Ale dlaczego pomijając? Skoro zakupu nie możesz pominąć, to chcąc uzyskać rzetelną wycenę kosztu też nie powinniśmy.
Tarcze w szosie ?
#1186
Posted 12 February 2018 - 17:36
Zależy od wersji. Można w niektórych przypadkach dostać kompletny hamulec (zacisk, klamkomanetki, przewód, olej, wszystko zalane i gotowe do jazdy) w cenie zacisku i manetki.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1187
Posted 26 February 2018 - 14:55
Trafiłem cudem Speca w takiej nomen omen specce jaką chciałem, jako tako zjadliwe malowanie i mój rozmiar Drugi raz mam przyjemność jeździć na tych pierwszych hydraulicznych klamkach Di2, 785 - jakie one są wyyygooodneee - krótszy zasięg niż zwykłe 105tki, pewny uchwyt, to zagięcie do góry 90st na zbiorniczek, tam się super trzyma. Porównywałem w sąsiednim sklepie z tymi nowymi klamkami, na które się napaliłem 8070.. i nie są one w chwycie takie fajne. Są mniejsze, lżejsze, zgrabniejsze, ale chyba nieco dłuższe i nie mają tak pewnego oparcia. Kurczę muszę im więcej czasu poświęcić, bo chciałbym zmienić, ale w pierwszym porównaniu przegrały z 785.
#1190 Gosc_tobo_*
Posted 17 March 2018 - 14:29
Zacisk mtb 785 (xt) oraz 785r (szosowy) były takie same przy czym xt wymagał przewodu bh90 a 785r bh59.
#1192
Posted 29 March 2018 - 12:45
Hej Panowie, nowy rowerek już poskładany, dziś doszły Victorie Corsy 28mm (realnie 27,5, w porównaniu do 30mm 4000SII). Klamki nowe zamontowane, wczoraj odebrałem rower z serwisu, wszystko było git. Dziś zmieniałem nowe opony i standardowo - stawiam rower do góry kołami, odkręcam koła, robię co trzeba, przykręcam koła z powrotem, stawiam rower normalnie... i hamulce nie działają
Pobiegłem do serwisu znów i mówię, że lipa jest. A oni że nie stawia się roweru do góry kołami bo się hamulce zapowietrzają to mój trzeci rower z hydraulikami i nigdy nie miałem tego problemu. Nie było tego problemu również przed zmianą klamek. Tym razem odpowietrzyli mi w ramach gwarancji, ale kurde.. jak trafi się guma na trasie, zawsze tak robiłem że stawiam rower na kierze i siodełku. Bo jak inaczej. Mam porysować ramę, uszkodzić napęd, itd?
EDIT: zrobi się pogoda, wrócę ze świąt to porobię ładne fotki i się pochwalę dziś mega kicha z pogodą
#1193
Posted 29 March 2018 - 13:05
Pobiegłem do serwisu znów i mówię, że lipa jest. A oni że nie stawia się roweru do góry kołami bo się hamulce zapowietrzają
Bzdura. Hydrauliki są 100% szczelne. Jeżeli "się zapowietrzają" od stawiania do góry kołami, to były zapowietrzone już wcześniej, tylko bąble powędrowały tam gdzie zaczęły przeszkadzać.
- cauchy likes this
#1195
Posted 29 March 2018 - 13:45
Popracuj minutę czy dwie klamkami, będą się robić coraz twardsze aż wszystko wróci do normy. Przynajmniej w MTB to działa
Klocki masz nowe, dlatego trochę mnie to dziwi - bo to się często zdarza przy zużytych klockach, tłoczki muszą wrócić do pozycji roboczej, jak najbliżej klocków.
#1196
Posted 29 March 2018 - 13:51
W pierwszej chwili tak postanowiłem. Nawet pobujałem rowerem w różne strony, niestety 2h minęły i nic sie nie zmieniło, więc do serwisu.
Podobna przygode miałem, jak zapakowałem kiedyś crossowy rowerek w walize i przewoziłem Polskim Busem. Pan kierowca wrzucił walizę na tył, tam gdzie jest z 60st od silnika. Jak na miejscu wypakowałem rower i zacząłem składać to hamulce nie działały, dopiero, jak temperatura się unormowała po godzinie było już ok.
#1197
Posted 29 March 2018 - 14:04
Tak jak nie przykrywa się paskami kasku okularów tak nie stawia się roweru do góry kołami. Taka zasada funkcjonuje.
- robo and sirkozi like this
#1200 Gosc_tobo_*
Posted 29 March 2018 - 16:32
Rowerem możesz nawet piruety kręcić - jeśli w systemie nie ma powietrza to żadne ustawienie roweru nie wpłynie na pracę hamulców.
Nawet zestawy fabrycznie zalane są z reguły zapowietrzone- z hamulcami mtb dzieje się tak bardzo rzadko.