Jak wygląda spraw ewentualnego serwisu przy zakupie bezpośrednio od producenta? Polscy dystrybutorzy honorują taki zakup i przyjmują do reklamacji, czy raczej trzeba odesłać do producenta? Sprawa o tyle istotna, że koszty przesyłek międzynarodowych srogo kosztują, więc promocyjna cena może się odbić czkawką przy ewentualnej reklamacji. Ktoś ma takie doświadczenia?
Trenażer z "wirtualem"
#1342
Posted 09 December 2017 - 09:00
Jak coś to wysyłka do Holandi będzie kosztowac ok 130 zl wedlug cennika PP
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
marvelo
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT
#1343
Posted 09 December 2017 - 10:32
Jak to jest w Elite bo jest tam brak symulacji podjazdu.
Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
#1344
Posted 09 December 2017 - 13:17
Chcesz kupić Muin, a nie zdajesz sobie sprawy, że nie jest to trenażer interaktywny? Podobnie Kura/Turno. Poczytaj trochę na jego temat (np. w tym wątku: [Trenażer] Turbo Muin - Kilka Pytań razem z odnośnikami), a następnie zadawaj pytania. Lenistwo jest przerażające...
Co do gwarancji Tacx'a - kupowałem Bushido (pierwsza seria produkcyjna smart, bez koła zamachowego co powodowało błędy w pracy objawiające się np. terkotaniem) w PL, ale nie bezpośrednio u dystrybutora i żeby było szybciej wysyłałem do Holandii przez chyba GLS, koszt ok. 50 zł zwrócony przez sprzedawcę, nowa jednostka oporowa wróciła chyba po tygodniu - dostali starą od ręki odesłali nową.
O ile pamiętam teraz Tacx wymaga odesłania do dystrybutora, nie przyjmuje sprzedanych trenażerów od osób fizycznych, oczywiście nie dotyczy to przypadków, gdy sam sprzedawał. Wtedy najprawdopodobniej będzie door - to - door, czyli zgłoszenie problemu mailem (zawsze), próba rozwiązania, jeśli uszkodzenie w trenażerze to wysyłka do Holandii. Czy ze zwrotem gotówki, czy bez, czy jednak DtD to musicie poczytać w gwarancji otrzymanej z trenażerem.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1345
Posted 11 December 2017 - 11:31
No więc i ja odpaliłem w końcu w piątek Geniusa i dorzucam swoje 0,03 PLN
To mój pierwszy trenażer, więc nie mam porównania, ale Genius działa moim zdaniem bardzo dobrze.
Efekt inercji, zwłaszcza przy wyższych prędkościach jest bliski rzeczywistemu.
Do tej pory zrobiłem kilka rozjazdów na TrainerRoad - delikatna jazda w okolicy 150-180 wat z kadencją w okolicy 95-100 obr/min.
Zauważyłem że dużo lepiej kręci się na wysokich prędkościach - w okolicach 35-40 km/h.
Rozumiem że to ma tak działać - oprogramowanie ustawia 150 wat niezależnie od przełożenia w rowerze.
Z cyklu problemów sprzętowych Genius nie mógł na początku poradzić sobie z kalibracją - próbowałem kilku ustawień docisku opony i cały czas pojawiał się komunikat "Calibration failed". W końcu okazało się że prawy moduł urządzenia nie był prawidłowo wciśniety w moduł środkowy - była widoczna szpara. Po dociśnięciu kliknęło i sprzęt zaczął działać - może w transporcie coś wyskoczyło.
Przy pierwszej jeździe miałem wrażenie, że pomiar mocy mocno przekłamuje w dół - przy ustawionych 150 Watach spociłem się jak kura a tętno pojechało w okolice155 bpm (mój max to 180 bpm)
Następnego dnia zrobiłęm jeszcze raz kalibrację, tym razem za pomocą Tacx Utility i nagle przy tym samym obciążeniu (150W) nie wychodziłem z tętnem powyżej 120 bpm.
Te wartości wydają się być OK.
Odnośnie hałasu - szału nie ma, szczególnie przy prędkościach >40 km/h robi się głośno,
ale póki co żona nie narzeka, dzieciaki się nie budzą więc jest OK.
Testy były robione bez maty i na zwykłej oponie (nie trenażerowej) , więc jest pewnie jakaś przestrzeń do obniżenia efektów dźwiękowych.
Mata + oponka + kółko mają przyjechać niebawem, potestuję i dam znać.
Odnośnie oprogramowania:
TrainerRoad jest super, natomiast Zwift bardzo mnie rozczarował - ile można jeździć po Londynie :-)
Attached Files
.....The loneliness of the long distance runner.
#1346
Posted 11 December 2017 - 11:45
Czym większa prędkość, tym większy hałas, opona trenażerowa nic tu nie zmieni (jedynie zapobiegnie poślizgom na rolce), podobnie mata - służy głównie do zabezpieczenia powierzchni pod rowerem przed potem i chlapaniem z łańcucha. Tłumienie drgań matą jest mocno przereklamowane, a na pewno nie tłumi hałasu, zwłaszcza jak będziesz kręcić kołem >40km/h.
Taku-1 - skąd te skoki mocy?
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1347
Posted 11 December 2017 - 11:51
Czym większa prędkość, tym większy hałas, opona trenażerowa nic tu nie zmieni (jedynie zapobiegnie poślizgom na rolce), podobnie mata - służy głównie do zabezpieczenia powierzchni pod rowerem przed potem i chlapaniem z łańcucha. Tłumienie drgań matą jest mocno przereklamowane, a na pewno nie tłumi hałasu, zwłaszcza jak będziesz kręcić kołem >40km/h.
Taku-1 - skąd te skoki mocy?
Bawiłem się przełożeniami :-)
.....The loneliness of the long distance runner.
#1348
Posted 11 December 2017 - 14:52
Dzień dobry,
Dziękuję za przesłanie zapytania. Rozmawiałem w tym temacie z producentem i w przypadku uszkodzenia sprzętu prosi o kontakt na maila: [email protected]
Cytując:
“The customer needs to contact [email protected]. Then we will help him out.”
Pozdrawiam/Regards
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
marvelo
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT
#1349
Posted 11 December 2017 - 14:57
A nie mówiłem (pisałem)?
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1351
Posted 11 December 2017 - 17:26
Czy daliście rady bez problemu ustawić tylne koło na środku rolki trenazera genius ? Bo jakbym nie kombinować to u mnie bo zamknięciu klamry schodzi na skraj tej metaliczne strefy...
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
W aplikacji Tacx Utlility masz funkcję Align.
Trzeba wypiąć koło z rolki i przeprowadzić procedurę wyrównywania.
https://support.tacx...acx-Utility-App
.....The loneliness of the long distance runner.
#1353
Posted 11 December 2017 - 17:33
Grześko myli kalibrację z ustawieniem koła na środku. A to przecież proste - masz regulację na nodze (nie na nodze z dźwignią zacisku), to śruba z kontrą. Wystarczy sobie wykręcić/wkręcić i wyregulować. No chyba, że masz tak krzywo zaplecione koło (co też jest możliwe...)
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1354
Posted 11 December 2017 - 17:33
Nie przejmuj się. tym. Wielu użytkowników tak ma.
marvelo
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT
#1356
Posted 11 December 2017 - 17:57
Grześko myli kalibrację z ustawieniem koła na środku. A to przecież proste - masz regulację na nodze (nie na nodze z dźwignią zacisku), to śruba z kontrą. Wystarczy sobie wykręcić/wkręcić i wyregulować. No chyba, że masz tak krzywo zaplecione koło (co też jest możliwe...)
Zakładam że rower jest ustawiony na środku , tak jak napisałeś, można to ustawić mechanicznie. Niezależnie od tego rolka ma możliwość przesuwu wzdłuż swojej osi obrotu.
I do tego służy opcja Alignment.
.....The loneliness of the long distance runner.
#1358
Posted 11 December 2017 - 17:59
Czy daliście rady bez problemu ustawić tylne koło na środku rolki trenazera genius ? Bo jakbym nie kombinować to u mnie bo zamknięciu klamry schodzi na skraj tej metaliczne strefy...
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Miałem ten sam problem, pomogło odwrotne wsadzenie zacisku do koła, zatrzask od strony przerzutki.
- HarveyDent likes this