Jump to content


Photo

Nasze zakupy


8561 replies to this topic

#8501 znajomy

znajomy
  • Użytkownik
  • 86 posts

Posted 21 April 2024 - 10:05

Cześć

Myślę nad zamontowaniem do auta (do środka) uchwytu na przedni widelec. Uchwyt ma być na sztywną oś i standardowy szybkozamykacz.

Czy kupowaliście coś takiego i możecie polecić?

Pozdrawiam

 



#8502 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 2,020 posts
  • SkądBrzesko

Posted 21 April 2024 - 13:04

Powrót do pomiaru mocy. Wpadł ponownie inpeak jednoramienny :)

 

20240420-110318.jpg


  • impa likes this


53865785563_3dfc4288d2_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png


#8503 Marcin321

Marcin321
  • Użytkownik
  • 2,241 posts
  • SkądWarszawa

Posted 21 April 2024 - 13:06

Tak też się pewnie stanie, puszczę Madone w świat i zostanę z Pina, co ma być to będzie =)

 

Zastanów się jeszcze, jednak gravel to nie jest szosa i może Ci tego będzie brakować. Nawet jakbyś miał przysłowiowe 4x w roku gdzieś wyskoczyć to będzie szkoda nie mieć takiej możliwości. Rozważyłbym sprzedaż dopiero gdy:

 

* Nie miałbym gdzie trzymać roweru

* Potrzebowałbym kasy

* Rower nie był do końca trafiony (brzydki, niedopasowany, etc.)

* Byłoby ryzyko że szybko straci na wartości (przestarzały, wychodzący z użycia osprzęt)

 

Rowerów zawsze lepiej mieć więcej niż mniej :) Mówię to jako przedstawiciel 3 osobowej rodziny z 6 rowerami (7 w drodze, 8 w planach) i jednym samochodem.


  • berski, piotrkol and artho like this

#8504 heavy_puchatek

heavy_puchatek
  • Użytkownik
  • 501 posts
  • SkądWroclaw

Posted 21 April 2024 - 16:18

Ja gdybym kupował TERAZ to z kolei nie miałbym osobnej szosy i gravela. Najwyżej dwa komplety kółek. Prawdę mówiąc mój gravel jakiś szczególnie wolniejszy na szosie nie jest, jedynie trochę buja w sprintach - ale to kwestia ciśnienia opon. Na wyścigu pewnie będzie mierzalna różnica, ale jadąc sobie "na trening" nie umiem jej odczuć i z czystym sumieniem powiedzieć "tak na szosie jest szybciej". Więc jak najbardziej nie ścigając się wsiadałbym na gravela i robił szosową pętlę tak jak zawsze bez żadnego dyskomfortu w głowie. Nie uważam, że się tu traci jakieś możliwości a wręcz przeciwnie - jeżeli w trakcie przyjdzie ochota "skręcić o tu ciekawe co tam jest" to można to zrobić i się nie zabić ani czasami nawet nie zakopać.

 

Poza tym na takiej Madonce się głupio wygląda jadąc powoli a na gravelu wszystko wolno! :D

 


  • Dari, artho and liftlodz like this

#8505 liftlodz

liftlodz
  • Użytkownik
  • 237 posts

Posted 21 April 2024 - 16:39



Ja gdybym kupował TERAZ to z kolei nie miałbym osobnej szosy i gravela. Najwyżej dwa komplety kółek. Prawdę mówiąc mój gravel jakiś szczególnie wolniejszy na szosie nie jest .....

Poza tym na takiej Madonce się głupio wygląda jadąc powoli a na gravelu wszystko wolno! :D


Święta prawda

#8506 dmxzor

dmxzor
  • Użytkownik
  • 1,152 posts
  • SkądKonstancin-Jeziorna

Posted 21 April 2024 - 17:16

Dwa komplety kół zostaną. 55-ki z szosową 28-ką i jakiś gravel 45 stożek z czymś pośrednim do max 38/40.
  • artho likes this

#8507 kptB

kptB
  • Użytkownik
  • 75 posts
  • SkądWroc

Posted 22 April 2024 - 07:52

Zastanów się jeszcze, jednak gravel to nie jest szosa i może Ci tego będzie brakować. Nawet jakbyś miał przysłowiowe 4x w roku gdzieś wyskoczyć to będzie szkoda nie mieć takiej możliwości. Rozważyłbym sprzedaż dopiero gdy:

 

* Nie miałbym gdzie trzymać roweru

* Potrzebowałbym kasy

* Rower nie był do końca trafiony (brzydki, niedopasowany, etc.)

* Byłoby ryzyko że szybko straci na wartości (przestarzały, wychodzący z użycia osprzęt)

 

Rowerów zawsze lepiej mieć więcej niż mniej :) Mówię to jako przedstawiciel 3 osobowej rodziny z 6 rowerami (7 w drodze, 8 w planach) i jednym samochodem.

potwierdzam w 100% :D - ja wymieniłem szosę na czasówkę i do gravela zaplotłem sobie 2. komplet kół na szosę, a teraz jednak składam szosę znów ;) (bo gravel jest ciągle brudny, z w wąskimi oponami wygląda komicznie - jak mokry kot, a jak decyduję się iść na rower to nie chce mi się kółek przekładać).


  • piotrkol likes this

Ritchey Road Logic | Cervélo P3 | PlanetX Full Monty SL | GT Zaskar | On-One Pompino V4


#8508 Robert555

Robert555
  • Użytkownik
  • 239 posts

Posted 22 April 2024 - 12:56

2x Koła to pomyłka, ja mam teraz tylko gravela a szosę kupię znowu jak forma wróci kiedyś :D



#8509 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 2,020 posts
  • SkądBrzesko

Posted 22 April 2024 - 13:11

U każdego pewnie będzie trochę inaczej ale osobiście nie wyobrażam sobie mieć tylko jednego rowera teraz. A gdybym już musiał zostawić tylko jeden to tylko i wyłącznie w grę wchodziłoby pozostawienie szosy. Wszystko inne to popierdółka, a nie rower :P 

 

 

Pozostając w temacie to lekko zdziadziałem i kupiłem do gravelo-zimówki przerzutkę GRX400 zamiast RD4700 po taniości. Mam nadzieję, że te 30 zeta więcej jakie daje za sprzęgło będzie przydatne na dziurawych szutrach. 


  • marcin., lupus and ogreczek like this


53865785563_3dfc4288d2_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png


#8510 ogreczek

ogreczek
  • Użytkownik
  • 264 posts

Posted 22 April 2024 - 14:01

@piotrkol Zrobiłem to samo - w sensie zamieniłem Tiagre na GRXa. Nie wali tak wózkiem na wertepach, ale mam jakieś takie wrażenie, że ze sprzegłem chodzi gorzej niż tiagra.... 

A co do rowerów - wiadomo że trzeba mieć n+1. Da mnie podstawowy minimalny set na mazowsze to szosa + gravel. 


  • piotrkol likes this

#8511 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 886 posts
  • SkądOstrów Wlkp.

Posted 22 April 2024 - 21:36

Jak sprzęgło jest mocno uciągnięte to wiadomo ze opory na napędzie są większe i tez sama praca przerzutki jest gorsza. Ja dlatego nie jestem wielkim fanem super mocnego sprzęgła. Wiadomo jak ktoś grawitacyjnie jeździ to jest mega dobra sprawa.


  • piotrkol likes this

#8512 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8,618 posts
  • SkądSzczecin

Posted 23 April 2024 - 04:55

Powoli przestanie to mieć znaczenie, kiedy za zmianę biegów i tak będzie odpowiadał silnik.


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#8513 dmxzor

dmxzor
  • Użytkownik
  • 1,152 posts
  • SkądKonstancin-Jeziorna

Posted 23 April 2024 - 07:05

2x Koła to pomyłka, ja mam teraz tylko gravela a szosę kupię znowu jak forma wróci kiedyś :D

 

Tak też wczoraj zdecydowałem i kupię jedne ze stożkiem 45 + opony Rene Herse i będzie uniwersal. A że to oreo gravel, to mi w zupełności wystarczy.



#8514 liftlodz

liftlodz
  • Użytkownik
  • 237 posts

Posted 18 May 2024 - 15:46

Wymieniłem opony po 8.000 km przebiegu z Tufo Thundero 40c na 44c .
Rzeczywista szerokość opony na moich kołach to ... 44 mm.
Założyłem dętki TPU Pirelli[/img]df48e0b3dd58a520505927176c054960.jpg91605209097513235a703d9e54d1ae70.jpga227f845fbd127120cf989d4c43e7b35.jpg
66f9e3238dd80a4e5f18716407173dda.jpg
  • cauchy and Radko like this

#8515 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 886 posts
  • SkądOstrów Wlkp.

Posted 19 May 2024 - 20:00

Bardzo dobre opony :)



#8516 Radko

Radko
  • Użytkownik
  • 53 posts

Posted 20 May 2024 - 17:44

Gdzie takie ramy pod pasek można kupić?



#8517 liftlodz

liftlodz
  • Użytkownik
  • 237 posts

Posted 20 May 2024 - 22:06

Tą konkretną robił dla mnie wrocławski Hultaj.
Cała historia roweru jest opisana na forum.

#8518 Kekacz

Kekacz
  • Użytkownik
  • 1,111 posts
  • SkądRzeszów

Posted 04 June 2024 - 08:24

Wczoraj przyszedł chińczyk Ryet 3D, pełny karbon za 234 zł. Waga realna 163 g.

 

Attached File  chinczyk_3d.jpg   46.54KB   34 downloads

 

Attached File  chinczyk_3d_2.jpg   37.54KB   32 downloads


  • blackrain and JHartman like this

Trzepak 

"MAMIL"


#8519 Rad3k

Rad3k
  • Użytkownik
  • 29 posts

Posted 04 June 2024 - 12:53

Fajne rękawiczki na gravela, bardzo dobrze tłumią drgania.

Attached Files


https://www.olx.pl/877668248 - canyon grail cf na sprzedaż


#8520 Marcin321

Marcin321
  • Użytkownik
  • 2,241 posts
  • SkądWarszawa

Posted 14 June 2024 - 12:45

Jako że na rynku nie znalazłem nic co spełnia moje wymagania to tutaj dawca ramy nowego gravela :) Topstone Alloy - czyli w mojej ocenie jedna z lepszych ram aluminiowych. Rozważałem jeszcze Speca ale ich obecna polityka cenowa jest oderwana od realiów.

c27f1c915bf7b8a8162ba1b4be3b6233.jpg

Pewnie zrobię relację z procesu budowy, a na ten moment tyle.
  • JHartman, Ulepekin, EmPe and 3 others like this



Reply to this topic