Jump to content


Photo

Urządzenia Treningowe Garmin (Edge/fenix/fr) + Akcesoria


11807 replies to this topic

#361 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2,523 posts
  • SkądZielona Góra

Posted 13 June 2011 - 16:19

Malik, ja mam 310XT i raczej zero problemów pod WinXP prof.
Wkładam sticka i po chwili krótszej lub dłuższej robi sie synchronizacja.

Jak miałem Edga705 i 305 to rzeczywiście po kabelku było to sprawniejsze i działało od pierwszego strzału.

Zobacz czy nie masz zaśmieconego Windowsa. Nie próbowałem Ant+ pod vistą czy 7. Mam sprawdzonego i stabilnego XP.


Dzięki.

Na moim PC(win7 64, chrome) poszło całkiem sprawnie i bez większych problemów. U kumpla niestety było coś nie halo. Na jego lapie z win7 + IE po pewnym czasie nawet nie można się było zalogować do GC. Oby się przyzwyczaił do chrome'a ;-)

#362 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8,612 posts
  • SkądSulęcin

Posted 13 June 2011 - 18:24

vuki - jasne, że taniej - zresztą tak na marginesie nie warto brać w zestawie z mapą, UMP jest na prawdę na niezłym poziomie - przez ostatni rok dokładność znacznie się poprawiła.
Co do nawigacji - nic z tych rzeczy. Jeśli ktoś jest przyzwyczajony do nawigatorów dotykowych, to wprowadzanie danych (np. adresu) w 705 może mu na początku wydać nieco utrudnione, 800 jest dotykowcem, czyli szoku nie będzie. Zmiana trasy przy dokładnej mapie nie jest żadnym problemem, wprowadzasz adres docelowy (ewentualnie pośredni) i w drogę. Naprawdę prosto. Mi nawet na Viście HCx (garminowski, turystyczny ręczniak) nawigacja idzie sprawnie i bezproblemowo - na szosie nie używam, w terenie czasami i owszem ;-). Nawet jeśli na mapie nie mam idealnego pokrycia routingiem (mapę terenową robiłem sam i choć ma ok. 2 tys. km2 pow. to nie wszędzie mam drogi naniesione), to zawsze można włączyć nawigację na cel (na krechę) - ekranik może mały, ale jest wyjątkowo czytelny.
Co do map, 705 używa tylko map w formacie *.img, 800 ma większe możliwości.

Na jego lapie z win7 + IE po pewnym czasie nawet nie można się było zalogować do GC.

- bo IE to w dalszym ciągu badziewie jest. A być może zaktualizował do wersji 9 no i wtyczka kompatybilność straciła?

Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect


#363 Akitigra

Akitigra
  • Użytkownik
  • 175 posts
  • SkądWrocław

Posted 13 June 2011 - 22:43

Dzięki.

Na moim PC(win7 64, chrome) poszło całkiem sprawnie i bez większych problemów. U kumpla niestety było coś nie halo. Na jego lapie z win7 + IE po pewnym czasie nawet nie można się było zalogować do GC. Oby się przyzwyczaił do chrome'a ;-)


Ja używam FF 3.6.17. na chrome i safari nie próbowałem, IE w ogóle nie odpalam.

#364 szy

szy
  • Użytkownik
  • 7 posts
  • SkądGdańsk

Posted 14 June 2011 - 12:45

Pisz do szy - chyba on zmienił 705 na 800


Zmienił 705, ale na 62s :] I nie żałuję zupełnie, głównie
z powodu możliwości konfiguracji profili urządzenia
pod daną aktywność, mapę, teren, itp.

Pozdrowienia :]

Szy.
znajkraj-logo-forum-50.png
turystyka rowerowa i narciarska, ostatnio:
Rowerem po Polsce. 6 najlepszych szlaków rowerowych w Polsce [2018]
www.znajkraj.pl

#365 Gosc_fdsa_*

Gosc_fdsa_*
  • Gość

Posted 15 June 2011 - 12:08

kevino, usuń historię z katalogu:
"C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\GARMIN\Training Center\TCAcct".
ten błąd jest spowodowany uszkodzeniem pliku w historii.
tu masz link do forum garmina z tym problemem: https://forums.garmi...read.php?t=8477


U mnie nie ma takiego pliku. Pomoże ktoś ? na forum garmina opisują problem z windowsem 7 a ja mam xp.

#366 vuki

vuki
  • Użytkownik
  • 494 posts
  • SkądRawicz

Posted 21 June 2011 - 14:14

jak zamocować GSC10? (od modelu 800)
główny czujnik to wiem ale mam jeszcze dwa maleństwa?
jeden na korbę a drugi na szprychę, ale nie pasują mi jakoś?
ma ktoś jakieś zdjęcia jak to ma u siebie? a może coś w sieci jest?
Dołączona grafika

hehehe magnesiki się zwarły i myślałem, że to całość (ten element po prawej)
jakby co można usunąć posta


Malik: A nie usuniemy ;-)

#367 oszo

oszo
  • Użytkownik
  • 67 posts
  • Skądmałopolska

Posted 21 June 2011 - 16:26

Ten po prawej (bez śrubki) jest od kadencji, mocujesz go na korbie. Ten po lewej ze śrubką jest na
szprychy ( zastąpiłem go magnesem od Sigmy), odległość od czujnika nie może być większa niż 5mm.

#368 vuki

vuki
  • Użytkownik
  • 494 posts
  • SkądRawicz

Posted 21 June 2011 - 20:40

mam problem z parowaniem z czujnikiem tempa/kadencji
tętno sparowało się bez problemu
jakiś pomysły jak to rozwiązać? sprzęt nowy, komplet więc bateria raczej OK
odległość też w normie

#369 Radello

Radello
  • Użytkownik
  • 614 posts
  • SkądPoznań

Posted 21 June 2011 - 22:17

vuki, z tyłu czujnika jest mały przycisk - przyciśnij go, wówczas przez krótki czas każde zadziałanie czujnika będzie sygnalizowane zapaleniem się diody - dwa oddziele kolory (zielony i czerwony) dla magnesu na szprysze i na korbie.
Za pierwszym razem się z pól godziny bawiłem, żeby ustawić czujnik/magnesy, aby całość zadziałała w 100%.
Magnesy muszą być naprawdę blisko od czujnika (ja mam z 2-3 mm).

Hm... co rozumiesz przez "sparować"? Po kilkukrotnym zarejestrowaniu przez czujnik obrotu koła albo korby Edge wyświetla odpowiedni komunikat o znalezieniu czujnika. Jak nie pokręcisz, to nie wykryje...

http://www.radello.pl - odżywki Dextro Energy / Honey Stinger / Huma Gel / Nuun, kosmetyki Sportsbalm / Bodyglide - bezpośrednio od dystrybutora/importera


#370 vuki

vuki
  • Użytkownik
  • 494 posts
  • SkądRawicz

Posted 21 June 2011 - 22:45

kręcę kołem bo wyczytałem, że trzeba go pobudzić i nic
wyczytałem, że często w nowych jest słaba bateria

#371 pafcio

pafcio
  • Użytkownik
  • 1,343 posts
  • SkądWarszawa

Posted 21 June 2011 - 23:18

vuki, - a mały biały guziczek na czujniku nacisnąłeś? Ten co ma wbudowaną diodkę.

#372 vuki

vuki
  • Użytkownik
  • 494 posts
  • SkądRawicz

Posted 21 June 2011 - 23:22

tak, wcisnąłem - opisany jest jako RESET

#373 pafcio

pafcio
  • Użytkownik
  • 1,343 posts
  • SkądWarszawa

Posted 21 June 2011 - 23:36

No i jak wcisnąłeś na czujniku to jednocześnie "zapodaj" na Garminie wyszukaj i nie ma bata, żeby nie znalazło. Chyba, że bateria się w czujniku wyczerpała - wtedy zmień i ponów próbę.

#374 vuki

vuki
  • Użytkownik
  • 494 posts
  • SkądRawicz

Posted 21 June 2011 - 23:47

tak robiłem i nic, nawet kręciłem kołem aby ciągle wzbudzać czujnik
spróbuje jutro jak kupie nową baterię

#375 tcp

tcp
  • Użytkownik
  • 501 posts
  • SkądZ nienacka

Posted 22 June 2011 - 06:15

Próbowałeś Setings->Bike Settings->Bike1->Ant+ Spd/Cad Yes->Rescan?

#376 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8,612 posts
  • SkądSulęcin

Posted 22 June 2011 - 06:49

Taaa... Może od razu nowy czujnik?! Bateria powinna pracować ok. 510 godzin, jeśli GSC10 nie jest nowy i ma już mniej więcej taki czas pracy za sobą po naciśnięciu reset na nim diody się nie świecą, to wtedy faktycznie należy wymienić baterię. Jeśli jest nowy, a wszystko wskazuje na to, że właśnie zakupiłeś komplet e800 z nowym czujnikiem, to przeczytaj instrukcję, zwłaszcza str. 15 (E800) i wykonaj to co napisał tcp (w E800 jest to dokładnie wg instrukcji: Menu -> bike setintings > Bike Profiles (wybierasz rower), a następnie -> Ant+ Speed/Cadence > bike Sensors > Yes. Zatwierdzasz przyciskiem włączania - lewa, górna strona e800)- zakładam, że masz ustawiony język polski, to wtedy w rodzimym języku - nie mam przy sobie e500, ale to mniej więcej jest tak: ustawienia -> ustawienia roweru -> rower 1 (2 lub 3 - każdy może mieć przypisany inny nr gsc) -> i reskanować w poszukiwaniu czujnika - wcześniej nacisnąć reset na gsc10, tak aby diody przy kręceniu korbą/kołem (zbliżaniu magnesów) się świeciły, czyli czujnik nadawał informacje. Dioda świeci przez pierwsze 60 przejść magnesu w pobliżu czujnika.

Jeszcze raz - żeby sparować czujniki gsc10 należy raz wykonać w/w: przycisk na gsc i w tym czasie rescan (który w e800 powinien być robiony automatycznie po ustawieniu wg instrukcji ze strony 15). Później nr seryjny czujnika jest przypisywany do tego roweru i parowanie nie jest potrzebne, nawet jeśli zmieni się baterię w czujniku. No chyba, że zmienisz czujnik na inny...

Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect


#377 vuki

vuki
  • Użytkownik
  • 494 posts
  • SkądRawicz

Posted 22 June 2011 - 11:07

udało się ale robiłem cały czas to samo:
str. 15 instrukcji, wzbudzałem czujnik, kręciłem kołem jak głupek
za 101 razem się połączył ufff - dzięki
bateria faktycznie mocna, 3,25 V

#378 pafcio

pafcio
  • Użytkownik
  • 1,343 posts
  • SkądWarszawa

Posted 22 June 2011 - 11:24

udało się ale robiłem cały czas to samo:
str. 15 instrukcji, wzbudzałem czujnik, kręciłem kołem jak głupek
za 101 razem się połączył ufff - dzięki
bateria faktycznie mocna, 3,25 V

Gratulacje! :mrgreen:

Chociaż to interesujące, że były aż takie kłopoty, bo sam robiłem to kilka razy z różnymi Garminami i czujnikami kadencji i zawsze odbywało się to bez problemów.

#379 wiki

wiki
  • Użytkownik
  • 2,190 posts
  • SkądOzorków k/Łodzi

Posted 22 June 2011 - 16:13

No dobra, teraz ja zapytam o coś z czym już wcześniej się borykałem.
Był problem taki, że w trakcie jazdy stoper łapał auto pauzę. Prędkość głupiała także. To było jak jeździłem parę dni bez czujnika na szprysze. Założyłem czujnik i było to samo. Auto pauzę wyłączyłem i jakiś czas był spokój. Na MP w trakcie jazdy stoper stanął i prędkość wynosiła zero. Restart i wszystko wróciło do normy. Na wszelki wypadek poszła nowa bateria wcześniej już do GSC10 i nic nie pomogło. Jestem przekonany, że trzeba reklamować. Zaznaczę jeszcze, że powrót do ustawień fabrycznych też nie pomógł (ponowne parowanie GSC10 także). Jakieś pomysły czy w paczkę i wio do serwisu ?

#380 pafcio

pafcio
  • Użytkownik
  • 1,343 posts
  • SkądWarszawa

Posted 22 June 2011 - 18:05

wicklowman, a wgrałeś najnowszy firmware?



Reply to this topic