Cześć
Myślę nad zamontowaniem do auta (do środka) uchwytu na przedni widelec. Uchwyt ma być na sztywną oś i standardowy szybkozamykacz.
Czy kupowaliście coś takiego i możecie polecić?
Pozdrawiam
Napisano 21 kwiecień 2024 - 13:06
Tak też się pewnie stanie, puszczę Madone w świat i zostanę z Pina, co ma być to będzie =)
Zastanów się jeszcze, jednak gravel to nie jest szosa i może Ci tego będzie brakować. Nawet jakbyś miał przysłowiowe 4x w roku gdzieś wyskoczyć to będzie szkoda nie mieć takiej możliwości. Rozważyłbym sprzedaż dopiero gdy:
* Nie miałbym gdzie trzymać roweru
* Potrzebowałbym kasy
* Rower nie był do końca trafiony (brzydki, niedopasowany, etc.)
* Byłoby ryzyko że szybko straci na wartości (przestarzały, wychodzący z użycia osprzęt)
Rowerów zawsze lepiej mieć więcej niż mniej Mówię to jako przedstawiciel 3 osobowej rodziny z 6 rowerami (7 w drodze, 8 w planach) i jednym samochodem.
Napisano 21 kwiecień 2024 - 16:18
Ja gdybym kupował TERAZ to z kolei nie miałbym osobnej szosy i gravela. Najwyżej dwa komplety kółek. Prawdę mówiąc mój gravel jakiś szczególnie wolniejszy na szosie nie jest, jedynie trochę buja w sprintach - ale to kwestia ciśnienia opon. Na wyścigu pewnie będzie mierzalna różnica, ale jadąc sobie "na trening" nie umiem jej odczuć i z czystym sumieniem powiedzieć "tak na szosie jest szybciej". Więc jak najbardziej nie ścigając się wsiadałbym na gravela i robił szosową pętlę tak jak zawsze bez żadnego dyskomfortu w głowie. Nie uważam, że się tu traci jakieś możliwości a wręcz przeciwnie - jeżeli w trakcie przyjdzie ochota "skręcić o tu ciekawe co tam jest" to można to zrobić i się nie zabić ani czasami nawet nie zakopać.
Poza tym na takiej Madonce się głupio wygląda jadąc powoli a na gravelu wszystko wolno!
Napisano 21 kwiecień 2024 - 16:39
Ja gdybym kupował TERAZ to z kolei nie miałbym osobnej szosy i gravela. Najwyżej dwa komplety kółek. Prawdę mówiąc mój gravel jakiś szczególnie wolniejszy na szosie nie jest .....
Poza tym na takiej Madonce się głupio wygląda jadąc powoli a na gravelu wszystko wolno!
Napisano 22 kwiecień 2024 - 07:52
Zastanów się jeszcze, jednak gravel to nie jest szosa i może Ci tego będzie brakować. Nawet jakbyś miał przysłowiowe 4x w roku gdzieś wyskoczyć to będzie szkoda nie mieć takiej możliwości. Rozważyłbym sprzedaż dopiero gdy:
* Nie miałbym gdzie trzymać roweru
* Potrzebowałbym kasy
* Rower nie był do końca trafiony (brzydki, niedopasowany, etc.)
* Byłoby ryzyko że szybko straci na wartości (przestarzały, wychodzący z użycia osprzęt)
Rowerów zawsze lepiej mieć więcej niż mniej Mówię to jako przedstawiciel 3 osobowej rodziny z 6 rowerami (7 w drodze, 8 w planach) i jednym samochodem.
potwierdzam w 100% - ja wymieniłem szosę na czasówkę i do gravela zaplotłem sobie 2. komplet kół na szosę, a teraz jednak składam szosę znów (bo gravel jest ciągle brudny, z w wąskimi oponami wygląda komicznie - jak mokry kot, a jak decyduję się iść na rower to nie chce mi się kółek przekładać).
Ritchey Road Logic | Cervélo P3 | PlanetX Full Monty SL | GT Zaskar | On-One Pompino V4
Napisano 22 kwiecień 2024 - 13:11
U każdego pewnie będzie trochę inaczej ale osobiście nie wyobrażam sobie mieć tylko jednego rowera teraz. A gdybym już musiał zostawić tylko jeden to tylko i wyłącznie w grę wchodziłoby pozostawienie szosy. Wszystko inne to popierdółka, a nie rower
Pozostając w temacie to lekko zdziadziałem i kupiłem do gravelo-zimówki przerzutkę GRX400 zamiast RD4700 po taniości. Mam nadzieję, że te 30 zeta więcej jakie daje za sprzęgło będzie przydatne na dziurawych szutrach.
Napisano 22 kwiecień 2024 - 14:01
@piotrkol Zrobiłem to samo - w sensie zamieniłem Tiagre na GRXa. Nie wali tak wózkiem na wertepach, ale mam jakieś takie wrażenie, że ze sprzegłem chodzi gorzej niż tiagra....
A co do rowerów - wiadomo że trzeba mieć n+1. Da mnie podstawowy minimalny set na mazowsze to szosa + gravel.
Napisano 22 kwiecień 2024 - 21:36
Jak sprzęgło jest mocno uciągnięte to wiadomo ze opory na napędzie są większe i tez sama praca przerzutki jest gorsza. Ja dlatego nie jestem wielkim fanem super mocnego sprzęgła. Wiadomo jak ktoś grawitacyjnie jeździ to jest mega dobra sprawa.
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
Napisano 23 kwiecień 2024 - 04:55
Powoli przestanie to mieć znaczenie, kiedy za zmianę biegów i tak będzie odpowiadał silnik.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 19 maj 2024 - 20:00
Bardzo dobre opony
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
Napisano 04 czerwiec 2024 - 08:24
Wczoraj przyszedł chińczyk Ryet 3D, pełny karbon za 234 zł. Waga realna 163 g.
chinczyk_3d.jpg 46,54 KB 34 Ilość pobrań
chinczyk_3d_2.jpg 37,54 KB 32 Ilość pobrań
"MAMIL"
Napisano 04 czerwiec 2024 - 12:53
Fajne rękawiczki na gravela, bardzo dobrze tłumią drgania.
https://www.olx.pl/877668248 - canyon grail cf na sprzedaż
Napisano 14 czerwiec 2024 - 12:45