Napisano 18 listopad 2021 - 17:46
Napisano 18 listopad 2021 - 18:54
tarcze bez problemu
w październiku jak byłem nim na Podhalu przetestowałem te nowe koła w górach no i czuć, że wiatr nimi telepie. Na początku myślałem, że się coś poluzowało, zsiadałem parę razy i sprawdzałem czy wszędzie sztywno. Sztywno. Czyli to jednak przez wiatr. Nie wiem, może to że są naprawdę lekkie, i razem z oponą to jest żagiel 63mm. To nawet nie chcę wiedzieć jak jest na stożku 50+mm na zjeździe pod skośny wiatr
o, po odkręceniu pedałów (bo zabieram je w sobotę na Kanary) zważyłem ponownie gołego - 7.23kg, czyli ubyło mu 30g
Napisano 18 listopad 2021 - 21:18
Napisano 18 listopad 2021 - 21:22
eee jakby nie hamowało to by 140tek nie robili
160tki za kobylaste dla mnie są
jeszcze zmierzyłem grubość tarcz - po ok 1.73-75mm, po 3 sezonach, chyba nie jest źle
Napisano 24 kwiecień 2022 - 22:33
Napisano 25 kwiecień 2022 - 06:37
Napisano 25 kwiecień 2022 - 07:44
Bez łańcucha, owijki, pedałów. Jak zdejmę ze swojego sztycę z siodłem oraz tyle koło, to wyjdzie mi podobnie.
Ironizuję oczywiście, ale bez złośliwości fajny projekt i ładne malowanie ramy! Ciekawe jaką wagę uda się osiągnąć w gotowym projekcie.
BTW. ma chyba kierownicę taką jak moja, tylko nie w wersji superlight, więc jest jeszcze potencjał na zrzucenie jakichś 20 gramów
Napisano 25 kwiecień 2022 - 07:55
Napisano 27 kwiecień 2022 - 23:23
z fejsa:
Napisano 28 kwiecień 2022 - 07:31
Ładny wynik jak na rower z lakierem, wysokim stożkiem i tym mostkiem z amortyzatorem
Napisano 28 kwiecień 2022 - 07:59
Bez pedałów, w dodatku na szytkach - gdzie moim zdaniem już użyteczność roweru spada na "race day only", a zważywszy ze to Roubaix to już w ogóle. Nie mniej, spoko wynik. Uważam ze z pedałami oraz normalnymi kołami/oponami pod tubless wyjdzie i tak mniej niż 6,8kg - co jest spoko wynikiem jak na Roubaix.
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
Napisano 28 kwiecień 2022 - 10:49
Nie ma szału - poniżej mój rower bez specjalnej napinki, z tylko dwoma elementami "biżuteryjnymi": siodełkiem i sztycą.
Normalnymi oponami 28 mm.
https://szosa.org/to...sc-90/?p=432819
Ewidentnie Roubaix to nie jest rower do zaimponowania niską masą, od tego jest raczej Aethos.
Napisano 28 kwiecień 2022 - 10:50
Ty teraz też na Roubaix jeździsz?
Napisano 28 kwiecień 2022 - 11:52
@Dari to pokaż mi innego Rbx poniżej 6
Napisano 28 kwiecień 2022 - 12:09
a nie nie, zrozumiałem już: Dariemu chodziło o jego Canyona, który też jest rowerem długodystansowym ale pozbawionym rozwiązań takich jak FS czy IsoSpeed i inne dlatego łatwiej się w nim schodzi z wagą.
Napisano 28 kwiecień 2022 - 20:59
w dodatku na szytkach - gdzie moim zdaniem już użyteczność roweru spada na "race day only"
Od 6 lat jeżdżę na szytkach przez cały sezon i miałem 2 gumy - na początku kiedy eksperymentowałem z szytkami.
Od przesiadki na Continental Sprinter 3 lata temu, zero gum, także nie zgadzam się z tym twierdzeniem.
Napisano 28 kwiecień 2022 - 21:18
no risk no fun
wracając do swojego bajka - jestem po trzeciej przejażdżce odkąd odebrałem z serwisu. Rety jak dobrze jechać na swoim rowerze.. owijka Supacaz jest naprawdę świetna. Nie pamiętam kto mi ją polecił, chyba Bzyk, tak że dzięki
Napisano 29 kwiecień 2022 - 08:49
Supacaz jest naprawdę świetna. Nie pamiętam kto mi ją polecił, chyba Bzyk, tak że dzięki
Mam w Inflite, najlepsza jaką miałem. Sagan wie co dobre.
Napisano 29 kwiecień 2022 - 09:01
z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością Sagan miał taki sam wpływ na wybór owijki, jak Lewandowski ma na wybór butów do gry w piłkę Czyli żaden, chyba, że dział marketingu zechciał poinformować go przypadkiem mailowo jaki kawałek tasiemki będzie miał tam zawinięty na kierownicy i ile sianka dostanie za to, żeby ją lubić.
Ale taśma spoko, proste urządzenie, więc wielkiej filozofii w niej nie ma, spełnia swoje zadanie, sam nawijałem ją 4 dni temu na swojego baranka. Przyjemna w dotyku i nie ślizga się w dłoni. Trwałość jest średniawa - u mnie wytrzymała rok i wyglądała już tragicznie.