Boost jest potrzebny przy oponach 2,4 i szerszych (i to tak naprawdę tylko z tyłu, gdzie szeroka opona kolidowałaby z linią korba-łańcuch). Ta rama i widelec nawet nie pomieszczą takich opon, więc argument jest całkowicie chybiony.
Nowości Rowerowe
#2182
#2183
Posted 23 May 2023 - 04:57
Boost jest potrzebny przy oponach 2,4 i szerszych (i to tak naprawdę tylko z tyłu, gdzie szeroka opona kolidowałaby z linią korba-łańcuch). Ta rama i widelec nawet nie pomieszczą takich opon, więc argument jest całkowicie chybiony.
Rzeczywiście producent podał nawet tyre clearance 32mm. Standard boost to nie tylko szersze opony ale również mocniejsze koła. Tak naprawdę 135 mm odchodzi do lamusa 148 mm to nowy powszechny standard dla ram popularnych i nie jest to złośliwość producenta a raczej postęp techniczny.
#2184
Posted 23 May 2023 - 04:57
Boost jest potrzebny przy oponach 2,4 i szerszych (i to tak naprawdę tylko z tyłu, gdzie szeroka opona kolidowałaby z linią korba-łańcuch). Ta rama i widelec nawet nie pomieszczą takich opon, więc argument jest całkowicie chybiony.
Rzeczywiście producent podał nawet tyre clearance 32mm. Standard boost to nie tylko szersze opony ale również mocniejsze koła. Tak naprawdę 135 mm odchodzi do lamusa 148 mm to nowy powszechny standard dla ram popularnych i nie jest to złośliwość producenta a raczej postęp techniczny.
#2185
Posted 23 May 2023 - 07:21
Boost jest standardem, ale w MTB. W gravelach to wciąż fanaberia producentów.
Absolutnie dominujący w gravelach jest osprzęt szosowy, a ten jest przystosowany pod linię łańcucha standardową, nie boost.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#2186
Posted 23 May 2023 - 08:48
Tak "absolutnie dominujący" że do wyścigu Paris-Roubaix kolarze szosowi zażądali sprzęgła.
Standardy w wyniku postępu technologicznego też się zmieniają.
Dla użytkownika roweru ujednolicenie standardów to tylko same korzyści. Problem to brak standardu lub ich stagnacja.
#2187
Posted 23 May 2023 - 08:48
Tak "absolutnie dominujący" że do wyścigu Paris-Roubaix kolarze szosowi zażądali sprzęgła.
Standardy w wyniku postępu technologicznego też się zmieniają.
Dla użytkownika roweru ujednolicenie standardów to tylko same korzyści. Problem to brak standardu lub ich stagnacja.
#2189
Posted 23 May 2023 - 09:34
Czekaj, czy Ty naprawdę wierzysz, że tzw. standardy służą ujednolicaniu czegokolwiek? Szczególnie, kiedy zmieniają się co roku i są całkowicie niekompatybilne z ramami sprzed 3 lat?
Tak "absolutnie dominujący" że do wyścigu Paris-Roubaix kolarze szosowi zażądali sprzęgła.
Jak się jest Shimano i jak zawsze zaspało się o 3 lata na imprezę, to tak to jest. U SRAM-a tego problemu nie ma.
- slaweko likes this
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#2190
Posted 23 May 2023 - 09:42
Ale goliłydy będą zawsze marudzić "że pinć gramóf wiency" więc nie jest,
I jeszcze aero, pamiętaj o aero!
- uzurpator likes this
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#2191
Posted 23 May 2023 - 13:00
Pamiętam czasy standardów PRL. Dzisiejsze standardy które oczywiście służą
szybszemu zarabianiu kasy są o tyle lepsze dla nas wszystkich że przeboleje
manipulacje wielkich w organizacjach standaryzujących.
Wierzę w siłę końcowego klienta który ma wybór a widząc po sobie mam już 4 rowery i standardy to na pewno duża pomoc.
#2193
Posted 23 May 2023 - 15:10
W PRL-u budowano z tego, co akurat było dostępne - to zasadnicza różnica. Nie było w tym żadnej celowości.
mam już 4 rowery i standardy to na pewno duża pomoc.
Szczególnie kiedy nie możesz włożyć kół z jednego roweru do drugiego
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#2194
Posted 23 May 2023 - 15:23
Już nie wspominając o standardach Shimano w kompletowaniu podzespołów nowych grup gdzie korbę 53 to już minimum Ultegra ... a kasety pogrupowane w grupy osprzętu a nie zakresy i koronki.
Wysłane z mojego motorola edge 20 przy użyciu Tapatalka
#2198
Posted 20 July 2023 - 21:57
Nawet mi nie szkoda ze mnie nie stać. Wygląda jak SL7 na kwasie albo jakiś ruskich sterydach xD
- blackrain, JHartman and artho like this
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany