TDP 2010 - etap dla amatorów
#183
Posted 01 August 2010 - 14:55
Kompletnie pomyliłeś drogę! Należało jechać prosto jeszcze kilka km i dopiero skręt na Leszczyny. Rozumiem, że dojeżdżając do zakopianki miałeś nad głowa tunel z torami? Jeśli tak, to skręciłeś zaraz po pierwszym fragmencie podjazdu. Czyli ominąłeś jeszcze 2 ostre podjazdy w Bańskiej W. i na Sierockiem. Chyba, że się mylę ale nie ma innego skrętu w lewo oprócz tego błędnego i dopiero później w Leszczynach.
Ok wujek, dziś było przez Leszczyny, szkoda, bo bardziej kręto i qna w najstromszym miejscu pakujemy się w prost pod pospieszny z Krakowa do Zakopca ;-)
Istotnie do skrętu na Leszczyny były jeszcze 2 mocno zauważalne podjazdy. Ale wiedząc o nich spox dało rady ;-)
Niestety w Gliczarowie górnym, mimo silnego zaparcia i wjechania o 100 m dalej niż wczoraj pękłem i znowu zszedłem z roweru, ech szkoda żem taki cieniutki, aż się pasące tam krowy zaczęły mi przyglądać. Trasa jak i wczoraj średnio 20,51 km/h. A mój Garmin pokazał na końcówce Gliczarowa grn. nachylenie 21% ale sam nie mam pojęcia na jakim dystansie to obliczył.
#184
Posted 01 August 2010 - 21:44
jechać na Żywiec, później na Suchą Beskidzką.
Na początku województwa małopolskiego będzie pisało, że jest objazd NIE JEDZIEMY NA NIEGO
Po kilku kilometrach pojawią się dwie stacje benzynowe, obie po prawej stronie za drugą skręcamy w prawo na Przysłop.
Zjeżdżamy z niego, w prawo na Zubrzycę(Jabłonkę), przez Krowiarki do Jabłonki.
Tam w prawo na Chyżne i po jakimś kilometrze będą znaki na Nowy Targ(w lewo), i tą drogą zajedziemy prościutko na start.
Nie przez Zakopiankę, bo korki będą GIGANTYCZNE.
Być może pojawię się w piątek, oczywiście na sport, od jutra zaczynam jazdę po ściankach 20% i więcej
#185
Posted 01 August 2010 - 22:34
Kompletnie pomyliłeś drogę! Należało jechać prosto jeszcze kilka km i dopiero skręt na Leszczyny. Rozumiem, że dojeżdżając do zakopianki miałeś nad głowa tunel z torami? Jeśli tak, to skręciłeś zaraz po pierwszym fragmencie podjazdu. Czyli ominąłeś jeszcze 2 ostre podjazdy w Bańskiej W. i na Sierockiem. Chyba, że się mylę ale nie ma innego skrętu w lewo oprócz tego błędnego i dopiero później w Leszczynach.
Ok wujek, dziś było przez Leszczyny, szkoda, bo bardziej kręto i qna w najstromszym miejscu pakujemy się w prost pod pospieszny z Krakowa do Zakopca ;-)
Istotnie do skrętu na Leszczyny były jeszcze 2 mocno zauważalne podjazdy. Ale wiedząc o nich spox dało rady ;-)
Niestety w Gliczarowie górnym, mimo silnego zaparcia i wjechania o 100 m dalej niż wczoraj pękłem i znowu zszedłem z roweru, ech szkoda żem taki cieniutki, aż się pasące tam krowy zaczęły mi przyglądać. Trasa jak i wczoraj średnio 20,51 km/h. A mój Garmin pokazał na końcówce Gliczarowa grn. nachylenie 21% ale sam nie mam pojęcia na jakim dystansie to obliczył.
jakie miałeś przełożenia?
#186
Posted 02 August 2010 - 06:48
Trasa Fitnes i Sport kończą się w Bukowinie tym samym podjazdem z jednego ronda na drugie i tu przyznam, że też na 39/24 była w moim przypadku zacięta walka, a tempo ledwie 15 km/h
#187
Posted 02 August 2010 - 07:21
cały piątek szukałem kasety z 25 zębami, ostatecznie z bólem serca wziąłem co było tj 9 rzędówkę 11 do 32, pomyślałem że w weekend wypróbuję i jak się nie sprawdzi to najwyżej będzie jeszcze czas na zmiany ale niestety przełożenie 39/32 i tak okazało się dla mnie za twarde. Na Eurosporcie w czasie TdF Wyżykowski cytował Wadeckiego (trener kadry), stwierdził że tam trzeba mieć minimum 39/25. Oczywiście mówił o zawodowcach bez grama zbędnej masy do wywożenia.
Trasa Fitnes i Sport kończą się w Bukowinie tym samym podjazdem z jednego ronda na drugie i tu przyznam, że też na 39/24 była w moim przypadku zacięta walka, a tempo ledwie 15 km/h
11-32? jechałeś szosą? :>
#188
Posted 02 August 2010 - 07:29
Trasa Fitnes i Sport kończą się w Bukowinie tym samym podjazdem z jednego ronda na drugie i tu przyznam, że też na 39/24 była w moim przypadku zacięta walka, a tempo ledwie 15 km/h
Trochę nie chce mi się wierzyć, żebyś na tym podjeździe (mówię o najstromszym miejscu) miał na liczniku 15km/h. Jeśli tak było to szacun 8-)
zapraszam na moją stronę w całości poświęconą górskim fotorelacjom --> www.fotografie.nowytarg.pl
#189
Posted 02 August 2010 - 08:34
#190
Posted 02 August 2010 - 08:57
"Tour de Pologne Amatorów to impreza sportowo-rekreacyjna rozgrywana na dowolnych i sprawnych technicznie rowerach."
A wypowiedzi Szurkowskiego o światełkach itp. to element tzw. Poradnika.
A jak to wygląda na innych tego typu imprezach?
zapraszam na moją stronę w całości poświęconą górskim fotorelacjom --> www.fotografie.nowytarg.pl
#191
Posted 02 August 2010 - 09:22
2. kaseta 32 ??? - jeśli masz dwa blaty z przodu to przerzutka z krótkim wóżkiem nie pójdzie powyzej 25-26.
3. co do podjazdów- podejsć - najwazniejsze jest to aby nie blokować całej drogi i dać pół pasa tym co podjeżdzają bo tak to korek sie zrobi jak na mtb .
Juz widze jak sprawdzajarower y
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#193
Posted 02 August 2010 - 09:50
#194
Posted 02 August 2010 - 10:41
Aha , zamiast walenia postów - sobota wyjazd na Mazovia Tour - 130km.
niedziela - Tour de Pologne - 230km .Razem 355km.
Może mało treningowo , ale monotonne łojenie przed Imagisem to akurat.
W Sochaczewie paru gości na szosówkach widziałem , z nikim jakoś się nie zdarzyło pogadać. Szkoda.
#195
Posted 02 August 2010 - 10:47
Zanim tam dojechałem miałem już w nogach 65 km praktycznie po samych podjazdach więc zmęczenie jakieś już było.
Podjazd faktycznie nachylony jest konkretnie, na najbardziej stromym odcinku raz nawet poderwało mi przednie koło. Wjeżdżałem większość na 39-23/25, a tam gdzie była największa stromizna już na 39-27.
Porównując do Przełęczy Karkonoskiej to jest zdecydowanie krótszy, lepszy asfalt, ale maksymalne nachylenie wciąż jest tu mniejsze.
Zdecydowanie masa ludzi będzie tam prowadzić rowery, oby nie cała szerokością drogi.
W ogóle to chce zobaczyć jak podjeżdżają tam zawodowi sprinterzy
pzdr
Trzymaj Koło - blog dla PRO amatorów
Wycieczki weekendowe i atrakcje turystyczne
#198
Posted 02 August 2010 - 11:56
Zdecydowanie masa ludzi będzie tam prowadzić rowery, oby nie cała szerokością drogi
jest to jakiś sposób na zatrzymanie wymiataczy, którzy dadzą radę ujechać
Wymiatacze już będą na mecie więc proponuje prowadzić rowery całą szerokością na pierwszym podjeździe ;-)
zapraszam na moją stronę w całości poświęconą górskim fotorelacjom --> www.fotografie.nowytarg.pl
#199
Posted 02 August 2010 - 13:20
Nie znając dokładnie okolic zrobiłem przykładową tu:
http://www.gpsies.co...wrkorudkkcjypsn
ale nie sądzę że prawidłowo bo profil wysokościowy się nie zgadza.
Nie jestem pewien czy pojadę ale jeśli tak to będę jechał ok 18-tej w czwartek z Warszawy i bedę miał wolne miejsca w samochodzie jakby ktoś się chciał przyłączyć.
P.S.
Jesli pojadę to startuję oczywiście na trasie SPORT
#200
Posted 02 August 2010 - 13:23
@wujek albo ktos miejscowy. Może dalibyście radę zrobić tę trasę za pomocą www.gpsies.com i wstawić link do niej? Interfejs jest bardzo prosty, zajmie to z 15 minut. Ci którzy mają Garminy mogliby sobie ją załadować coby się nie zgubić i może poanalizować
Nie znając dokładnie okolic zrobiłem przykładową tu:
http://www.gpsies.co...wrkorudkkcjypsn
ale nie sądzę że prawidłowo bo profil wysokościowy się nie zgadza.
Nie jestem pewien czy pojadę ale jeśli tak to będę jechał ok 18-tej w czwartek z Warszawy i bedę miał wolne miejsca w samochodzie jakby ktoś się chciał przyłączyć.
P.S.
Jesli pojadę to startuję oczywiście na trasie SPORT
Źle zrobiłeś! Po pierwsze nie tędy na Gliczarów Górny a po drugie ominąłeś ostatni podjazd.
Spróbuje się za to zabrać ale nie obiecuje, że mi się uda ;p
zapraszam na moją stronę w całości poświęconą górskim fotorelacjom --> www.fotografie.nowytarg.pl


