Koła składane
#161
Napisano 24 styczeń 2012 - 00:08
#163
Napisano 24 styczeń 2012 - 12:37
#164
Napisano 24 styczeń 2012 - 13:19
Karbonowa obręcz pod oponkeraczej bym w to nie wchodził jakoś nie przemawia wysokie ciśnienie na karbonowy rant.
Co innego karbonowa obecz z wstawką z alu jest ok , jak najbardziej, niestety wzrasta masa obreczy ok 100 g .
Dajmy przykład :
Komplet kół Novatec X-PERTI W250 wersja pod szytke - 1489 g, wersja pod opone 1668 g
obręcz alu jest nakładana na profil karbonowy ,ma to sens przy profilach ok 50-60 mm .
Mniejsze ok 30-40 można zrobić na pełnnych alu , jak np. Kinlin 300 i 380
Nigdy nie śmigałem na szytkach... jakoś w trasie wolę dętkę zmienić niż wracać butem...
Takie obręcze widzuałem tez u chińczyka na ebuy'u TUTAJ ale faktycznie ciężkawo wychodziło. Może jednak warto się nad nimi pochylić...?
Obręcze Kanlin tez ciekawe i też je wezmę pod uwagę.
to zbierając: chyba nadal opona więc albo a)karbon z alu rantem b)alu (np CNC, Kinlin)
Które wyjdą sztywniejsze? Jakoś się napalam (po cichu) na te carbon + alu....
każdy dźwiga swoje brzemię
HongFu HF-FM039 - 6871,2g
Radon ZR Race - 8222,8g
#165
Napisano 24 styczeń 2012 - 15:10
KinLin XR- 300 ważyły jak pamiętam ok 445 g , więc jakby karbon + alu w 50 mm ważył ok 500 albo nizej , to by nie było źle.
Ma oferte od niemca na 50 mm z alu rantem , ale coś podają wage 703 g , i coś mi nie pasuje,
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#166
Napisano 24 styczeń 2012 - 19:24
Z T700 przypuszczam ze pod 500g.
Z rantem alu beda jeszcze ciezsze, chyba ze znajdziesz gdzies zrobione z T1000.
#169
Napisano 24 styczeń 2012 - 23:47
to różnica w opona/szytka? klik
Tak. W przeciwieństwie do oponki szytka w nie "rozpiera" rantu felgi. A ponieważ felgi karbonowe się konkretnie grzeją przy ciągłym hamowaniu, co zwiększa ciśnienie, to na zjazdach karbonowa felga pod oponkę może być niebezpieczna. Druga sprawa to dziury - co będzie z takim wysokim karbonowym rantem po spotkaniu z większą dziurą ;-)
#170
Napisano 25 styczeń 2012 - 12:25
po drugie , różnica szytka - opona jest w kształcie i trzymaniu,
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#175
Napisano 25 styczeń 2012 - 21:10
a propo kólek.
Dzisiaj przerabiałem swoje przednie koło , wymieniałem obręcz na KinLin które mamy i .......... waga słuszna sie zrobiła.
Obręcz to wersja XR-19W oczkowana na 20 otw, dałem szprychy Mac 424 a piasta Chosena lekka pałeczka , ok 80 g
Poprzednie koło zbudowane na szprychach 2/1.5 Dt i obręczy Mavica Aksium ważyło coś 720 g , teraz koło waży 592 g!!
fotki tak z kuchnio robione teraz
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#176
Napisano 28 styczeń 2012 - 08:06
,
nawet by było dobrze, bo krzyż wyszadł na płąskiej powierzcni zachowując max aero , ale szprychy i tak są za krókie w tym wykonaniu, szprychy mają 3.2 mm szerokości i piasta musi mieć w oczkach podcięcia aby przeszły, .
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#177
Napisano 28 styczeń 2012 - 16:15
w HF nie mają obręczy 24/28 otworów więc pozostaje szukać inaczej. echnapisz do Hong Fu ile waża ich obręcze z rantem, tam jest chyba dopłata 100 dolócw do kompletu w tej wersji .
KinLin XR- 300 ważyły jak pamiętam ok 445 g , więc jakby karbon + alu w 50 mm ważył ok 500 albo nizej , to by nie było źle.
Ma oferte od niemca na 50 mm z alu rantem , ale coś podają wage 703 g , i coś mi nie pasuje,
TAKIE znalazłem u chińczyka. Ciężkawe ale chyba trzeba się z tym pogodzić jak chce się alu rant. Brać się poważnie pod uwagę?
każdy dźwiga swoje brzemię
HongFu HF-FM039 - 6871,2g
Radon ZR Race - 8222,8g
#178
Napisano 28 styczeń 2012 - 17:46
Dla mnie bez sensu robić karbon do 50 mm z rantem alu pod opone , jak lżej to całe alu na 30 mm wychodzi , jeśli większy profil to pod szytke , to ma sens.
a te od niemców to tak jak podaja 703 g ważą, są też 85 mm całe karbony, nawet Wam ceny podam bo obiecali przysłać.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#180
Napisano 28 styczeń 2012 - 21:51
praktycznie wygląda to tak.
Jest możliwość zamówienia dowolnego modelu, ale jeszce nie wiem jaka minimalna ilość z danej długości .
Jak widać są i proste i zagięte i kolorowe.
Chłopaki są chętni do sprowadzania , ale .... przydadzą sie konkretne informacje jakie moge im wysłać co do modeli przydatnych i długośći.
Te 1432 są w tej chwili od ręki w długościach :
270,272,274 280,282.284 290, 292, 294 mm kolor srebrny,
Są też już modele PDB 1417 w długościach 252 - 264 mm
nyple osobno
Co do wykonania, to te aero ładne są ale nie mają zbyt ładnie błyszczącej powierzchni, raczej taka ....... no srednio na jeża , ale ujdzie , te 2/1.5 są gorzej wykonane od DT czy Sapima, samo cieniowanie nieładne optycznie , nierówne na średnicy , ale naciągnąłem koło .
Nyple Pillara , no tutaj mam mieszane uczucia , jeszcze musze sprawdzić .
Ja na razie myśle o tych
PBA 1425, 1422, 1420 - wszystkie 3 modele spełniają warunek - przechodzą przez otwory w normalnych piastach , no i te najlżejsze Mega Lite SS - 3.5 g szprycha
tytanowe ? koszt około parenaście złotych , bliżej 20 .
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo