nie sądzę - poszukaj na garniak.pl - tam są spece
Urządzenia Treningowe Garmin (Edge/fenix/fr) + Akcesoria
#1582
Posted 18 March 2014 - 22:04
MINI-MAN, może spróbuj aktualizować oprogramowanie, na stronie Garmina. Z tego co wiem 605 miały polskie menu więc może się udać. Możesz spróbować z tego linku: http://connect.garmin.com/firmware , albo stąd: http://www.garniak.p....php?f=2&t=3013 (pewnie trzeba się zarejestrować).
#1583
Posted 19 March 2014 - 13:23
Problem z GSC10. Nagle wskazania aktualnej prędkości zaczęły wariować. Co kilkanaście sekund włącza i wyłącza się auto pauza. Rytm wyświetlany jest prawidłowo. Po wyłączeniu czujnika prędkości/kadencji w urządzeniu wszystko jest OK. Może to być bateria (przez kolejny tydzień nie mam możliwości jej wymiany więc nic nie sprawdzę) czy raczej czujnik do reklamacji ?
Niekoniecznie bateria (bo kadencja działa), równie dobrze mogą być np. problemy z magnesem (odległość), albo może być że występuje problem z samym czujnikiem (wilgoć?). Swego czasu w wątku było dość sporo na ten temat (powinieneś pamiętać, prawda?)
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1584
Posted 22 March 2014 - 16:03
A ja z inej beczki czy ktos moze wie czy tomtom http://sports.tomtom.com/pl_pl/ bedzie odbieral sygnal z czunika tetna i czujmika kadencji z garmina edge 500
#1585
Posted 22 March 2014 - 17:14
A ja z inej beczki czy ktos moze wie czy tomtom http://sports.tomtom.com/pl_pl/ bedzie odbieral sygnal z czunika tetna i czujmika kadencji z garmina edge 500
Garmin działa w standardzie ANT+, wszystkie kompatybilne urządzenia znajdziesz na stronie http://www.thisisant.com/directory/
Niestety nie widzę tam TomTom zatem raczej korzystają z innej formy komunikacji z czujnikami.
#1586
Posted 22 March 2014 - 20:37
TT komunikuje się przez BT Smart (LE). Szczegóły: akcesoria do TT
Cena obłędna: pasek pulsometra 3 stówki bez złotówki, taka sama cena czujnika kadencji/prędkości. Jednak jak się poszuka, to można kupić znacznie taniej np. na dx.com:
Bluetooth 4.0 Bike Cycling Speed & Cadence Sensor for Iphone 4S / 5 / 5s / 5c, EALH BT003 Bluetooth 4.0 Bike Speed Sensor - Black + Orange, Sportguard SP-03 Bluetooth 4.0 Adjustable Heart Rate Belt - Black, New Bluetooth 4.0 Heart Rate Monitor Strap for Iphone4s5 5s 5c / Ipad3, (od niecałych $30 do $36).
No ale to poza tematem - garmin BTLE nie obsługuje i póki co nie zanosi się, żeby w najbliższej przyszłości obsługiwał. Choć kto wie, różne cuda się zdarzają...
- parmenides likes this
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1589
Posted 24 March 2014 - 10:08
Na DX.com pojawiły się
COOSPO USB ANT Stick Dongle Forerunner 310XT 405 405CX 410 60 610 910 011-02209-00 for Garmin US$14,67
Jak widać cena fajna (wg kursu googla na dzisiaj podaje poniżej 45 zł, pewno po bankowym kursie będzie z parę zł więcej), zwłaszcza że wysyłka w cenie.
Trochę szkoda, że nie jest to wersja mini ;-).
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1590
Posted 24 March 2014 - 23:14
Czyżby coś się szykowało ?
Informacja na garmin connect "Garmin Connect will be undergoing scheduled maintenance on Tuesday, 25-March-2014, 3:30 - 5:00 PM UTC (Tuesday, 25-March-2014, 10:30 AM - 12:00 PM CDT)."
#1592
Posted 25 March 2014 - 12:35
Chyba dopiero jak dadzą sobie radę z lokalizacją inną niż j.angielski (tu konkretnie: j. polski), bo ponoć dla amerykańców to nowe międzymordzie jest już od jakiegoś czasu dostępne wraz z wprowadzeniem opaski vívofit - przynajmniej tak wynika z recenzji dcrainmakera - jednak też nie dla wszystkich:
"So as of today, GC2 is only being rolled out to Vivofit users until the rest of the GC2 features match that of the previous Garmin Connect."
Czyli może i po polsku GC2 jest dostępny, ale to mogą zweryfikować jedynie posiadacze Vivofit... Ma ktoś?
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1596
Posted 28 March 2014 - 09:05
Z innej beczki. Da się korzystać z GSC 10 jako czujnika samej kadencji?
I tak i nie, jak sam zauważyłeś bez magnesu będzie pokazywać zero - choć to też nie do końca prawda, jak komputerek jednak wykryje ruch - choć to niestety trochę jednak trwa - to oprogramowanie przestawi się na kalkulację prędkości/odległości wg pozycji gps, jednak od czasu do czasu może nastąpić sprawdzanie czy może impulsy z koła się jednak pojawiły, najczęściej włącza się wtedy autopauza (o ile jest włączona w ustawieniach).
Powyższe sprawdzone i potwierdzone gdy zapomniałem przełożyć magnes z koła "trenażerowego" na koło szosowe i drugi przypadek, gdy magnes się odczepił od szprychy...
W takim przypadku należy: nie włączać autopauzy i spodziewać się większej niedokładności rejestrowanych danych np. na początku jazdy (ile czasu trwa przestawienie na gps w e500 tego już nie pamiętam).
Z tego co pamiętam, nie pomoże zmiana ustawień czujnika z kadencja/prędkość na samą kadencję - w takim przypadku czujnik nie jest wykrywany, chyba wpisanie ręczne numeru czujnika też nie pomoże.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1597
Posted 28 March 2014 - 14:59
Ja jeżdżę non stop bez magnesu na kole( zakładam tylko na kręcenie pod dachem) , mam włączoną autopauzę , EDGe czyta mi kadencję bez problemu i prędkość również pobiera z GPS bez najmniejszych komplikacji
#1599
Posted 29 March 2014 - 14:46
Ja potwierdzam słowa @krynia. Dzisiaj włączyłem czujnik i zdjąłem magnes. Kadencja działa, prędkość z GPS-a. W parę sekund po wyjściu na zewnątrz licznik wykrył ruch. Podczas 4 godzinnego treningu nie zaobserwowałem żadnych komplikacji.
#1600
Posted 30 March 2014 - 21:06
http://szosa.org/top...-54#entry190864
Dzisiaj powtórka z rozrywki. Garmin E500 w sofcie 3.0 nie potrafi przestawić się z czasu zimowego na letni. Pada przy drugim włączeniu (wiem że nie tylko mnie dzisiaj spotkała taka niespodzianka).