Tyle że w składakach najważniejszym czynnikiem jest KTO JE SKŁADAŁ, koło zbudowane z najlepszych części ale przez partacza może okazać się gorsze od najtańszej "firmówki".
#23
Posted 09 February 2015 - 23:00
Tylko właśnie dobrze by było dodawać w recenzji u kogo były te koła składane, bo inaczej to bez sensu.
#25
Posted 10 February 2015 - 09:52

A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#26
Posted 10 February 2015 - 10:37
Wiadomo, a koła gotowe = szlachetni producenci piszący szczerą prawdę o swoich produktach. Hue hue hue
pewnie nie tacy szlachetni, jednak na nie wierzę, że na stronach sklepów recenzje i opisy użytkowania kół gotowych są pisane przez samych producentów. Wiele sklepów ogranicza taką możliwość do osób, które rzeczywiście kupiły towar - stąd mniejsze prawdopodobieństwo nieuczciwości producentów.
#27
Posted 10 February 2015 - 10:48

A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#28
Gosc_marvelo_*
Posted 10 February 2015 - 16:09
Mam wątpliwość czy tanie koła składane indywidualnie są lepsze od markowych producentów . (w porównywalnej cenie )
Nad kołami fabrycznymi pracują specjaliści , są poddawane testom i wyliczeniom . W przeciwieństwie do samoróbek !
Moim zdaniem ci specjaliści zajmują się głównie designem i maksymalizacją zysku, a nie kwestiami inżynierskimi.
To ma ładnie wyglądać, dobrze się sprzedawać i nie rozlatywać się w okresie gwarancyjnym.
Najbardziej bezproblemowe, choć zarazem najmniej atrakcyjne, a nawet nudne, będą koła składane na 32/36 szprychach i markowych częściach. Do tego nie trzeba nawet super fachowca, wystarczy nie popełnić jakichś rażących błędów przy ich składaniu. Zwłaszcza lżejsze osoby mogą sobie wybierać komponenty do woli, bez obaw o wytrzymałość takiej konstrukcji.
Koła na 20/24 szprychach to już nieco wyższe ryzyko i tutaj zdałbym się już na doświadczenie długoletnich składaczy, z tensometrami i wyczuciem w łapie.
#29
Posted 10 February 2015 - 19:41
Moim zdaniem ci specjaliści zajmują się głównie designem i maksymalizacją zysku, a nie kwestiami inżynierskimi.
To ma ładnie wyglądać, dobrze się sprzedawać i nie rozlatywać się w okresie gwarancyjnym
nie zgodzę się jak się nie zajmują kwestiami inżynierskimi posiadam fulcrum 3 16 szprych z przodu 21 z tyłu teraz zamów sobie takie koła u kogoś kto składa i podaj wagę 80-90 kg. przekonasz się kto ma lepszych inżynierów ![]()
#30
Posted 10 February 2015 - 19:54
No chyba żartujesz, koła składa się z części dostępnych w sprzedaży, do takiej ilości szprych obręcze są specjalnie projektowane, nie znam fachowca który ma zaplecze do projektowania i produkcji obręczy także takich rzeczy nie powinno się porównywać. Poza tym R3 wcale nie są takie bezproblemowe, osobiście miałem kilka przypadków pękniętych szprych w tych kołach.
#33
Posted 10 February 2015 - 22:21
#38
Posted 11 February 2015 - 00:03
#39
Posted 11 February 2015 - 00:18
No... chyba, że uznajemy, że koło wytrzymałe musi kosztować 10 razy tyle.
Reply to this topic
Also tagged with one or more of these keywords: koła
Giełda →
Sprzedam - linki do allegro, olx, itp. →
Koła Fulcrum Racing 7 LgStarted by TomRok , 18 Jul 2023 |
|
||
Giełda →
Sprzedam - linki do allegro, olx, itp. →
Koła Dt Swiss Rr21 DicutStarted by 4gotten , 28 Feb 2021 |
|
||
Rowery oraz części →
Koła - części do kół - ogumienie →
Koła - obręcze - piasty - szprychy - nyple →
Koła Alu Pod TarczeStarted by RobSkw , 16 Oct 2020 |
|
||
Rowery oraz części →
Koła - części do kół - ogumienie →
Koła - obręcze - piasty - szprychy - nyple →
Koła Nolimited - Proces Zamówienia / ReklamacjiStarted by dmxzor , 30 Jun 2020 |
|
||
Warsztat →
Warsztat →
Shimano 105 - Cs5800 - Ocieranie/haczenie Wózka O Szprychy.Started by Cukierinho , 31 Oct 2019 |
|


