Nowy Canyon Endurace: https://www.canyon.c...on-product-grid
Kapitalny ten Canyon. Duży plus za w pełni schowane kable i fajnie, że wrzucili ten nowy regulowany kokpit. Cena za model na elektrycznej 105'ce całkiem, całkiem jak na dzisiejsze czasy
Napisano 16 sierpień 2023 - 15:58
Nowy Canyon Endurace: https://www.canyon.c...on-product-grid
Kapitalny ten Canyon. Duży plus za w pełni schowane kable i fajnie, że wrzucili ten nowy regulowany kokpit. Cena za model na elektrycznej 105'ce całkiem, całkiem jak na dzisiejsze czasy
Napisano 08 wrzesień 2023 - 11:51
Ten kokpit może i fajny, ale do momentu, aż np. zapragniesz mieć dłuższy mostek. Trzeba mieć nie lada farta, żeby kupić to na rynku wtórnym, a w Canyonie mi powiedzieli, że wymiana/kupno jest możliwa jedynie w ramach programu wymiany powypadkowej. Czyli chcesz mieć nowy dłuższy kokpit, musisz połamać obecny... Dla mnie trochę słabo. Dodam jeszcze, że nic innego tam nie włożysz, info od Canyon ale i od zaprzyjaźnionego serwisu.Kapitalny ten Canyon. Duży plus za w pełni schowane kable i fajnie, że wrzucili ten nowy regulowany kokpit.
Napisano 08 wrzesień 2023 - 19:11
Co ciekawe na rysunkach geometrii Canyon zmienił kąty rury podsiodłowej i wszystkie rozmiary mają teraz jednakowy 73,5 - na początku podano kąty jakieś podejrzanie małe i różne dla różnych rozmiarów - na innych stronach internetowych prezentujących tego Canyona wciąż można te pierwotnie podane zobaczyć, mają gwiazdkę z odniesieniem, że to "kąt efektywny", cokolwiek by to miało oznaczać, choć rura podsiodłowa wygląda na giętą.
Napisano 08 wrzesień 2023 - 19:47
Ten kokpit może i fajny, ale do momentu, aż np. zapragniesz mieć dłuższy mostek. Trzeba mieć nie lada farta, żeby kupić to na rynku wtórnym, a w Canyonie mi powiedzieli, że wymiana/kupno jest możliwa jedynie w ramach programu wymiany powypadkowej. Czyli chcesz mieć nowy dłuższy kokpit, musisz połamać obecny... Dla mnie trochę słabo. Dodam jeszcze, że nic innego tam nie włożysz, info od Canyon ale i od zaprzyjaźnionego serwisu.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Wiem i rozumiem, że ktoś może to uznać za wadę. Dla mnie wizualne aspekty zintegrowanego kokpitu są zdecydowanie ważniejsze niż łatwa możliwość zmieniania części, a po 12 latach jeżdżenia na szosie wiem czego potrzebuje i nie mam potrzeby eksperymentować z różnymi wariantami, więc dla mnie super. No i podejrzewam, że zdecydowana większość użytkowników jak dostanie rower na 100mm mostku to i tak nigdy nie będzie miała potrzeby żeby go zmieniać
@Marcin321 - No ja np. bym nie wytrzymał, ale skoro endurace to taki bardziej turystyk to niech tam będzie. Dopóki nie wsadzą tego w Ultimate to luz
Napisano 09 wrzesień 2023 - 03:31
Rowery się serwisuje rzadko a jeździ ciągle. Lepiej mieć zintegrowane kable i super wygląd. Ja jeszcze nie ma i nie przeszkadza mi to. Jednak jakbym miał 20k-60k położyć to chciałbym bez kabli . Jak już jest ta elektryka i zostałem zmuszony do jazdy na TARCZACH hydraulicznych to nie ma żadnego powodu abym przy takich cenach musiał oglądać kabelki .
Rowerex - Efektywny kąt to pewnie z offsetem jest liczony
Napisano 09 wrzesień 2023 - 13:30
Mam poprzedni model Canyona Endurace, niedługo chyba zacznę poszukiwanie czegoś nowego i właśnie przez tą koncepcję kokpitu pojawił się bardzo duży znak zapytania (przynajmniej w tym momencie) czy następcą będzie Canyon...
No ja np. właśnie i tylko z tego powodu Canyona już bym nie kupił.
po 12 latach jeżdżenia na szosie wiem czego potrzebuje i nie mam potrzeby eksperymentować z różnymi wariantami, więc dla mnie super.
Pamiętaj, że lat nam przybywa i czasem niestety korekty trzeba wprowadzać , a jeszcze jest kwestia jakichś kontuzji(mnie to niestety spotkało), gdzie właśnie dłuższy mostek byłby dla mnie "lekarstwem". Nie mówię, że Ciebie też może to dotyczyć, bo pewnie nie będzie ale warto jednak mieć wiedzę na temat tego kokpitu przed zakupem roweru.
Napisano 11 wrzesień 2023 - 08:34
Dyskusja jest trochę jak rozmowa o tym czy lepsze są białe czy czarne kaski. Czyli o gustach. Mi się na przykład nowy kokpit speca zwyczajnie nie podoba. Coś jest nie tak z tymi kształtami. A już na przykład kokpit w Pinarello to moim zdaniem must have, robi ten rower.
Napisano 11 wrzesień 2023 - 09:04
To jedno. A drugie to możliwość uwiązania klienta do swoich produktów - i tu jest prawdziwa korzyść dla producenta.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 11 wrzesień 2023 - 10:52
Dyskusja jest trochę jak rozmowa o tym czy lepsze są białe czy czarne kaski. Czyli o gustach.
Jeżeli już coś miałoby przypominać, to ewentualnie słynną wypowiedź H.Forda o kolorze samochodu, ale to też nie do końca w tym rzecz, bo idąc dalej tą drogą, to może któreś następne pokolenie nie będzie już mogło składać rowerów samodzielnie, bo producenci rowerów i osprzętu skutecznie to uniemożliwią - i zapewne wtedy też pojawią się głosy, że "tak jest dobrze", a może "zawsze tak powinno być", bo "teraz jest prościej i wygodniej".
Napisano 12 wrzesień 2023 - 07:34
Jeżeli już coś miałoby przypominać, to ewentualnie słynną wypowiedź H.Forda o kolorze samochodu, ale to też nie do końca w tym rzecz, bo idąc dalej tą drogą, to może któreś następne pokolenie nie będzie już mogło składać rowerów samodzielnie, bo producenci rowerów i osprzętu skutecznie to uniemożliwią - i zapewne wtedy też pojawią się głosy, że "tak jest dobrze", a może "zawsze tak powinno być", bo "teraz jest prościej i wygodniej".
Ja ten proces nazywam ajfonizacją. Każdy produkt można wypolerować pod amatorskiego konsumenta który bierze wszystko jak leci i traktuje wszystko jak jednorazówkę. Vide - ludzie którzy kupują rower 'na sezon'. Tym to dynda czy dzisiaj widełki są 142mm, czy 144mm, czy 180mm.
A jak mamy taką dokładnie kultywowaną grupę bezrefleksyjnych konsumentów, to możemy ich co rok przekonywać, że 3mm więcej w X czy Y to wiekopomny krok naprzód.
Należy się $10000.
Bezrefleksyjny konsument to dla każdego producenta skarb.