zrozumienie Uraz dla Ciebie. Co nie zdecydujesz to popieram. Tym niemniej należy ich ukarać w najbardziej dotkliwy sposób czyli nic więcej nie zamawiać. Indywidualnie czy grupowo. Tyle można zrobić. Jak widać we łbach się im poprzewracało.

 


  • piotrkol, impa, lupus and 2 others like this
To jest Forum Fanatyków
marvelo
 
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT

#742 biker1974

biker1974
  • Użytkownik
  • 456 posts
  • SkądMirków/Wroclaw

Posted 11 April 2021 - 15:59

Mamy nauczkę przy kolejnym zamówieniu żeby nie brać ich pod uwagę.

#743 berski

berski
  • Użytkownik
  • 583 posts
  • SkądMałopolska

Posted 11 April 2021 - 16:35

w przypadku raso lans na jutubie nie idzie w parze z jakością (w tym obsługi klienta)



#744 beskidbike

beskidbike
  • Użytkownik
  • 2,475 posts
  • SkądBielsko-Biała

Posted 11 April 2021 - 17:08

należy ich ukarać w najbardziej dotkliwy sposób czyli nic więcej nie zamawiać. Indywidualnie czy grupowo. Tyle można zrobić. Jak widać we łbach się im poprzewracało.

Myślę, że trzeba też wystawić opinie na Google i gdzie się da, bo pewnie takich grup które zostały olane jest więcej i pewnie mnóstwo małych zamówień na kilka sztuk, gdzie ludziom nawet nie chce się pisać jak zostali potraktowani.

Może hipster z YouTube jak poczyta to zgasi uśmiech i się skończy lansik


  • wierzba likes this

#745 alterego

alterego
  • Użytkownik
  • 1,224 posts

Posted 11 April 2021 - 17:46

Jeszcze żeby bardziej sobie obrzydzić Raso, to dzisiaj się dowiedziałem, że podwija mi się tył koszulki. Do dzisiaj nie zauważyłem bo przeważnie całe gacie z tyłu czarne i się nie rzuca w oczy. Tutaj jakbym miał kalesony na wierzchu. :D

IMG-20210411-WA0002.md.jpg
  • piotrkol likes this

#746 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 2,020 posts
  • SkądBrzesko

Posted 11 April 2021 - 17:56

^O widzisz, a więc to nie tylko ja tak mam :D



53865785563_3dfc4288d2_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png


#747 bonobo

bonobo
  • Użytkownik
  • 1,981 posts
  • SkądWrocław

Posted 11 April 2021 - 18:29

Props za monster-łydę :D
  • piotrkol, Argi and Yudo like this

#748 Marcin321

Marcin321
  • Użytkownik
  • 2,241 posts
  • SkądWarszawa

Posted 11 April 2021 - 18:39

Właśnie, co tam kalesony na wierzchu - grunt że łydka jest jak trzeba :D

#749 andrzejnl

andrzejnl
  • Użytkownik
  • 33 posts

Posted 11 April 2021 - 18:52

Jeszcze żeby bardziej sobie obrzydzić Raso, to dzisiaj się dowiedziałem, że podwija mi się tył koszulki. Do dzisiaj nie zauważyłem bo przeważnie całe gacie z tyłu czarne i się nie rzuca w oczy. Tutaj jakbym miał kalesony na wierzchu. :D

IMG-20210411-WA0002.md.jpg

Miałem to samo z koszulką z przed dwóch lat, Raso ma gdzieś takie niuanse jak to, żeby tył koszulki kolarskiej był dłuższy.

Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka

#750 Siapsiap

Siapsiap
  • Użytkownik
  • 19 posts

Posted 12 April 2021 - 07:20

Mam małe doświadczenie z ciuchami, ale czy takie podwijanie się koszulki nie jest spowodowane doborem zbyt małego rozmiaru?

#751 YamaY

YamaY
  • Użytkownik
  • 110 posts
  • SkądPodhale

Posted 12 April 2021 - 13:10

Jeszcze żeby bardziej sobie obrzydzić Raso, to dzisiaj się dowiedziałem, że podwija mi się tył koszulki. Do dzisiaj nie zauważyłem bo przeważnie całe gacie z tyłu czarne i się nie rzuca w oczy. Tutaj jakbym miał kalesony na wierzchu. :D
 

Trochę wyluzujmy, też mi się nie podoba że nie zrealizowano jeszcze tego zamówienia a jeszcze bardziej że nie ma konkretnej informacji, takie wpadki producentom w nienormalnych czasach jakie teraz mamy się zdarzają. Widzę, że od miłości do nienawiści tylko krok ... a przecież to nie jest sprawa życia i śmierci. Mam kilka kompletów Raso (nieforumowe) i nigdy nie miałem zastrzeżeń, co do jakości szycia i materiałów.

Rozumiem że niektórzy z nas wykluczają zakupy w przyszłym roku u tego producenta ale nie rozpętujmy afery z takiego jednostkowego zdarzenia. :-)


  • drza likes this

#752 beskidbike

beskidbike
  • Użytkownik
  • 2,475 posts
  • SkądBielsko-Biała

Posted 12 April 2021 - 14:19

Jednostkowego? Chyba nie bardzo jesteś w temacie. Poczytaj choćby tutaj, jak ludzi zostali potraktowani próbując coś poprawić czy reklamować. Nie mówiąc już o grubej aferze z jakością przy zamówieniu dla grupy Zwift.pl

Więc to raczej "kolejne" a nie "jednostkowe" zdarzenie


  • wierzba likes this

#753 alterego

alterego
  • Użytkownik
  • 1,224 posts

Posted 12 April 2021 - 14:51

Czekałem aż ktoś zacznie usprawiedliwiać "nienormalnymi czasami". Bardzo wygodny zabieg obecnie.
Jednostkowy przypadek to jest jak ktoś Ci wyśle zły rozmiar, a po kontakcie w 48h masz sprawę odkręconą. Tak to działa w cywilizowanych firmach, do których później z chęcią wracasz jak coś kupujesz.
Olewanie zamówienia na dziesiątki kompletów i dodatków świadczy tylko i wyłącznie o braku profesjonalizmu i w normalnej firmie osoba za to odpowiedzialna pakuje rzeczy z biurka do kartonu.
  • beskidbike, X-RAY, Ulepekin and 2 others like this

#754 beskidbike

beskidbike
  • Użytkownik
  • 2,475 posts
  • SkądBielsko-Biała

Posted 12 April 2021 - 15:23

W d.. im się poprzewracało i myślą, że jak mają Marczyńskiego na zdjęciach, to już wystarczy do mianowania się marką "premium". Przynajmniej jeśli chodzi o ceny, bo napewno nie o jakość, czy obsługę klienta :P


  • piotrkol and wierzba like this

#755 Marcin321

Marcin321
  • Użytkownik
  • 2,241 posts
  • SkądWarszawa

Posted 12 April 2021 - 15:56

Jednostkowego? Chyba nie bardzo jesteś w temacie. Poczytaj choćby tutaj, jak ludzi zostali potraktowani próbując coś poprawić czy reklamować. Nie mówiąc już o grubej aferze z jakością przy zamówieniu dla grupy Zwift.pl
Więc to raczej "kolejne" a nie "jednostkowe" zdarzenie


Co się stało w zamówieniu dla zwift.pl?

#756 SZYMSZEL

SZYMSZEL
  • Użytkownik
  • 186 posts

Posted 12 April 2021 - 17:15

W d.. im się poprzewracało i myślą, że jak mają Marczyńskiego na zdjęciach, to już wystarczy do mianowania się marką "premium". Przynajmniej jeśli chodzi o ceny, bo napewno nie o jakość, czy obsługę klienta :P

 

Marczyński jest nie tylko na zdjęciach ...on jest współudziałowcem tej firmy i to sporym. Ale jak patrzę na insta czy fb Pana Marczyńskiego to firmy Raso nie postrzegam jako firmy która poważnie traktuje swoją robotę i swoich klientów.


  • wierzba likes this

#757 beskidbike

beskidbike
  • Użytkownik
  • 2,475 posts
  • SkądBielsko-Biała

Posted 12 April 2021 - 17:42

Marczyński jest nie tylko na zdjęciach ...on jest współudziałowcem tej firmy i to sporym. Ale jak patrzę na insta czy fb Pana Marczyńskiego to firmy Raso nie postrzegam jako firmy która poważnie traktuje swoją robotę i swoich klientów.

Tak, wiem. Ale miałem na myśli innych "działaczy" w tej firmie. Bo przypuszczam, że sam Marczyński nie ma pojęcia co tam się wyprawia. 

Gdyby wiedział, byłby idiotą firmując swoją twarzą taką fuszerkę 



#758 YamaY

YamaY
  • Użytkownik
  • 110 posts
  • SkądPodhale

Posted 12 April 2021 - 19:20

Czekałem aż ktoś zacznie usprawiedliwiać "nienormalnymi czasami". Bardzo wygodny zabieg obecnie.
Jednostkowy przypadek to jest jak ktoś Ci wyśle zły rozmiar, a po kontakcie w 48h masz sprawę odkręconą. Tak to działa w cywilizowanych firmach, do których później z chęcią wracasz jak coś kupujesz.
Olewanie zamówienia na dziesiątki kompletów i dodatków świadczy tylko i wyłącznie o braku profesjonalizmu i w normalnej firmie osoba za to odpowiedzialna pakuje rzeczy z biurka do kartonu.

Produkcja to trochę trudniejsza działka od handlowania renomowanym towarem z Azji zza biurka :-)

#759 alterego

alterego
  • Użytkownik
  • 1,224 posts

Posted 12 April 2021 - 19:53

Chciałabym się odnieść, ale nie mam pojęcia o co Ci chodzi.
Na chwilę obecną interesuje mnie, czy uraz jest dalej ignorowany.
  • beskidbike likes this

#760 beskidbike

beskidbike
  • Użytkownik
  • 2,475 posts
  • SkądBielsko-Biała

Posted 12 April 2021 - 19:58

Ale przecież oni nie produkują łazików marsjańskich tylko proste ciuchy. Kilka kawałków GOTOWEGO zamówionego materiału zszytych w całość. Wszycie GOTOWEJ wkladki. Serio, to nie jest takie trudne i robią to krawcowe po szkołach zawodowych a nie profesorowie uniwersytetów, uwierzysz? :P

Poza tym co wspólnego ma produkcja z obsługą (a raczej jej brakiem) klienta?

Chyba, że odpisanie na maila lub odebranie telefonu jest najtrudniejsze w tym całym biznesie, to...nie mam pytań


  • X-RAY, Ulepekin and wierzba like this



Reply to this topic