Musisz ją na mostku przekręcić nieco do góry tak aby górna część była równoległa do podłoża.
Zdziwiłbyś się, w ilu przypadkach to daje efekt całkowicie odwrotny od założonego. BARDZO wiele kierownic przy ustawieniu górnej części w poziomie daje całkowicie nieakceptowalne ustawienia dolnej części - co jest zresztą logiczne, bo jak niby projektant miał przewidzieć, w jakiej odległości od kierownicy siedzi rowerzysta i pod jakim kątem się pochyla?
Spotkałem się nawet z sytuacją, kiedy ustawienie górnej części w poziomie sprawiało, że przedłużenie końca kierownicy było skierowane do góry zamiast równolegle do ziemi lub nieco w dół.
IMHO jedyna sprawdzająca się metoda to:
1. Ustawiamy kierownicę tak, aby w dołach było wygodnie (na chwyt przy mostku i tak to nie wpłynie, bo 90% kierownic ma okrągły przekrój).
2. Dopiero do tak ustawionej kierownicy mocujemy manetki tak, aby było wygodnie w górnym chwycie.