Otrzymałem nowa płytę główna. Po wymianie odczyty mocy na poziomie 20000 do 27000W. Taka niespodziewana zwyżka formy....
Trenażery Interaktywne Elite (Drivo/direto/suito/itp.)
#462
Napisano 27 kwiecień 2022 - 04:37
A potem przyjeżdża do ciebie handlowiec z Shimano Polska i jest zdumiony, że nie chcesz z nimi handlować...
A żeby było jeszcze śmieszniej, wielu konsumentów ŻĄDA sine qua non towaru z polskiej dystrybucji, bo to oznacza obsługę na miejscu i... gwarantuje lepszy poziom obsługi
@Argi, strasznie mi przykro. Obawiam się, że łatwo nie będzie, bo w SH PL raczej nie masz co liczyć na przeprosiny i konstruktywne podejście do problemu - jak widać, dla nich nawet ustawa nie jest żadnym wyznacznikiem, o zwykłej ludzkiej przyzwoitości nie wspominając.
Może pogadaj ze sklepem i spróbujcie postawić ich przed faktem dokonanym poprzez wysłanie kompletnego trenażera? Koszt ponownej instalacji i kalibracji sprzętu objętego rękojmią spoczywa na sprzedającym, więc może warto spróbować. Powodzenia.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#463
Napisano 04 październik 2022 - 20:59
Mam takie pytanie.
Czy dysponuje ktoś fabrycznym softem do Elite Direto X? Najlepiej jeszcze przed kalibracją.
Chciałem uniknąć kalibracji na nowej płycie głównej, bo po kalibracji poprzednie dwie zaniżały mi moc o jakieś 15%. Przy trzeciej chciałem tego uniknąć, ale wobec odczytów mocy rzędu 25000W zmuszony byłem ja przeprowadzić. I co? I znowu mam moc zaniżoną o jakieś 15%. Nie wiem, co takiego kalibracja robi z pomiarem mocy w tym urządzeniu, ale tak jest. Oczywiście Elite twierdzi, że jest to absolutnie niemożliwe. A jakże. Nie mam siły kolejny raz się z nimi kopać, wykonywać dziesiątki testów, pomiarów itp. Mam nadzieję, że nowy, "czysty" soft mógłby pomóc.
#464
Napisano 30 październik 2022 - 19:07
Edit: klucz plaski 17
#465
Napisano 08 grudzień 2022 - 19:44
Cześć.
Dziś chciałem pojechać wspólny trening w zwift. Nie była to luźna jazda tylko interwały na zadanych mocach. Na starcie treningu opór był tak duży że nie mogłem przekrecić korbami. Aktualizacje porobione, kalibracja tez, sparowane po bt do laptopa,a w oknie parowania "Direto XR 76" w trzech okienkach. W zakładce treningi pod pojedynczymi treningami jest zaznaczony erg mode. Nie mam pojęcia o co chodzi. W jazdach normalnych czy iwentach działa normalnie. Proszę o pomoc.
#466
Napisano 08 grudzień 2022 - 19:44
Cześć.
Dziś chciałem pojechać wspólny trening w zwift. Nie była to luźna jazda tylko interwały na zadanych mocach. Na starcie treningu opór był tak duży że nie mogłem przekrecić korbami. Aktualizacje porobione, kalibracja tez, sparowane po bt do laptopa,a w oknie parowania "Direto XR 76" w trzech okienkach. W zakładce treningi pod pojedynczymi treningami jest zaznaczony erg mode. Nie mam pojęcia o co chodzi. W jazdach normalnych czy iwentach działa normalnie. Proszę o pomoc.
#467
Napisano 13 grudzień 2022 - 16:27
dzień dobry, obecnie można dostać Suito za 2000, Direto XR-T za ok 2500.
Priorytety to ciche i bezproblemowe użytkowanie. Nachylenie w suito jest wystarczające dla mnie. Czy direto jest dużo cichszy ? Do trenażera zamierzam podłączyć szosę z Sorą, która sama w sobie jest dość głośna.
Warto dopłacić do Direto ? Dziękuję bardzo
#469
Napisano 14 grudzień 2022 - 12:25
W biostern, równe 2k:
https://biostern.abs...3,p6427,pl.html
Złożyłem zamówienie, teraz widzę, że już niedostępny ale to pewnie chwilowe.
#470
Napisano 14 grudzień 2022 - 12:27
2k, tylko niestety bez dostępności.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#476
Napisano 19 styczeń 2023 - 14:37
Mój Suito zaczą niesamowicie hałasować. Od Elite dostałem polecenie, żeby zgłosić się do dealera w celu wymiany na nowy. W pierwszej kolejności napisałem oczywiście do eAzymut, gdzie go kupiłem, tam czas rozpatrzenia reklamacji to max 14 dni. Ma ktoś jakieś doświadczenia z taką wymianą u któregoś z dystrybutorów gdzie byłaby szansa, że ogarnie to szybciej?
EDIT
Kontaktowałem się z Elite czy jest jakiś sposób, żeby przyspieszyć wymianę u innego dystrybutora ale dostałem odpowiedź, że konieczne jest zgłoszenie się tam, gdzie trenażer został zakupiony. Innym rozwiązaniem jest zaczekać do wiosny
#477
Napisano 26 styczeń 2023 - 11:44
Witam.
Mam problem z mega oporem na poczatku treningow.
Moj suito ostatnio zaczal na poczatku treningu kiedy jest zimny ( a stoi w zimnym miejscu bez ogrzewania tak od 0 do 10 stopni oststnimi czasy)
Przez pierwsze minuty nie da sie zaczac jechac w trybie mocy. Ustawiam 120-150w a opor jest ciagle jakby na maxa. Nie moge go rozpedzic ruszyc opor na korbie 300-400 w i wiecej na stojaka nie idzie tego rozbujac...
W trybie oporu czy nachylenia zwalnia hamulec i mozna jechac.
To sie nazyywa hard start czy jakos tak ? Jak sie rozgrzeje po ok 20-30 min problem znika.
Sa na to jakies sposoby ?
Wczesniej tak nie mialem
Na rozgrzewce zanizal lekko moc tzn w korbie bylo 180 zamiast 140 na trenarzerze ale szybko zaczynalo sie zbiegac.
Ostatnio nie idzie zaczac jazdy na zadanej mocy musze na 10 min zmieniac tryb na opor/ nachylenie na garminie... Zeby wogle zaczac pedalowac.
Pozniej tez jest rozjazd ale maly. Kiedys bylo bardzo blisko korby.
Kalibrowalem kilka razy nie pomoglo zbytnio. Dopiero po rozgrzaniu moc w korbie to powiedzmy 170 a zadana 165 ale na poczatku sie nie da jechac zadanego treningu.
Ktos cos ?
#478
Napisano 26 styczeń 2023 - 11:44
Witam.
Mam problem z mega oporem na poczatku treningow.
Moj suito ostatnio zaczal na poczatku treningu kiedy jest zimny ( a stoi w zimnym miejscu bez ogrzewania tak od 0 do 10 stopni oststnimi czasy)
Przez pierwsze minuty nie da sie zaczac jechac w trybie mocy. Ustawiam 120-150w a opor jest ciagle jakby na maxa. Nie moge go rozpedzic ruszyc opor na korbie 300-400 w i wiecej na stojaka nie idzie tego rozbujac...
W trybie oporu czy nachylenia zwalnia hamulec i mozna jechac.
To sie nazyywa hard start czy jakos tak ? Jak sie rozgrzeje po ok 20-30 min problem znika.
Sa na to jakies sposoby ?
Wczesniej tak nie mialem
Na rozgrzewce zanizal lekko moc tzn w korbie bylo 180 zamiast 140 na trenarzerze ale szybko zaczynalo sie zbiegac.
Ostatnio nie idzie zaczac jazdy na zadanej mocy musze na 10 min zmieniac tryb na opor/ nachylenie na garminie... Zeby wogle zaczac pedalowac.
Pozniej tez jest rozjazd ale maly. Kiedys bylo bardzo blisko korby.
Kalibrowalem kilka razy nie pomoglo zbytnio. Dopiero po rozgrzaniu moc w korbie to powiedzmy 170 a zadana 165 ale na poczatku sie nie da jechac zadanego treningu.
Ktos cos ?
#479
Napisano 28 styczeń 2023 - 16:46
Dzis znowu podobna sytuacja - zaczalem jazde na 160w opor od poczatku nawet sie zgadzal z korba. Ale jak zatrzymalem sie na chwile wlaczyc wiatrak to juz nie dalo sie ruszyc. Moc wg trenazera byla ponizej 100w a im bardziej stawalem i cisnalem tym bardziej hamulec sie zaciskal - max opor.
Wyjalem wtyczke wlazylem spowrotem odpalilem trening i juz bulylo ok.
Jakis problem z softem ? Da sie to jakos zaktualizowac czy cos ?
Pozdr.
#480
Napisano 28 styczeń 2023 - 17:42
A nie zebrała Ci się przypadkiem wilgoć pod obudową? Może elektronika dostała wilgoci i świruje. Albo jakiś mechanizm w środku zakleja się przy niskiej temperaturze, bo np. wewnętrzne smarowanie stawia zbyt duży opór na zimno albo sam miernik mocy w niskiej temperaturze przekazuje fałszywe pomiary do sterownika zarządzającego oporem.
Spróbuj przenieść trenażer na dzień w pobliże grzejnika i sprawdź, co się stanie przy włączeniu.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?