Czyli od razu kupno kompaktu i zostawienie kasety tak ?
Napisano 09 kwiecień 2017 - 20:32
Tak bym zrobił.
Korba na 99% i tak będzie lepsza w wersji kompaktowej. Natomiast kasetę albo zmienisz po testach, albo w najgorszym wypadku po zajechaniu pierwszej, kiedy po prostu przyjdzie czas na jej wymianę.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 24 maj 2017 - 16:55
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 16 czerwiec 2017 - 11:05
Zawsze możesz kupić po prostu zębatkę narrow-wide do obecnej korby. Nie wiem, jakiego rozmiaru poszukujesz, ale do dyspozycji jest wielu producentów, polski Banless np, zza granicy Wolf Tooth Components, Garbaruk, Absolute Black (poniekąd polska marka, bo założona przez Polaka).
Sam w rowerze narzeczonej tak zrobiłem - korba Sram Apex i zębatka Garbaruk, napęd 1x10 (łapy Rival, tylna przerzutka GX z krótkim wózkiem, kaseta 11-36)
Napisano 23 czerwiec 2017 - 11:54
O ile pamiętam to nie ma żadnych podkładek. Taki urok trypli
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Napisano 26 sierpień 2017 - 18:31
Składam nowy rower na bazie ramy Trek Emonda ALR. Jakie są porównywalne cenowo/wagowe alternatywy dla korby Ultegra 6800/8000 z możliwością podmiany blatu na 46z?
Napisano 26 sierpień 2017 - 20:51
W sumie to nie ma nic lepszego w stosunku jakość/waga/cena.
Napisano 26 sierpień 2017 - 21:02
Tak też myślałem, chociaż nie za bardzo orientuję się w temacie korb. Szukałem trochę w necie, ale nie znalazłem nic porównywalnego z Ultegrą 6800, którą można dostać teraz za ok. 140 Euro.
Napisano 05 wrzesień 2017 - 09:21
Napisano 05 wrzesień 2017 - 10:59
Wiem wlasnie troche mi to nie pasuje ale kwestie liczby zebow ogarniam i oczywiscie zastanawiam sie czy to nie za duzo (chociaz mam dlugi wozek wiec troche latwiej). Chodzi mi bardziej o to czy ta korba bedzie dzialala u mnie na tych klamkach i przerzutce to samo pytanie czy FC5800 (i inne 11 rzedowe) tez dziala bez problemu?
Dzieki