Mój Dzisiejszy Trening
#1424 Gosc_łukasz_*
Napisano 09 maj 2013 - 21:08
https://picasaweb.go...071280793945666
#1427
Napisano 10 maj 2013 - 00:34
mam nadzieję że uda mi się wrócić jakoś jeszcze w tym roku do formy i znów kręcić 30 km ze średnią 45 km/h bez tunelu... :/
#1431
Napisano 10 maj 2013 - 10:27
Maks. moc: 658 W
Max Avg Power (20 min): 178 W
Normalized Power (NP): 183 W
Intensity Factor (IF): 0,936
Training Stress Score (TSS): 139,3
Work: 943 kJ
Muszę ponownie wykonać test FTP, bo za lekki przejazd był jak na takie IF. Ale to jak będę na 100% pewny sprawności kolana...
piszę to wszystko i dla funu i dla pokazania że można, jeśli się chce. Każdy z Was może podnieść swój poziom, nie każdy ma może warunki do tego, ale jakiś obraz i motywacja chyba pomagają.
Brawo - i o to chodzi!
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1433
Napisano 10 maj 2013 - 17:12
Dst: 77.00 km
Czas: 02:24 h
Avg: 32.08 km/h
Max: 79.00 km/h
Temp: 19.0*C
HR max: 170( 85%)
HR avg: 137( 68%)
Kalorie: 1478(kcal)
Więcej na blogu: http://kris91.bikest...owe-emocje.html :mrgreen:
Krisowy blog sportowy:
Strava: https://www.strava.c...thletes/3746277
Endomondo: https://www.endomond...profile/1796231
#1434
Napisano 10 maj 2013 - 18:49
EDIT doczytałem na blogu i zrozumiałem nowe zawsze cieszy
Dziś 46,5km
avg 27km/h kilka mocniejszych pociągnięć, z wiaterkiem całkiem spory jak na mnie kawałek @45km/h, bardzo przyjemna sprawa. :mrgreen:
#1435
Napisano 10 maj 2013 - 19:05
Dzisiaj pierwszy trening na nowych kolach Jest gites! ...
Piękny
Ja dziś powtórzyłem tę samą trasę co 10 maja 2012 roku, na Jasło, Krepmną, Ożenną, Zborov, Konieczną i Gorlice, tj. tym razem zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
200.2 km, 2360 m w górę,
=133, głównie strefa druga, podobno 5900 kcal ( ;-) )
Na zjeździe z przełęczy Hałbowskiej do Krempnej najechałem na kamień. Na szczęście opona cała, ale dętka do wymiany. Był to mój pierwszy kapeć na Continentalu, pierwszy od 22 mcy...
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#1436
Napisano 10 maj 2013 - 19:59
Masz bardzo zaniżoną moc na progu wprowadzoną w gamina/program treningowy. IF 0.936 i TSS 140 jest absolutnie nierealne. To jest prawie 1.5h ciągłej jazdy na progu. Skoro możesz jechać 1.5h "na progu", to znaczy że Twój próg w rzeczywistości jest wyżej.Wczoraj pod wieczór kolejna jazda na "pół gwizdka", no może trochę mocniej, bo na wzniesieniach dokręcenia do 300 - 600W w celu sprawdzenia czy kolano sprawne. Wygląda, że tak.
Maks. moc: 658 W
Max Avg Power (20 min): 178 W
Normalized Power (NP): 183 W
Intensity Factor (IF): 0,936
Training Stress Score (TSS): 139,3
Work: 943 kJ
Muszę ponownie wykonać test FTP, bo za lekki przejazd był jak na takie IF. Ale to jak będę na 100% pewny sprawności kolana...
Jeśli dodatkowo nie jechałeś tego treningu na maksa, a tak piszesz, to próg jest do pilnej zmiany i to najlepiej także z ponownym przeliczeniem TSSów dla poprzednich treningów. Będziesz miał nierealnie podbite wartości w PMC i po weryfikacji progu raczej nie wyciągniesz sensownych wniosków z jego analizy.
#1440
Napisano 12 maj 2013 - 09:30