ZZR Jaguar
#563
Napisano 16 maj 2013 - 22:43
I jeszcze jedno: czy Jaguary/Huragany były w wersji eksportowej (także na rynek wewnętrzny) sprzedawane jak chyba wszystkie inne rowery Rometu pod nazwą Uniwersal ???
#564
Napisano 16 maj 2013 - 22:46
Kraków cienki był w kolarstwie a w torowym chyba tylko Magiera z Cracovi w 64 roku był trzeci. Ale ciekawe kiedy wypłyną torowe rowery tandem. To jest czad.
#568
Napisano 16 maj 2013 - 23:24
zdjecia zamieszcze wieczorem a po krotce naklejka na ramie powyzej manetek zzr 530 na ramie wraz z domalwanym nazwiskiem Biera.J. numerem A 8 potem 8185 osprzet favorit przod i tył, hamulce piasty zzr i korby rowniez, kierownica Diamant modell 167 Grunert, tak jak obiecalem wieczorem beda zdjecia, a skad mam droga kupna sprzedazy tez z Krakowa a poprzedni wlasciciel nie jezdzil zdobyl ja od ponoc wlasciciela tez z Krakowa. Ciekawe to malowanie nazwiska z obu stron górnej ramy BIERA. J. przed napisem jaguar ciekawe czy to tylko w celach identyfikacyjnych przed złodziejem...swoja droga benzyna eks mozna to zmyc w 5 sekund wiec nie wiem moze ktoś kojarzy nazwisko Biera J. ja nie bo kojarzy tylko nazwiska wygranych w wyscigu pokoju hehehe
Napisałem o Krakowie bo i tu jest mowa o Krakowie w związku z chromowaną ramą.
#570
Napisano 17 maj 2013 - 12:38
Jestem właśnie w trakcie ostatnich prac nad renowacją mojego Jaguara, a właściwie składania z dwóch które posiadałem jednego. Pierwszy to był rocznik poniżej 80-tego, drugi późniejszy i już nazywał się Sport. Mam teraz dylemat do którego okresu wracać bo każdy z nich ma lepsze i gorsze strony. Generalnie wykorzystałem nowszą ramę - bo większa. Rowery rozkładałem b. dawno i nie wszystko pamiętam.
Np. oś suportu jest niesymetryczna - czy koś z Was wie z której strony powinna być zamontowana dłuższa część (różnica 5 mm).
Czy koś z Was ma jeden pedał na zbyciu - aluminiowy - kompletny to znaczy z kopułką (też aluminium) osłaniającą oś.
Będę wdzięczny za pomoc. :->
#572
Napisano 18 maj 2013 - 07:09
Dłuższy koniec suportu montuje się tam, gdzie są zębatki.Np. oś suportu jest niesymetryczna - czy koś z Was wie z której strony powinna być zamontowana dłuższa część (różnica 5 mm).
Co do katalogu to sam z ciekawością czekam nawet mimo tego, że na razie temat Jaguara mam zakończony na jednym odrestaurowanym i być może będę kontynuował na "customowej" przełajówce z tą polską ramą. Wiem, profanacja, ale można bardzo tanio je trafić (nie mówię o Allegro).
#577
Napisano 18 maj 2013 - 20:09
A swoją drogą jak u Ciebie z konusami w piastach? Ja mam co prawda jeden komplet kół na szytkach nowy... z 69roku, ale pozostałe konusy w piastach są zajechane niby chodza ale to nie to. Macie jakies rozwiązanie, wiem ze mozna dac inna piaste ale ja chce miec kompletnego zzr. A jak kulki i miski w Twojej korbie całe nie wyjechane? Jak sobie radzicie z takimi problemami?
#578
Napisano 19 maj 2013 - 22:46
Z tą ramą decyzja już zapadła, jest odmalowana nowsza bo starsza to zdecydowanie nie mój rozmiar.
Generalnie zbliżam się ku końcowi, potem wrzucę jakieś fotki
#579
Napisano 20 maj 2013 - 08:15
https://www.facebook...&type=1
tu mam ramę po rozbiórce do odpicowania lakier zostawiam w oryginale (i całego jaguara oczywiście też na kompletnym osprzęcie ZZR ) z roku 1966 a za tło robi Huragan i Moser
https://www.facebook...&type=1
#580
Napisano 20 maj 2013 - 22:01