Garmin Iq Connect - Aplikacje, Pola, Widżety...
#21
Posted 15 April 2022 - 19:27
Wysłane z mojego motorola one action przy użyciu Tapatalka
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#22
Posted 15 April 2022 - 19:39
No właśnie nie ma pól na przyklad moc z ostatniej minuty i najlepszej minuty, z 5 minut itd. dlatego szukam czegoś co by dawało taką możliwość.Przecież to wszystko to standardowe dane, złóż ekran z tych pól u po problemie. CIQ wykorzystuje się wtedy, gdy nie ma pól standardowych o danych funkcjach np. W' czy ekrany graficzne/cyfrowe o specyficznych możliwościach czy wyglądzie. Robienie ekranu CIQ ze standardowo dostępnych pól danych to trochę przerost formy nad treścią.
Wysłane z mojego motorola one action przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
#23
Posted 19 April 2022 - 10:00
No właśnie nie ma pól na przyklad moc z ostatniej minuty i najlepszej minuty, z 5 minut itd. dlatego szukam czegoś co by dawało taką możliwość.
Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
No to musisz sobie złożyć ekran z pól standardowych plus pola IQ np. powerPeaks, Power Peaks czy Live MMP graph. Ten ostatni to krzywa mocy, ale z dodatkowymi możliwościami. Dość dobry opis tego znajdziesz u autora: http://ryu.ppx.jp/wp...field-for-edge/(choć opis nie do końca aktualny), oprócz krzywej mocy:
masz zestawienie mocy:
jak widać na powyższym zestawienie w dość szerokim zakresie (tu od 1s do 3h) na dodatek w interwale (od wciśniętego przycisku lap), aktualnie, w danej jeździe i w całej zarejestrowanej (polem) historii.
Minus - o ile pamiętam to pole potrafi być dość mocno prądożerne.
Być może dlatego autor zrobił również uproszczoną wersję tego pola: Average, Peak and Personal Best Power table. Albo po prostu dla tych, których krzywa mocy w czasie jazdy nie bardzo interesuje (prawdę mówiąc rozczytanie tego podczas jazdy jest mało wygodne, o ile w ogóle...).
Tabelka wygląda tak:
I jest to właściwie prawie to samo co w poprzednim polu.
Kolorystyka liczb:
- Średnia moc jest pokolorowana w odniesieniu do mocy szczytowej lub najlepszej, która jest większa,
- Moc szczytowa ma kolor czerwony, jeśli osiągnięto nowy rekord życiowy,
- Kolor Twojej Best Power pokazuje, jak świeże było Twoje osiągnięcie Best Power.
W wersjach 520+ i wyższych (tj. z wyłączeniem 130 i 520) możesz opcjonalnie wyświetlić:
- Słupki za średnią i mocą szczytową pokazujące procent w stosunku do najlepszej mocy w kolorze (jeśli najlepszy wynik jest większy niż kategoria 1) lub procent w stosunku do kategorii 1 w kolorze szarym (jeśli najlepszy wynik jest mniejszy niż kategoria 1).
- Słupki za Twoją Najlepszą Mocą pokazują Twoją Najlepszą Moc w stosunku do typowego rowerzysty w Kategorii 5 (100%) do 1 (0%) - najlepsza moc poniżej Kategorii 1 będzie wyświetlana jako słupek po lewej stronie.
- Cienka linia pokazuje kształt krzywej średniej mocy, mocy szczytowej i najlepszej mocy czasu trwania mocy/mocy szczytowej/MMP z mocą na skali liniowej po prawej stronie i czasem na skali w dół odpowiadającej liniom w tabeli.
Czas trwania interwału to 5s, 1min, 5min, 20min, 1 godzina oraz – w przypadku urządzeń o dużej pamięci – wiele punktów danych pomiędzy nimi, w zależności od pionowego rozmiaru pola danych. Twoja osobista najlepsza moc jest aktualizowana automatycznie, gdy korzystasz z tego pola danych, ale możesz także edytować ręcznie w ustawieniach aplikacji. Używane interwały to 5s, 1m, 5m, 20m, 1h w Edge 130/520 oraz 1s, 2s, 3s, 5s, 10s, 15s, 20s, 30s, 40s, 1m, 1,5m, 2m, 3m, 5m, 10m, 15m, 20m, 30m, 40m, 1h, 80m, 100m, 2h, 2,5h, 3h na innych urządzeniach. Format daty rekordu osobistego to YYMMDD.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#24
Posted 19 April 2022 - 10:13
Pozostając przy nachyleniu. Standardowe nachylenie mierzone przez urządzenia Garmin jest delikatnie mówiąc mało dokładne, bo wykorzystuje dane GPS. Istnieje parę pól próbujących poprawić przynajmniej to co jest wyświetlane dla użytkownika, bo na ogół do tego użytkownik ma zstrzeżenia.
Jednym z takich pól godnych przynajmniej wypróbowania jest Elevation Grade.
Jak to pole wpływa na zużycie baterii? Mocno obciąża?
#25
Posted 19 April 2022 - 10:23
Jak to pole wpływa na zużycie baterii? Mocno obciąża?
Pojęcia nie mam, przetestuj na trasie testowej z polem rejestrującym zużycie energii (polecam Battery Up Down).
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#26
Posted 30 April 2022 - 14:11
This data field shows the Cadence, but when you stop pedalling, it will show intermittently the total distance and time instead. This will for some 10 seconds and until you start pedalling again. Also every 10 minutes it will show the distance and time for some 10 seconds.
https://apps.garmin....e1-c4b1c7cf5f19
Muszę przyznać, że po pierwszej jeździe jestem zachwycony.
Polecam i pozdrawiam
#27
Posted 11 May 2022 - 13:38
Tym razem propozycja oprogramowania IQ od InigoTE.
Trochę tego ma, ale warto zwrócić uwagę na AlphaHRV [...]
Niedawno wrzuciłem to pole do testów. Problematyczna jest konfiguracja, bo wymaga wyłącznego dostępu do czujnika tętna. Najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest czujnik nadający BT/ANT+, bo transmisję BT (lub ANT+) można wykorzystać do wyliczania AlphaHRV, a dane z drugiego nadajnika będą używane przez Edge.
Przy sparowanym czujniku tętna wymaga to usunięcia sparowania, połączenia czujnika z polem i dopiero wtedy podłączenia drugiego kanału do licznika. Nie chcąc za bardzo kombinować, czyli usuwać danych parowania BT, odłączyłem (bez usuwania) ANT+, które zostało użyte do przekazania danych HRV. Konfiguracja mogłaby być łatwiejsza, ale jak już to się podłączy, to efekty są dość przyzwoite.
Tak wygląda wykres zarejestrowanych przez pole danych z jazdy:
a tak analiza AlphaHRV z Runanalize:
Nie są identyczne, ale jak widać, wartości są dość zbliżone, dzięki czemu można zapewnić sobie całkiem wiarygodną informację w czasie jazdy.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#28
Posted 11 May 2022 - 16:37
Mam co 15min dźwięk, taki jak po zejściu z kursu. Mam 530tke, ktoś ma pomysł o co może chodzić?
Po wywaleniu tego pola wszystko wróciło do normy.
#29
Posted 29 May 2022 - 13:13
https://apps.garmin....25-220b99a135f3
The Xert Segment Hunter is the first ever dynamic power pacing app for your Garmin, specifically designed to help you hunt for personal best and KOMs/QOMs on segments. The app can be used with segments ranging anywhere from 10s to just under an hour. It is based on Xert’s advanced, athlete specific algorithm that uses your unique Fitness Signature and determines the best power you should target, second-by-second from start to finish. Additionally, the algorithm dynamically adjusts power targets to help you optimize your results as you complete the segment.
Wymaga konta Xert - wiecie, czy można używać bez płatnej subskrypcji?
Ewentualnie - znacie coś podobnego bez subskrypcji?
Pozdrawiam
#30
Posted 05 July 2022 - 08:30
Może głupie pytanie, ale korzystając z pola elevation grade https://apps.garmin....0e-97f9bdf6a078
Mam co 15min dźwięk, taki jak po zejściu z kursu. Mam 530tke, ktoś ma pomysł o co może chodzić?
Po wywaleniu tego pola wszystko wróciło do normy.
Testowałem pole przez dłuższy czas i na e1030 nie mam żadnych dziwnych dźwięków, za to ładnie i płynnie pokazuje nachylenie.
Wracając do IQ Smart Bike Lights -
Podam konfigurację dla E1030, lampek Bontrager ION 200 Pro i Varia RTL510:
Jeśli ktoś chciałby dostosować powyższe filtry, to wkleić do konfiguratora: https://maca88.githu...martBikeLights/i zmodyfikować pod siebie - albo przyjąć na wzór i układać pod swoje potrzeby.
Światła obsługiwane niezależnie czy jest włączona rejestracja aktywności, czy nie, ale światła włączają się w dzień w określonych warunkach:
Światło przednie - włączone w dzień przy prędkości >8km/h, w nocy i ze słabym GPS ciągle (do wyłączenia ręcznego - bezpieczeństwo!)
- Tunel: Low (GPS accuracy <OK)
- Dzień: Day Flash
- Noc (10 minut do zachodu słońca): Niski (to lampka pozycyjna, w nocy nie ma sensu dawać mocniej, a do oświetlenia nie bardzo się nadaje - w miarę potrzeby można ręcznie przełączyć na inny tryb)
Światło tylne - w dzień świeci się jak wykryje pojazd albo podczas hamowania, w nocy światło ciągłe (chyba, że bateria ma status Bad to świeci tylko jak wykryje pojazd), jak w nocy wykryje pojazd to nocne pulsujące:
- Hamulec: Solid. Świeci się przy prędkościach >7km/h, zwalnianie -10% na sekundę
- W ciągu dnia: domyślnie wyłączone, miganie w ciągu dnia Day Flash, jeśli samochód zostanie wykryty (z maksymalnej odległości);
- Noc (10 min przed zachodem, 10 min po wschodzie), jeśli bateria jest dobra (lepsza niż Bad): domyślnie Low, Night Flash, jeśli wykryto samochód
- Noc, jeśli wyczerpie się bateria (status Bad) - dopiero jak wykryje pojazd Night Flash)
- Tunel - sygnał gorszy niż OK -> to również wskaźnik w dzień, czy jakość pozycjonowania jest wystarczająca do rejestracji (nie świeci się >OK, świeci: czekać)
Konfiguracja:
#4587520,196641#4,4!Tunel:1:5:0:0G[3!Noc:1:5:0:0Es-600,r0!Dzien:1:63:0:0C]2.22222!:1:0:0:0D=1#0,73404416#9,6!BezGPS:1:4:0:0G[3!Hamuje:2:4:0:0C]1.94444A[-10!DRadar:1:7:0:0I]-1]0!Noc:2:4:0:0B[5Es-600,r600!NRadar:2:6:0:0Es-600,r600I]-1]0!:1:0:0:0D=1#7,6:Ion 200 RT!2,:-1,Wył.:0!1,Mocne:1!1,Średnie:2!1,Słabe:5!1,Migające Dz.:63!1,Migające Noc:62#5,4:Varia 510!2,:-1,Wył.:0!1,Stałe:4!1,Migające:7!1,Migające Nocne:6#0::#1:1#123!:123!#B2713#2#2#0#0
Gdyby lampka przednia miała radar, to ładowałbym tak często, jak radar. A ten teraz ładuję bardzo rzadko
- Zawrom likes this
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#32
Posted 05 July 2022 - 11:09
Otwierasz konfigurator: https://maca88.githu...martBikeLights/ wklejasz w/w ciąg w pole existing configuration -> Load.
Zmieniasz Edge 1030 na 830. O ile pozostałe lampki są bez zmian, to po prostu przechodzisz na sam dół i wciskasz copy to clipboard.
#4587520,196641#4,4!Tunel:1:5:0:0G[3!Night:1:5:0:0Es-600,r0!DAY:1:63:0:0C]2.22222!:1:0:0:0D=1#0,73404416#9,6!NoGPS:1:4:0:0G[3!BRAKE:2:4:0:0C]1.94444A[-10!DRadar:1:7:0:0I]-1]0!NOC:2:4:0:0B[5Es-600,r600!NRadar:2:6:0:0Es-600,r600I]-1]0!:1:0:0:0D=1#7,6:Ion 200 RT!2,:-1,Off:0!1,High:1!1,Medium:2!1,Low:5!1,Day Flash:63!1,Night Flash:62#5,4:Varia 510!2,:-1,Off:0!1,Solid:4!1,Day Flash:7!1,Night Flash:6#0::#1:1#123!:123!#B3122#2#2#0#0
I to wszystko. Podobnie dla każdego nowszego urządzenia z CIQ 3.0. Niewielkie problemy będą ze starymi urządzeniami z małą ilością pamięci typu Edge520, E130(+), Fenix 5 itp. Reszta wymaga tylko zmiany urządzenia, pozostałe dane zostają bez potrzeby konfiguracji - w tym również jeśli jest to ten sam producent (zwłaszcza nowsze urządzenie).
Przekopiowany ciąg wprowadzasz do pola konfiguracyjnego. I tu uwaga - należy sprawdzić, czy na początku/końcu nie ma spacji, Maca88 miał usunąć nadmiarowe spacje, ale tak na wszelki wypadek warto o tym pamiętać.
W przypadku zmiany świateł może być potrzeba ręcznych poprawek, aczkolwiek jeśli dotyczy to innego typu radaru to nie dotyczy nowszych modeli, a tylko starszych np. RTL500, wszystkie nowsze są kompatybilne i ewentualnie tu można wymienić sobie jakiś tryb i wybrać np. Peleton zamiast tego z mojej konfiguracji. Podobnie rzecz się ma z Bontrager Flare RT - trzeba wybrać tryby świecenia, no i oczywiście tam nie będzie wyzwalania radarem.
Podobnie z lampką przednią - jeśli jest inna, np. Garmin UT800 to tam gdzie są czerwone wykrzykniki wejść w konfigurację i wybrać "Light mode" (uzupełnić również definicję trybów świecenia - dodać lub usunąć zbędne).
Ps. konfiguracja do weryfikacji, bo wprowadzałem pewne poprawki, w razie problemów czy uwag poprawię
EDIT: poprawiłem konfigurację - kolejność priorytetu przesunięta, czyli np. przy słabym gps idzie na górę (nie działało poprawnie). Sprawdzę jeszcze przełączanie trybu noc/dzień.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#33
Posted 05 July 2022 - 16:40
Do sterowania wykorzystałem przyciski na manetkach di2. Dwuklik lewej to on/off, dwuklik prawej to zmiana trybu z ciągłego na mrugający i odwrotnie.
Znów jestem panem i władcą swojego roweru, a całość jest prosta i niezawodna
Do tego włączenie i wyłączenie obu lampek to moment bez odrywania rąk od kierownicy, zmiana trybu także. A to jakim trybem świecą lampki mam na ekranie i nie muszę pytać: „ej świeci mi się lampka z tyłu?”
#34
Posted 05 July 2022 - 16:48
Piszesz o działaniu światła radaru w reakcji na wykrycie pojazdu i światła hamulca przy hamowaniu? Nie sądzę. A jeśli, to byłoby to zbyt uciążliwe, żeby za każdym razem klikać on/off po wykryciu zbliżającego się pojazdu.
Jeśli masz na myśli obsługę przedniego światła, to ewentualnie zgoda - o ile ktoś ma (nie mam ) i chce w ten sposób wykorzystać przyciski manetek Di2.
Sam podgląd stanu oświetlenia i ewentualne ręczne przełączanie jest możliwe (choć mało elastyczne) nawet z poziomu garminowskiego widżetu.
Jeśli ktoś chce używać trybów innych niż zaprogramowany Smart, to zawsze można przełączyć na tryb manualny. Tyle tylko, że jeśli można to zautomatyzować, to po co?
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#35
Posted 05 July 2022 - 17:51
Setup: przedni Bontrager 200 rt i tylna Varia 510. Edge 530 czyli brak dotyku gdzie zmiana ustawień lampek z poziomu licznika jest dla mnie nieużywalna.
Po włączeniu Garmina następuje „forming light network”. Lampki na się zapalają światłem ciągłym i po 1-2 sekundach gasną. Dobry sygnał że jest „network formed”.
W Edge mam „Light network: indyvidual”. W smartbikelights mam tryb „M”. Jest tak non-stop.
Dwuklik na lewej manetce odpala obie lampki w trybie ciągłym. Kolejny dwuklik gasi.
Dwuklik na prawej manetce odpala na obu lampkach tryb migający jeżeli lampki były wyłączone lub przełącza tryb na przeciwny jeżeli były włączone. Co ciekawe dostępne są tylko dwa tryby: ciągły i migający (oba na pełną moc). Akurat dobrze bo innych w 99% nie używam.
Mogę swobodnie zmienić tryby fizycznymi przyciskami na poszczególnych lampkach na wszystkie dostępne. Jak znów coś zmienię z poziomu manetek to wracam do automatyki obu lampek jednocześnie.
Mi to odpowiada, bo mam pełną kontrolę: zatrzymam się to decyduję czy chcę zostawić światła czy nie, w każdym momencie mogę zmienić tryb, jak zrobię fallback do ustawień fizycznymi przyciskami to żaden automat nic nie zmieni.
Do tego kontrola obu lampek z poziomu manetek jest bardzo wygodna. Jak ktoś używał choćby przełączania ekranów to wie
Światło stopu to dla mnie trochę sztuka dla sztuki, a jak radar coś wykryje to nadal zaczyna wesoło pomrugiwać żeby kierowca to zobaczył bo to jest wbudowane w sam radar i działa niezależnie od trybów IMHO.
Używałem automatyki i w pełni świadomie z niej zrezygnowałem. Tak samo jak z trybów synchro/semi shift w di2.
Moja konfiguracja: #4587520,196641#1,1!:1:0:0:0D=1#0,73404416#1,1!:1:0:0:0D=1###0::#0:0#B3121#2#2#0#0
- EmPe likes this
#36
Posted 05 July 2022 - 21:22
[....]
Mi to odpowiada[...]
Jak odpowiada, to klawo. Problemem jest klawiszowa obsługa E530, w przypadku ekranów dotykowych to pole zdecydowanie nabiera użyteczności również obsługi manualnej. Ale po dobrym skonfigurowaniu właściwie można o niej zapomnieć, no chyba, że wyłączenie/włączenie światła przedniego. Reszta nie wymaga zaprzątania sobie głowy. Albo przycisków
[...]tylna Varia 510[...] jak radar coś wykryje to nadal zaczyna wesoło pomrugiwać żeby kierowca to zobaczył bo to jest wbudowane w sam radar i działa niezależnie od trybów IMHO.
Jeśli myślisz, że wesoło pomruguje w trybie wyłączonego światła, to niestety, ale się mylisz. I owszem, mryga - o ile jest w trybie mrugania. Jeśli jest w trybie wyłączonego światła, to pracuje sam radar. Niestety, w Garminie nie wpadli na ten genialny pomysł, żeby wyposażyć radar w tryb wesołego pomrugiwania po wykryciu pojazdu. Tu niezbędna jest proteza, która nie dość, że zwiększa bezpieczeństwo świecąc wtedy gdy jest to potrzebne (jak wykryje pojazd), to jeszcze oszczędza energię (światło świeci się tylko i wyłącznie wtedy, gdy jest potrzebne - czyli po wykryciu pojazdu).
A możesz taka konfiguracje napisać dla 830?
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
Wracając do konfiguracji - sprawdziłem i poprawiłem, głównie priorytet (tryb tunel, czyli po utracie sygnału gps, oraz kolejność trybów noc/dzień) i zweryfikowałem przełączenie tryb nocny, czyli włączenie oświetlenia na 10 minut przed zachodem słońca, tryb nocny wyłączy się 10 minut po wschodzie - jak ktoś chce przesunąć ramę czasową, to poprawić w konfiguratorze. W odróżnieniu od trybu dziennego (oświetlenie aktywne tylko podczas jazdy lub po wykryciu pojazdu), nocny aktywny cały czas z uwagi na bezpieczeństwo.
Tryb hamulca przesunięty, tak żeby uaktywniał się również gdy radar wykryje pojazd. Przydaje się do informowania kierowcy jadącego zaraz za rowerzystą, że ten hamuje (zmiana z migania na ciągłe), może uratować przed wjechaniem w tylne koło, może sztuka dla sztuki, ale jak jest możliwość, to czemu nie?
Jak ktoś ma nowszy radar z trybem "peleton" to ewentualnie w konfiguratorze może poprawić tryb nocny na "peleton" (oszczędność energii) i włączanie na pełne nocne światło po wykryciu pojazdu.
Ok, konfiguracja dla e830:
#4587520,196641#4,4!Tunel:1:5:0:0G[3!Night:1:5:0:0Es-600,r0!DAY:1:63:0:0C]2.22222!:1:0:0:0D=1#0,73404416#9,6!NoGPS:1:4:0:0G[3!BRAKE:2:4:0:0C]1.94444A[-10!DRadar:1:7:0:0I]-1]0!NOC:2:4:0:0B[5Es-600,r600!NRadar:2:6:0:0Es-600,r600I]-1]0!:1:0:0:0D=1#7,6:Ion 200 RT!2,:-1,Off:0!1,High:1!1,Medium:2!1,Low:5!1,Day Flash:63!1,Night Flash:62#5,4:Varia 510!2,:-1,Off:0!1,Solid:4!1,Day Flash:7!1,Night Flash:6#0::#1:1#123!:123!#B3122#2#2#0#0
(poprawiłem również wcześniejszą, dla E1030 też). W przypadku innych urządzeń wczytać do konfiguratora https://maca88.githu...martBikeLights/i poprawić model urządzenia, ewentualnie model lampki (nowsze varia nawet nie wymagają zmian, chyba, że chce się wykorzystać "peleton").
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#37
Posted 05 July 2022 - 21:23
Zrobiłem konfigurację od nowa i jedna rzecz mi nie działa. Mianowicie kiedy stopuje zapis, lampki się wyłączały, teraz kompletnie nie reagują. Wyłączają się dopiero po uśpieniu 530tki.
Nie mam pojęcia w czym leży problem. Wcześniej śmigało bez problemu.
#39
Posted 05 July 2022 - 21:36
Jaka konfiguracja? Bez tego nikt nie sprawdzi, gdzie masz babola... Podejrzewam, że nie dodałeś filtra globalnego do sprawdzenia stanu Timer state. Jeśli lampki mają się świecić tylko i wyłącznie podczas zapisu aktywności, to powinno to wyglądać tak:
Jeśli jednak również podczas pauzy, to operator musi być Greater than suwak musi być przesunięty na lewo (Recording stopped) czyli warunek logiczny: lampki będą działać (na zasadach skonfigurowanych w konfiguracji lampek) tylko gdy egde będzie w trybie nagrywania lub pauzy.
Z jakiegoś dziwnego powodu na moim 1030 z RT510 i bontragerem 200 ale te ustawienia powodują ERROR 4.
Masz może jakiś pomysł?
Pozdrawiam
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#40
Posted 05 July 2022 - 22:25
Fakt nie mam filtra globalnego. Później sprawdzę czy to faktycznie to. DziękiJaka konfiguracja? Bez tego nikt nie sprawdzi, gdzie masz babola... Podejrzewam, że nie dodałeś filtra globalnego do sprawdzenia stanu Timer state.
Miałem to zrobione tak.
#4587520,196641#3,3!Day:1:63:0:0H=3!Stop:1:0:0:0H=1!:1:0:0:0D=1#6291461,1409482753#3,3!Day:1:8:0:0H=3!Stop:1:0:0:0H[1!:1:0:0:0D=1#6:Ion 200 RT!Off:0!High:1!Medium:2!Low:5!Day Flash:63!Night Flash:62##0::#1:1#B3121#2#1#0#0