Urządzenia Treningowe Garmin (Edge/fenix/fr) + Akcesoria
#341
Posted 03 June 2011 - 21:22
#342
Posted 03 June 2011 - 21:34
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#345
Posted 04 June 2011 - 17:07
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#347
Posted 04 June 2011 - 20:59
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#349
Posted 06 June 2011 - 07:37
Spróbuj zmienić w Edku, może GTC przy zrzucaniu danych zaktualizuje strefy.panowie, jak zrobić aby w Garmin Training Center zapisywało mi nowe strefy HR, mam strefy wpisane i chcę je zmienić, jak wpiszę nowe to po wyłączeniu komputera/programu są stare strefy
#350
Posted 06 June 2011 - 10:41
Zmiana danych HR w Edku jest możliwa np. w 705, czy tez 800, ale niestety nie w 500. Tutaj dane te trzeba zmienić albo w GTC albo GC. Dziwne, ale prawdziwe. Podobnie ze strefami prędkości - te można zmienić jedynie w GTC. Nie wiem dlaczego nikt nie upomina się o aktualizację oprogramowania obejmującą edycję danych HR bezpośrednio w E500. W miarę wytrenowania zmienia mi się HRrest i muszę bawić się w przesył danych. A co, jeśli nie mam dostępu do komputera?! No, tak - mało prawdopodobne, a jednak możliwe...
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#351
Posted 07 June 2011 - 16:51
#352
Posted 07 June 2011 - 21:28
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#353 Gosc_fdsa_*
Posted 07 June 2011 - 23:11
Gdzie i w jakiej cenie kupie najtańszy pasek z systemem ant + ?
niestety w moim przy wymianie baterii zgubiłem oring uszczelniający i dostała sie tam woda bateria zardzewiała i w środku jest rudo od rdzy i pokazuje jakieś kosmiczne tętna... Spróbuje go renimoawć jeszcze ale trzeba będzie wymienić na nowy.
Pozdrawiam
#354
Posted 08 June 2011 - 06:33
Podejrzewam, że zamocowanie magnesu, gsc10, stabilność tego pałączka od gsc10 sprawdziłeś i koło też nie zmienia położenia względem czujnika, więc chyba faktycznie bateria albo jej styki. Ciekawe na jaką odległość garmin może odbierać sygnał od czujnika bez zakłuceń.Panowie, jak długo powinna trzymać bateria w gsc10 ? Drugi trening z rzędu głupieje mi prędkość na ekranie. Tak się teraz zastanawiam nad wymianą baterii, ale...No właśnie jest jedno ale. Prędkość głupieje (czasami pojawia się zero na sekundę, dwie) gdy wstaję z siodła, a także (tutaj często ale nie zawsze) jak zrzucam z tyłu na mniejszą zębatkę. Jakieś pomysły ?
#356
Posted 13 June 2011 - 13:08
za 800setke trzeba dać aż 600zł więcej i nie wiem czy to się opłaca
borę też pod uwagę nowy licznik z kadencją i HR ale i tak musiałbym wydać 400zł
jest duża różnica w wyświetlaczach 705 a 800? parametry znam ale jak to wizualnie wygląda
rozdzielczość generalnie podobna, rozrysowałem na kartce i widzę, że malutkie te LCD
ktoś tam narzekał na Garniaku na wielofunkcyjny przycisk w 705
nawigacja też nie jest mocną stroną tych modeli
za tą kasę oczekiwałbym zarówno nawigacji jak i urządzenia treningowego
#357
Posted 13 June 2011 - 13:14
Ekrany 705 i 800 są raczej w sam raz - większe to chyba dla turystów rowerowych... Albo mapnik na kierownicę. Edge to komputerki treningowe. A nawigacja? Dodatek - choć dla niektórych niezbędny. Tyle tylko, że nie wyobrażam sobie 5" ekranu nawigacji na rowerze. No, dobra - wyobrażam sobie, nawet wyobrazić sobie mogę 10". Tak samo bezsensowne. No ale niektórzy mocują nuvi, czy inną nawigację samochodową. Na rowerze stricte szosowym (nie turystycznym) jest to całkowita pomyłka, w turystycznym i tak trzeba zapewnić osłonę przed wodą i właściwe zasilanie - to już lepiej wrzucić odbiornik turystyczny (cześć nowych modeli garmina ma możliwość pracy z nadajnikiem pulsu/kadencji/prędkości), przynajmniej taki turysta nie będzie miał problemów z zasilaniem, akumulatory/baterie się wymienia i jedzie dalej. No ale nawet turystyczny, ręczny Oregon ma ekran 3" - czyli tylko o 0,4" większy od Edge 800 (705 ma 2,2", ale... w 800 czasami cześć ekranu jest używana do wyświetlania przycisków ekranowych). Czy to duża różnica? Raczej nie.
Nie rozumiem, co masz na myśli pisząc, że nawigacja nie jest mocną stroną tych modeli. Jest dokładnie taka sama, jak w innych (np. turystycznych itp. z wyłączeniem nuvi - bo to są nawigatory samochodowe...) modelach garmina. Oczywiście b.dużo zależy od map, no ale jeśli to ma być nawigacja drogowa z mapą UMP-pcPL to nie ma się czego przyczepić.
Jeśli jest Ci potrzebne wyświetlanie tylko i wyłącznie dodatkowo kadencji plus hr, bez akwizycji danych treningowych (łącznie z danymi gps), to można kupić jakiś tani licznik z hr i kadencją. Aczkolwiek mając alternatywę - wydać 4 stówy na licznik, czy dodać trochę więcej i kupić e500, to wolę to drugie. No fakt, nawigacji brak, ale zgubić się na sosie, to trzeba chcieć. No chyba, że zwiedza się (lub jeździ) po całkowicie nieznanych obszarach - jak np. Pafcio. Wtedy chyba warto kupić 705, widzę pełny komplet nófkę funkiel na allegro za 999 zł (z hr i gsc)... U tego samego sprzedawcy 800 jest o 450 zł droższa. Co wybrać? Hymmm... :-)
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#358
Posted 13 June 2011 - 14:14
IMO tragedia. Tak samo jak z licznikami przewodowymi/bezprzewodowymi sigmy. Raz działa, a raz nie.
Czasem trzeba ponownie uruchamiać licznik, wyciągać usb ant sticka z portu, wyłączać ant sticka, aby to zatrybiło.
#359
Posted 13 June 2011 - 14:48
Wkładam sticka i po chwili krótszej lub dłuższej robi sie synchronizacja.
Jak miałem Edga705 i 305 to rzeczywiście po kabelku było to sprawniejsze i działało od pierwszego strzału.
Zobacz czy nie masz zaśmieconego Windowsa. Nie próbowałem Ant+ pod vistą czy 7. Mam sprawdzonego i stabilnego XP.
#360
Posted 13 June 2011 - 15:26
na nawigowanie narzekali albo tutaj albo na Garniaku
ciężko zaprogramować trasę w samym urządzeniu, inna bajka jak się ma PCta
czasem jadąc chce się zmienić trasę i ponoć nie jest to proste