Nowy Wilier Problem Z Głośnym Suportem Pomocy!
#41
Napisano 07 maj 2021 - 19:23
Zaciski do wyczyszczenia i Nasmarowania. Dałbym też kropelkę oliwki na przecięcia szprych.
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
#42
Napisano 11 maj 2021 - 06:46
Suport wymieniony na nowy Token Ninja, który został też podklejony. Nie mam insertu aluminiowego wiec klejony jest bezpośrednio do mufy, suport wchodzi bardzo ciasno. Starego Tokena wysłano do reklamacji, zakładając że to mogło cykać jakieś łożysko.
Zobaczymy co się będzie działo ...
Moje rowerowe foty z Jury:
#44
Napisano 20 styczeń 2022 - 09:29
Wczoraj zareklamowałem rower ( rame ) jedzie do Włoch.
Zobaczymy co Wilier z tym zrobi.
Moje rowerowe foty z Jury:
#45
Napisano 16 marzec 2022 - 09:03
Dziś odbieram rower, nie miałem go prawie 2 miesiące !!!
Reklamacja uwzględniona przez Włochów oto co napisali:
"Rozwiązaliśmy problem roweru (xxx - model, numer ramy itp), , a nasz dział ram doprowadził oba otwory suportu do rozmiaru 40,95.
Po licznych kontrolach i testach, a także testowaniu roweru na zewnątrz, możemy stwierdzić, ze rower spełnia swoje doskonałe własnościowi"
Więc naprawili a nie wymienili na nową ramę.
Ciekawe jak naprawili i czy problemem był za duży wymiar mufy jak podejrzewałem.
NIe bardzo rozumiem jak to mogli naprawić.
Moje rowerowe foty z Jury:
#46
Napisano 16 marzec 2022 - 10:09
Jak naprawili? Na 99% zalepili otwór żywicą, która jest znacznie miększa od pełnowartościowego kompozytu.
Wykonano tylko naprawę, więc Twój okres ochrony jest nadal liczony od dnia zakupu, a nie od dnia rozwiązania problemu. Cwane.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#47
Napisano 16 marzec 2022 - 10:17
I Ciekawe jak to teraz będzie działało i co się będzie działo po kilku tys. km.
Moje rowerowe foty z Jury:
#48
Napisano 16 marzec 2022 - 20:33
Jak naprawili? Na 99% zalepili otwór żywicą, która jest znacznie miększa od pełnowartościowego kompozytu.
Wykonano tylko naprawę, więc Twój okres ochrony jest nadal liczony od dnia zakupu, a nie od dnia rozwiązania problemu. Cwane.
A co w przypadku gdy ponownie wystąpi ta sama usterka? Serio nie wydłuży to okresu ochronnego?
#49
Napisano 16 marzec 2022 - 21:10
Prawo nie jest całkowicie jednoznaczne:
Jeżeli gwarant wymienił wadliwy produkt na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od momentu dostarczenia klientowi wymienionej lub naprawionej rzeczy. W przypadku wymiany pojedynczej części należącej do reklamowanego towaru czas gwarancji biegnie od nowa w odniesieniu do tej części – np. wymiana karty graficznej w komputerze.
W przypadku wymiany sprawa jest oczywista, ale tutaj wszystko będzie się rozbijało o to, ile to jest istotna naprawa. Czy naprawa mufy, która - jak mogą stwierdzić niektórzy - po pewnym przebiegu ma prawo trzeszczeć, to duża naprawa czy po prostu konserwacja? To bardziej pożywka dla prawników niż kwestia do stwierdzenia obiektywnie. A weź jeszcze pod uwagę, że producent zawsze może się zasłonić stwierdzeniem, że suport był wymieniany niewłaściwie, użytkownik był niekompetentny, sam suport też mógł nie trzymać wymiarów i takie tam.
U nas takie reklamacje z zasady uznajemy, ale mam świadomość, że czasami jest to kwestia dobrej woli i gdyby oprzeć się na paragrafach, wiele reklamacji moglibyśmy odrzucić. Kwestia kultury obowiązującej w danej firmie.
- Marcin321 lubi to
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#50
Napisano 18 marzec 2022 - 07:34
Wczoraj pojeździłem 60 km po podjazdach i póki co cisza...
Moje rowerowe foty z Jury:
#51
Napisano 28 marzec 2022 - 06:29
Moje rowerowe foty z Jury:
#52
Napisano 28 marzec 2022 - 06:48
Włoscy inżynierowie <3 To by nawet było śmieszne, gdyby klient nie cierpiał przez tę nieudolność.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#54
Napisano 28 marzec 2022 - 09:30
Masz na myśli wymiany gwarancyjne ?
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#56
Napisano 28 marzec 2022 - 10:03
Ja miałem akurat na myśli z perspektywy mnie - użytkownika - dobrą decyzję o powrocie do suportów wkręcanych, tak w Treku jak i u Speca. Z mojej perspektywy dobrze się sprawdza.
Natomiast pod kątem gwarancji to chyba generalnie takie uroki firm amerykańskich względem włoskich, czy to Garmin czy Trek czy inni. To nie jest nowość, że u Wiliera czeka się kilka miesięcy, w sumie dwa to i tak bardzo dobry wynik - aczkolwiek zrozumiałe, że też irytuje, zwłaszcza na początku sezonu... ! .
#57
Napisano 28 marzec 2022 - 11:22
Gdybym potrzebował namiar na niezależnego eksperta, który jest w stanie sprawdzić rower i wydać ekspertyzę czy rower jest sprawny czy tez nie to znacie kogoś takiego ?
Moje rowerowe foty z Jury:
#58
Napisano 28 marzec 2022 - 11:28
Ekspertyzę, którą możesz się podeprzeć na etapie reklamacji, może wystawić Tobie dowolny serwis.
Jeżeli chodzi o ekspertyzę "klasy sądowej", to niestety jako biegli w dziedzinie rowerów są spece są często wskazywani ci sami ludzie, co od samochodów, co jest kompletnym absurdem. Natomiast tutaj mamy kwestię bardziej związaną z materiałoznawstwem niż ściśle z rowerami, więc szukałbym w tym kierunku.
- alterego i artho lubią to
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#59
Napisano 29 marzec 2022 - 06:19
https://youtube.com/...0?feature=share
Moje rowerowe foty z Jury:
#60
Napisano 29 marzec 2022 - 06:19
https://youtube.com/...0?feature=share
Moje rowerowe foty z Jury: