Jump to content


Photo

Mój Dzisiejszy Trening


15532 replies to this topic

#6841 astronom

astronom
  • Użytkownik
  • 1,367 posts
  • SkądBurzyn

Posted 14 September 2015 - 17:24

Na Suhore: najpierw z rowera (113 km i 1091m w pionie, 25.83/h) www.strava.com/activities/392079556, potem z buta (2.86 km, 348 m w pionie) www.strava.com/activities/392081012


  • piotrkol, impa and hqvkamil like this

www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna

 

"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."


#6842 michal87sc

michal87sc
  • Użytkownik
  • 177 posts
  • SkądBĘDZIN

Posted 14 September 2015 - 17:38

68km w 2h45min

Średnia 24,8km/h

No dobra żeby być szczerym trzeba by doliczyć ze 2 postoje koło 5 minut ;)



#6843 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 2,021 posts
  • SkądBrzesko

Posted 14 September 2015 - 18:18

Dziś dzień minął pod znakiem wiatru z południa. Dawno go nie było więc postanowiłem go wykorzystać i się zabawić segmencie. Przygotowałem rower pod jazdę na czas (lemondka i lekka zmiana ustawienia siodełka), kombinezon czasowy ciuchy Santini bo są super przyległe, owiewy i rękawki - bo jak się bawić w czasówkę to ma być zawodowo hehe :P

40 minut rozgrzewki z 3x2min interwałami tuż pod progeim + sprint 10 sekund i po chwili byłem na starcie 6,6km segmentu. 

 

Było genialnie:

 

dst 6,6km

czas: 7m:59s

średnia: 49,9km/h

maks: 59km/h

hr avg: 187 (93%)

hr max: 199 (99%) - to w końcówce bo ostatni kilometr leci lekko pod górę. Sekundy leciały, a chciałem wyrobić przed 8 minutami :)

 

Potem już spokojniej ale jeszcze 3 odcinki udało się poprawić. Na płaskiej drodze jest nieprawdopodobna wręcz różnica pomiędzy chwytem dolnym, a jazdą z lemondką. Sprawdziłem to dwa razy dziś: chwyt dolny, puls 120 = prędkość 31km/h. Przechodzę do pozycji TT: puls ten sam, prędkość skacze do 37km/h...

 

Całość: 52km @31,5km/h i 343m w pionie.

 

https://www.strava.c...ities/392038613


  • mess, Sufer, astronom and 4 others like this


53865785563_3dfc4288d2_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png


#6844 Gosc_grzesiek32_*

Gosc_grzesiek32_*
  • Gość

Posted 14 September 2015 - 19:26

No to ładnie, ja mam takie segmenty 5-6 km,coś koło 44 km/h w jedną stronę  i ok 40 profile mieszane tzn z wiatrem i pod wiatr



#6845 mess

mess

    tłuścioszek

  • Użytkownik
  • 2,692 posts
  • SkądWarszawa

Posted 14 September 2015 - 22:12

Piotr wariat jestes ;)

 

a w temacie:

12.09.15 PB Nowiny

32 open / 16 kat (M3)

fajny maraton :) mogło być lepiej, ale na własne życzenie było jak było :)

 

45km / 22.3kmh @ 90% 83kad

https://www.strava.c...ities/390713853

kto mnie znajdzie? :D

 

12022508_938546702883809_864261801158210

 

 

+ dzisiaj forever alone superlight

 

31km / 26.3kmh @ 66% 92kad

https://www.strava.c...ities/392215334

 

 


  • piotrkol and impa like this

#6846 big75

big75
  • Użytkownik
  • 1,560 posts
  • Skądpolska

Posted 15 September 2015 - 08:39

 

 

 

12022508_938546702883809_864261801158210

 

 

(Uwaga do zdjecia i generalnie MTB)

 

 

Jednej rzeczy nie rozumiem . 

 

Rogi do kierownicy- Prawie nikt tego nie używa.

 

Przecież jazda pod górę z rogami jest o niebo wygodniejsza, a dodatkowe 100g to nie jest jakaś wielka różnica. ( Dla profi jeszcze można zrozumieć ale teraz nawet rzadko który amator to montuje w swoim rowerze.

To jakaś Siara jest ??, kierownice nie pasują czy jaki powód???)

 

Stare zdjęcie , Cadel Evans twtedy jeszcze MTB  http://www.galeon.co.../cadelryder.jpg  oczywiście z rogami .

 

 

 



#6847 haligówka

haligówka
  • Moderator
  • 853 posts
  • SkądRzeszów/Kraków

Posted 15 September 2015 - 09:23

Przez weekend udało mi się zdobyć dwa najcięższe podjazdy w Polsce, a więc Przełęcz Karkonoską i Stóg Izerski, oba w najtrudniejszej wersji. Jestem pod mega wrażeniem tras w Karkonoszach zarówno polskich, jak i czeskich, mam nadzieję, za rok również się tam wybrać :)
@big75 Dzięki za pomoc w wyborze podjazdów, niestety brakło czasu na Pec pod Snezkou. Ale doszło też kilka innych przy okazji.
PS. udało się wyjechać te górki na przełożeniu 39x26, o którym wiele osób tutaj mówiło, że się nie da ;)
Zapraszam na swoją stronkę, gdzie opisałem swoje wypady fotkami: https://www.facebook...zblatuposwiecie

PS2. Vrbatova Bouda na środkowym odcinku 3km jest remontowana, ściągnięty asfalt, a jazda odbywa się po mieszance błotnisto-betonowo-kamienistej
  • astronom, Grzesiekkry, big75 and 2 others like this
Strava
Instagram
Z blatu po świecie- zapraszam na mój fotoblog!

#6848 yotomeczek

yotomeczek
  • Użytkownik
  • 22 posts

Posted 15 September 2015 - 09:33

...Na płaskiej drodze jest nieprawdopodobna wręcz różnica pomiędzy chwytem dolnym, a jazdą z lemondką. Sprawdziłem to dwa razy dziś: chwyt dolny, puls 120 = prędkość 31km/h. Przechodzę do pozycji TT: puls ten sam, prędkość skacze do 37km/h...

...

Niesamowita różnica... to by wychodziło 17% szybciej tylko dzięki lemondce?

Ktoś jeszcze potwierdzi taką (a nawet 10% to dużo) różnicę?

Jeżeli tak w istocie jest - to chyba muszę dokupić lemondkę :)


Toczę się po mieście na 29" sztywniakiem o masie 11,00 kg (9,5kg na szosowych kołach). Napęd 1x9 (36 + 11-28), opony na miasto Schwalbe Super Moto 29x2.35 z ciśnieniem 1,7-1,9 bar, opony na wypady szosowe Maxxis Re-Fuse 700x28c 7 bar


#6849 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 3,220 posts
  • SkądPoznań

Posted 15 September 2015 - 09:36

Nie ma takich różnic. Różnica ta mogła być spowodowana prawidłowo ustawioną pozycją na lemondkę, a złą na dolny chwyt. 


7602ede9d85aa0ebmed.png
 
Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

logo_phpBB.gif

 
 


#6850 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 2,021 posts
  • SkądBrzesko

Posted 15 September 2015 - 09:52

To była jedna sytuacja w ściśle określonych warunkach. Wiadome, że inne warunki/prędkości = inne różnice. Fakt jest natomiast taki, że na płaskiej i w miarę prostej drodze różnica jest znacząca. 



53865785563_3dfc4288d2_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png


#6851 Tornadotwister

Tornadotwister
  • Użytkownik
  • 596 posts
  • SkądBielsko-Biała

Posted 15 September 2015 - 10:44

48,5km płasko z kilkoma hopkami - totalna regeneracja dzisiaj po kilku tygodniach jazdy po górach. 1:49 , avs 26,5km. Aż do soboty leciutko będzie :)


BodyiCoach Cycling Team, Follow me on Strava


#6852 big75

big75
  • Użytkownik
  • 1,560 posts
  • Skądpolska

Posted 15 September 2015 - 10:51

Przez weekend udało mi się zdobyć dwa najcięższe podjazdy w Polsce, a więc Przełęcz Karkonoską i Stóg Izerski, oba w najtrudniejszej wersji. 

Nieźle , fizol jesteś. ( Karkonoską to tak myślałem, że da radę ale ta druga górka cięższa....)

 

A  jak się ma (w sensie trudnośći wyjechania bez postoju )ten najstromszy  1,5 kilometrowy  kawałek z Katorgi czyli podjazdu pod Stóg Izerski ( do zakrętu w lewo) do np Gliczarowa z TDP albo Laskowej z Altimetra???



#6853 haligówka

haligówka
  • Moderator
  • 853 posts
  • SkądRzeszów/Kraków

Posted 15 September 2015 - 10:58

A  jak się ma (w sensie trudnośći wyjechania bez postoju )ten najstromszy  1,5 kilometrowy  kawałek z Katorgi czyli podjazdu pod Stóg Izerski ( do zakrętu w lewo) do np Gliczarowa z TDP albo Laskowej z Altimetra???


Laskowej nie miałem okazji jeszcze podjeżdżać.
Ściana w Gliczarowie to jest zabawa w porównaniu z fragmentem tego 1.5km podjazdu pod Stóg.
Przede wszystkim na Gliczarowie ten fragment ma około 300m długości i asfalt jest w dużo lepszej kondycji. Na Stogu Izerskim ogromną trudnością są te fragmenty podjazdu, gdzie w poprzek rośnie pas trawy w takim zagłębieniu i trzeba to mijać jakoś poboczem, a później jeszcze wrócić z pobocza na asfalt. Mnie na takich fragmentach lekko gibało na boki i prawie, że miałem zero na liczniku gdy trzeba było pokonać uskok asfaltu, by wrócić znów na szosę.
Strava
Instagram
Z blatu po świecie- zapraszam na mój fotoblog!

#6854 big75

big75
  • Użytkownik
  • 1,560 posts
  • Skądpolska

Posted 15 September 2015 - 11:13

Laskowej nie miałem okazji jeszcze podjeżdżać.
Ściana w Gliczarowie to jest zabawa w porównaniu z fragmentem tego 1.5km podjazdu pod Stóg.
Przede wszystkim na Gliczarowie ten fragment ma około 300m długości i asfalt jest w dużo lepszej kondycji. 

No właśnie tak myślałem (Gliczarów=spacer) a patrzę na film z Tdp Amatorów--- a oni dużej częsci tam idą...trochę dziwne.

 

To myślałem, że może tam tak stromo jak na skocznie w Harrachovie - ale jak piszesz, że to........ zabawa w porównaniu z Katorgą - to już wiem o co chodzi

 

(Laskowej też nie jechałem ale z tego co czytam tam gładki asflat a to można liczyć ''kilka procent mniej''  )



#6855 haligówka

haligówka
  • Moderator
  • 853 posts
  • SkądRzeszów/Kraków

Posted 15 September 2015 - 11:19

No właśnie tak myślałem (Gliczarów=spacer) a patrzę na film z Tdp Amatorów--- a oni dużej częsci tam idą...trochę dziwne.
 
To myślałem, że może tam tak stromo jak na skocznie w Harrachovie - ale jak piszesz, że to........ zabawa w porównaniu z Katorgą - to już wiem o co chodzi


Wszystko zależy od tempa, w jakim się wjeżdża samą górę, a także tempa na dojeździe do góry. Na wyścigu wszyscy dają z siebie 100% od startu i niektórym po prostu brakuje, aby dokręcić w kluczowym momencie. Ja jeżdżąc amatorkę, byleby podjechać tę górę nie spinałem się w żadnym miejscu, dzięki czemu zaoszczędziłem dość sił aby to wyjechać.
Z obserwacji swojej zauważyłem, że Karkonoską było mi wjechać ciężej niż Stóg, ze względu na to, że trudności na Karkonoskiej znajdują się w drugiej części wspinaczki, a na Stogu jest to sam początek góry :)
Strava
Instagram
Z blatu po świecie- zapraszam na mój fotoblog!

#6856 mess

mess

    tłuścioszek

  • Użytkownik
  • 2,692 posts
  • SkądWarszawa

Posted 15 September 2015 - 11:22

 

Jednej rzeczy nie rozumiem . 

 

Rogi do kierownicy- Prawie nikt tego nie używa.

 

Przecież jazda pod górę z rogami jest o niebo wygodniejsza, a dodatkowe 100g to nie jest jakaś wielka różnica. ( Dla profi jeszcze można zrozumieć ale teraz nawet rzadko który amator to montuje w swoim rowerze.

To jakaś Siara jest ??, kierownice nie pasują czy jaki powód???)

 

Stare zdjęcie , Cadel Evans twtedy jeszcze MTB  http://www.galeon.co.../cadelryder.jpg  oczywiście z rogami .

 

 

 

 

Ja np nie używam rogów ze względów bezpieczeństwa: jazda w ścisku + lubię mieć zawsze szybką możliwość reakcji jeżeli chodzi o hamowanie i zmianę przełożeń. Pożegnałem się z nimi z jakieś 6 lat temu i wcale mi ich nie brakuje :)



#6857 Tomo

Tomo
  • Użytkownik
  • 316 posts

Posted 15 September 2015 - 11:23

Przez weekend udało mi się zdobyć dwa najcięższe podjazdy w Polsce, a więc Przełęcz Karkonoską i Stóg Izerski, oba w najtrudniejszej wersji. Jestem pod mega wrażeniem tras w Karkonoszach zarówno polskich, jak i czeskich, mam nadzieję, za rok również się tam wybrać :)
@big75 Dzięki za pomoc w wyborze podjazdów, niestety brakło czasu na Pec pod Snezkou. Ale doszło też kilka innych przy okazji.
PS. udało się wyjechać te górki na przełożeniu 39x26, o którym wiele osób tutaj mówiło, że się nie da ;)
Zapraszam na swoją stronkę, gdzie opisałem swoje wypady fotkami: https://www.facebook...zblatuposwiecie

PS2. Vrbatova Bouda na środkowym odcinku 3km jest remontowana, ściągnięty asfalt, a jazda odbywa się po mieszance błotnisto-betonowo-kamienistej

 

Jak Ty na takim przełożeniu kręcisz 7 km/h? :) Kadencja chyba poniżej 50? :D



#6858 haligówka

haligówka
  • Moderator
  • 853 posts
  • SkądRzeszów/Kraków

Posted 15 September 2015 - 11:27

Jak Ty na takim przełożeniu kręcisz 7 km/h? :) Kadencja chyba poniżej 50? :D

Nie mam pomiaru kadencji, ale podejrzewam, że około 30. Te podjazdy podjechałem bardziej siłą woli niż siłą mięśni :D
Strava
Instagram
Z blatu po świecie- zapraszam na mój fotoblog!

#6859 big75

big75
  • Użytkownik
  • 1,560 posts
  • Skądpolska

Posted 15 September 2015 - 11:44

Ja np nie używam rogów ze względów bezpieczeństwa: jazda w ścisku + lubię mieć zawsze szybką możliwość reakcji jeżeli chodzi o hamowanie i zmianę przełożeń. Pożegnałem się z nimi z jakieś 6 lat temu i wcale mi ich nie brakuje :)

No dobra ale to wyścigi.

A jak na co dzień jedziemy sami albo max kilka osób- to bezpieczeństwo ze względu na rogi już nie jest problem.

 

( Kiedyś na góralu dość sporo jeździłem , obecnie raczej rzadko, najczęściej są to polsko -czeskie trasy z długimi często stromymi podjazdami gdzie szutrowo kamieniste przerywniki ale jakoś nie wyobrażam sobie pól godziny ciśnięcia 20% sztajfy na zwykłych łapkach bez rogów -pewnie  kwestia przyzwyczajenia).



#6860 Gosc_grzesiek32_*

Gosc_grzesiek32_*
  • Gość

Posted 15 September 2015 - 18:22

dst 57,avg 29.4 ,odo 11850
http://www.strava.co...ities/392813320



Reply to this topic