Edit: i jeszcze jaki możecie sklep polecić bo na razie widzę że fulcrum 7 = fulcrum 5 na allegro cenowo
Koła Fulcrum
#81
Napisano 03 listopad 2012 - 14:23
Edit: i jeszcze jaki możecie sklep polecić bo na razie widzę że fulcrum 7 = fulcrum 5 na allegro cenowo
#83
Napisano 29 listopad 2012 - 21:03
Koła mogę polecić z czystym sumieniem. Płynnie się toczą, są mocne, sztywne. Dodać jednak powinienem, że ważę jedyne 62kg. Koła oczywiście są z półki budżetowej, a co za tym idzie, dla niektórych będą bardzo ciężkie - realna waga to ponad 2000g (moje ważyły - zaraz napiszę dlaczego w formie przeszłej się wyraziłem - 2005g).
Bębenek w tym modelu jest stalowy.
Z perspektywy czasu mogę jedną rzecz napisać, dla której w najbliższym czasie nie kupię fabrycznych kół. Mianowicie koło przednie, a konkretnie obręcz, uległą uszkodzeniu w wypadku. Generalnie nadaje się do wymiany. Problem pojawia się z zamiennikami części do takich kół. Nie zakładałem uszkodzenia koła, kiedy kupowałem ich komplet z początkiem bieżącego sezonu, ale pech chciał, że teraz mam problem. Producent kół samej nie sprzedaje. Mogę wysłać koło do naprawy, ale za wymianę obręczy prawdopodobnie zażyczą sobie połowę wartości nowego zestawu dwóch kół!! Można szukać zamiennika, ale... jest to obręcz o profilu 24mm, 20 otworach, czarna, niekapslowana. Rynek pewnie oferuje takie modele, ale ogólnie rozumiana wymiana nie jest ani szybka, ani łatwa i również niezbyt ekonomiczna.
Tak ku informacji piszę dla przyszłych użytkowników m. in Fulcrumów 7. Koła ogólnie b. dobre do treningów czy jazdy szosowej dla przyjemności. Długo posłużą, jeśli nie zdarzy się po drodze nic niespodziewanego.
#84
Napisano 30 listopad 2012 - 08:15
#85
Napisano 12 styczeń 2013 - 19:33
Pozdr.
#86
Gosc_rower_*
Napisano 24 czerwiec 2013 - 16:15
fulcrum racing zero,
alternatywą dla nich mogą być koła Dura Ace 7900 c24
http://www.bikekatal...WH-7900-C24-CL/
Starałem się przeczytać wszystko na ich temat, ale przed kupnem może ktoś chciałby podzielić się dobrymi radami:)
#87
Napisano 07 sierpień 2013 - 20:17
takie czy inne, lepiej zeby mialy bebenek pod 11tke.. a noz za rok, dwa "najdzie" zmiana na nowy naped... i (?) . Juz widac przeceny na kolach tylko pod 10tke.
Odnosnie Fulcrum : "walniete" byly kola 26" z oznaczeniem red metal 5 i 10 . Wadliwe lozyska. wycofane blyskawicznie.
F racing 3,5 maja obrecze od 3 i reszte od 5 , racing 4 to racing quattro- nie ida jako "fabryczne", ale moze to byc "3,5" dla innego producenta niz Cervelo , Racing T to Racing 7 , 6tki maja obrecze od 5 i reszte 7mki... +- mechanizm oznaczen tak dziala.
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.
#93
Napisano 29 sierpień 2013 - 18:22
A ja wlasnie kupilem sobie Fulcrum racing 3,5
1700g , 24/20 szprych . Naprawione Zondy ( peknieta szprycha )poszly do przelaja. I tu kolejny plus dla Campa/fulcrum - od 2012r niemal wszystkie bebenki sa calkowicie wymienne : np bebenek z Eurusa Campy zamieniam bez problemu z bebenkiem Fulcrum Racing 7 Shimano .
- bicicleta lubi to
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.
#96
Napisano 09 wrzesień 2013 - 13:51
u dealera Cervelo
powaznie. F3,5 byly seryjne w ktorejs wersji Cervelo... .
Fulcrum 3,5 it obrecz i szprychy od F3, piasty od F5. Z tym, ze szprych jest wiecej niz w R3. 3,5 ma uklad 24/20 a R3 chyba(+) 20/18...
Waga 1650g. Cena 200-250€ zalezy od miejsca.
Glowna roznica w wadze w stosunku do 3 to ilosc szprych i piasty : te od 5ki maja stalowe osie i lozyska "maszynowe". 3jka ma juz oske alu 17mm i piasty "cup&cone" .
Mnie dziwi tylko "cichosc" bebenka--- musze rozebrac czy wszystko jest OK- inne Fulcrumy musialem przesmarowac smarem zamiast oleju zeby wyciszyc, bo ludzie ze sciezek uciekali jak bylem min 100 od nich
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.
#97
Napisano 18 wrzesień 2013 - 20:10
Czy w polsce jest jakiś dystrybutor fulcruma, bo jak narazie wygooglowałem jeden sklep : http://wertykal.com/...m-RACING-5/1518, nie wiem czy jak już uzbieram pieniądze to czy jeszcze będa mieli koła na sklepie, wiec pytanie gdzie jeszcze w polsce je dostane a jak nie w polsce to jakies sprawdzone miejsca w europie żebym za przesyłke nie musiał zapłacić tyle co za drugie koła, i mógł dogadac sie podstawowym angielskim. Polecacie coś ? Jesi to coś da to upatrzyłem model racing 5
#98
Napisano 20 wrzesień 2013 - 21:20
Czy w polsce jest jakiś dystrybutor fulcruma, bo jak narazie wygooglowałem jeden sklep : http://wertykal.com/...m-RACING-5/1518, nie wiem czy jak już uzbieram pieniądze to czy jeszcze będa mieli koła na sklepie, wiec pytanie gdzie jeszcze w polsce je dostane a jak nie w polsce to jakies sprawdzone miejsca w europie żebym za przesyłke nie musiał zapłacić tyle co za drugie koła, i mógł dogadac sie podstawowym angielskim. Polecacie coś ? Jesi to coś da to upatrzyłem model racing 5
Fulcrum to Campagnolo a jak Campa to niestety na krajowym podwórku tylko wertykal...doświadczenia z nimi mam nieciekawe - wystawiają na stronie towar którego nie mają , kupowałem u nich koła Campy Scirocco ,zamówiłem , przelałem kasę potwierdzili i za tydzień sam musiałem zadzwonić z pytaniem o koła, miły Pan powiedział , że kół nie ma...i żebym dowiadywał się w połowie września - to był lipiec....-dziękuję .
Koła , zdecydowałem się na Zondę - nabyłem od ręki o ponad 200 pln taniej na www.bike24.de


