a co ma Bianchi w segmencie Tarmaka, Emondy, TCRa? nie Specialissime właśnie?
Nowości sprzętowe
#1762
Posted 13 April 2019 - 19:09
O dziwo jest na zwykłych hamulcach, czyli tak jak specjalnie przygotowany roubaix dla Sagana w zeszłym roku .
Koła z hamulcami obręczowymi szybciej można wymienić. Nie ma sztywnej osi, nie potrzeba wkrętarki żeby koło szybko odkręcić. A po drodze na Paryż-Roubaix stoi sporo wolontariuszy wystawionych przez drużyny z kołami, raczej bez narzędzi.
#1763
Posted 13 April 2019 - 20:16
Deta teoria, postaraj sie bardizej
#1765
Posted 13 April 2019 - 23:43
a co ma Bianchi w segmencie Tarmaka, Emondy, TCRa? nie Specialissime właśnie?
Lotto Visma, zawsze na oltre, niezależnie czy to góry, płaskie czy bruki. Oltre schodzi duzo poniżej 6,8kg, pewnie dlatego nie ma sensu brać specialissimy.
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#1768
Posted 15 April 2019 - 06:19
Dopiero co zadebiutował już wygrał
Patrząc, że Polit jechał na Canyon Aeroad, to jakoś nie chce mi się wierzyć, że to dzięki komfortowemu rowerowi wygrał Gilbert
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#1769
Posted 15 April 2019 - 06:39
Sytuacja na ostatnich km była kropka w kropke jak rok temu - jeden utytułowany zawodnik i jeden dużo mniej znany, we dwojke rozstrzygają wyscig, na velodromie ten drugi daje ciagle koło, a gwiazda na koncu zjezdza do podstawy velo i wyscig wygrany
#1771
Posted 18 April 2019 - 22:50
#1772
Posted 19 April 2019 - 05:06
Ciekawe? Raczej oczywiste. Typowy amator potrzebuje innego roweru niż zawodowiec.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1777
Posted 08 May 2019 - 04:49
Budowanie nowych trendów? Shimano spóźniło się na rynek gravelowy o dobre 4 lata! A właściwie to 5, bo nowe modele wprowadzi faktycznie na rynek praktycznie po zakończeniu sprzedaży rowerów z rocznika 2019.
- Prozor likes this
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1779
Posted 08 May 2019 - 11:16
Jeśli chodzi o same przerzutki to i owszem, ale już same manetki i uchwyty dopasowane do jazdy terenowej (ciekawe czy do nierozgiętej kierownicy, czyli do przełaju też się nada?), oraz dodatkowe manetki hamulcowe hamulców hydraulicznych (dotychczas takie i owszem bywały, ale tylko do mechanicznych - choć kwestią dyskusyjną jest potrzeba ich stosowania).
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1780
Posted 08 May 2019 - 12:47
Klamka hydrauliczna to faktycznie dobry pomysł, ale jak zwykle przekombinowany. Można to było rozwiązać znacznie prościej poprzez zastosowanie banalnego trójnika do przewodu hydraulicznego (o czym zresztą również mówiłem już kilka lat temu). Wtedy można byłoby zastosować dowolną klamkę w dowolnym miejscu, np. na uchwycie lemondki (i to dopiero byłaby rewolucja/rewelacja w połączeniu z Di2!), a nie koniecznie w ciągu tego samego pancerza.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?