msstefan, dnia 19 Maj 2020 - 17:49, napisał: 
Raczej podszedłem do tego chałupniczo, więc weź na moje metody sporą poprawkę niepewności. Wszystkie strefy ustalam potem w/g Coggan-a.
Tętno z kolejnych 5x10min + ostatni lap 5 minut.
Tętno: 147, 156, 161, 161, 162, 163 - przyjąłem 162, ale nie pytaj czemu nie 161 
Moc: 256, 265, 271, 274, 274, 272 - przyjąłem 268 - średnia arytmetyczna
Do tego oszacowałem sobie potem progi tętna i mocy, które przydają mi się w mojej turystycznej jeździe:
- węglowodanowy - 188W i 131bpm (chociaż wydaje mi się że potrafię wygenerować nieco większą moc dla tego progu) - staram się żeby jak najwięcej mojej jazdy łapało się do tych wartości
- LT1 - 228W i 144bpm - uważam przy długich jazdach o charakterze turystyczno / wycieczkowym (3h+) żeby nie przekraczać za bardzo tych wartości - szczególnie jak wiem że chciałbym pojechać też następnego dnia
- AT - 276W i 164bpm - staram się tych wartości nie przekraczać bez naprawdę dobrego uzasadnienia, szkoda mi serducha
Ale powtórzę, ja jeżdżę dla przyjemności i zdrowia - a te wszystkie cyferki mam bo lubię i pozwala mi to mądrzej planować na co mogę sobie pozwolić. Nigdzie się nie ścigam, nie mam żadnych celów, szczytów formy itp.