Mój Dzisiejszy Trening - ARCHIWUM 5/01/2011 - 29/06/2011
#241
Napisano 05 luty 2011 - 10:14
#242
Napisano 05 luty 2011 - 16:14
#243
Gosc_Dominik_*
Napisano 05 luty 2011 - 16:38
#244
Napisano 05 luty 2011 - 17:19
DST:44km
TM:1:47
AVG:24,67km/h
MAX:60,27km/h
PODJAZDY:440m
http://www.bikemap.net/route/812240
#245
Gosc_intel action_*
Napisano 05 luty 2011 - 18:56
#246
Gosc_Dominik_*
Napisano 05 luty 2011 - 19:31
Jutro też może pokręcę o ile nie będzie tego deszczu planowanego.
#247
Napisano 05 luty 2011 - 19:33
#248
Napisano 05 luty 2011 - 20:12
W połowie tygodnia zrobię sobie jakiś test na 2 x 20 żeby ciut lepiej doszacować FTP - bo zdaje się że mi trochę przybyło
Trochę przygód było - np. zerwana spinka do łańcucha - a potem walka z tutejszymi hopkami z przeskakującym C10 (masakra!) - ale koniec - końców: dało radę. Jutro pierwszy etap Challenge de Mallorca (kryterium) więc sobie pooglądam; w drugiej części dnia gdzieś się blisko przejadę.
Z metryk: czwartek: 303 TSS (0.91 IF); dzisiaj 252 TSS (0,96 IF)
#249
Napisano 05 luty 2011 - 20:18
Jutro też startuje Tour of Qatar 2011. O 13-ej relacja na Eurosport 2. Albo na żywo tu --> http://www.steephill...-of-qatar/#liveJutro pierwszy etap Challenge de Mallorca (kryterium) więc sobie pooglądam
#250
Napisano 05 luty 2011 - 20:42
#251
Napisano 05 luty 2011 - 21:37
Z metryk: czwartek: 303 TSS (0.91 IF); dzisiaj 252 TSS (0,96 IF)
wielki szacun nawet jak FTP ciut niedoszacowane
#252
Napisano 05 luty 2011 - 23:15
Jutro bedzie rekraacja bo jak nie, to kolo srody reanimacja...
#253
Napisano 06 luty 2011 - 09:25
#254
Napisano 06 luty 2011 - 12:23
MiSzA: jak Twój CTL, ATL, TSB ?
kolen zastanawiam się ile Tobie to powie, jeżeli każdemu wykres startuje z innego poziomu jak sądzę.
Ale pozwól że zapytam Ciebie i MIszę o zmiany parametru w okresie np. ostatnich 28 dni. Taka informacja chyba wniesie więcej aniżeli tylko stany.
#255
Gosc_Stas_*
Napisano 06 luty 2011 - 13:22
Na drogach dziura na dziurze, te wypełnione wodą są szczególnie niebezpieczne. Nie mam pojęcia jak to jest z tym polskim asfaltem. W Szwecji też mrozy tęgie potrafią być a asfalty po zimie są idealne.
Stas
#256
Napisano 06 luty 2011 - 14:14
w okresie np. ostatnich 28 dni.
od czegoś trzeba zacząć ....cierpliwości
#257
Napisano 06 luty 2011 - 14:50
Na drogach dziura na dziurze, te wypełnione wodą są szczególnie niebezpieczne. Nie mam pojęcia jak to jest z tym polskim asfaltem. W Szwecji też mrozy tęgie potrafią być a asfalty po zimie są idealne.
Stas
To że w Polsce bardzo często temperatura przechodzi przez 0 stopni, to rozwala asfalt, a nie ciągłe mrozy jak w Szwecji.
#258
Napisano 06 luty 2011 - 16:03
Trochę sobie dałem w kość ale nie mogłem się powstrzymać. Nie bardzo to pasuje do moich planów treningowych. A wszystko przez ten trenażer, który sprawia, że chce mi się świeżego powietrza, wiatru i szumu opony na asfalcie.
74 km
2:33:31
HR 160/178
Moc/avg: 287
TSS 430
http://www.gpsies.co...bsvrrbpcukpvwyg
Mam jeszcze pytanie do tych, którzy korzystają z pomiaru mocy. Czy może ktoś z Was porównywał faktyczne pomiary z tymi, które w jakiś sposób oblicza wtyczka Sportstrakera Power Track ?
#259
Napisano 06 luty 2011 - 16:55
Czas 3h 50min , głównie jazda siłowo-wytrzymałościowa mimo wiatru dającego się we znaki . Bodziec treningowy polega na wytrzymaniu 5min prawie na najtwardszym przełożeniu bez uwzględnienia terenu czy tego, że jest pod wiatr lub boczny sprzyjający czy boczny niesprzyjający. Wytrzymałościowe powtórki są na poziomie podprogowym a miedzy nimi przerwy lużnej jazdy odpoczynkowej o tym samym czasie jak bodziec.
Takie przygotowania do maratonów , równej -mocnej jazdy nawet solo.
Jarek-LT
#260
Napisano 06 luty 2011 - 17:20
DST:66km
TM:2:29
AVG:26,56km/h
MAX:65,23km/h
PODJAZDY:620m
http://www.bikemap.net/route/812981


Temat jest zamknięty