ta marka kompletnie mnie nie grzeje ani nie ziębi, ot zwykłe rowery za 70k
Nowości Rowerowe
#2262
Napisano 24 wrzesień 2023 - 20:36
Niebywałe...
Najpierw były rowery jak najlżejsze. Potem rowery na maksa aero.
A teraz... Psst ziomek, mamy nowy rower, jest FAJNY!
Nie da się ukryc ze coś w tym jest, a ludzie łykają jak pelikany bo "fajnie wygląda" i ma "te no najlepsze japońskie włókna"
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#2263
#2265
Napisano 09 październik 2023 - 15:13
https://www.bikerada...w-merida-silex/
Rama jest bardzo podobna (węzeł podsiodłowy wręcz identyczny) do Carbondy 707.
https://www.globalcy...sed-merida-bike
#2266
Napisano 11 październik 2023 - 15:07
Sporo o nowym Grailu: https://www.bicidast...a-canyon-grail/
Z mojego punktu widzenia: na minus dedykowana, a nie okrągła sztyca, na plus schowek w ramie, a nie w miejscu mocowania bidonu tylko powyżej.
Więcej o nowej Meridzie Sliex: https://www.bicidast...rida-prototipo/
- slaweko lubi to
#2267
Napisano 11 październik 2023 - 20:54
Oba rowery wyglądają bardzo dobrze, czego nie można było powiedzieć o poprzednikach ...
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#2270
Napisano 12 październik 2023 - 10:37
https://www.canyon.c...on-product-grid
Biorąc pod uwagę całościowe wyposażenie poniższy model cenowo wypada rewelacyjnie na tle większości konkurencji:
https://www.canyon.c...nfarbe=R119_P01
Stack ma większy niż Grizl.
#2271
Napisano 12 październik 2023 - 11:30
Panowie, interesuje mnie ten model
https://www.canyon.c...nfarbe=R120_P01
I teraz pytanie: czy te koła są w technologii hookless (tak jest w opisie), a tym samym wyklucza to używanie dętek???
#2276
Napisano 12 październik 2023 - 17:07
Dla mnie sama dyscyplina gravel jest śmieszna - zawody w terenie, ale takim trochę nie za trudnym. Dystans też dość długi, ale bez przesady. Idealnie nijakie.
Gdyby chociaż połączyli to w biathlon z łowieniem węgorzy nad strumieniem albo przynajmniej rozpalaniem ogniska na czas, to rozumiem!
- marb, piotrkol, OpaQ i 3 innych osób lubią to
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#2277
Napisano 12 październik 2023 - 17:16
Bo organizacja wyścigów szosowych staje się coraz trudniejsza. Dodatkowo fakt ze społeczeństwo wywala szosowców z miast i wielu wiejskich "arterii", powoduje ze rower "ala szosa, ale na fatalny asfalt i ścieżki rowerowe" zyskuje na popularności.
Co do samego roweru, ma idealnie wszystko to czego oczekuje. W dodatku cenowo też nie ma dramatu, powiedziałbym nawet ze niektóre wersje są mega konkurencyjne (Grail CF SL 8). Natomiast malowania poza CFR to słabizna - ale nie można mieć wszystkiego .
Natomiast błotniki za prawie 500 stów to lekki rozbój w biały dzień.
Patrzę jeszcze na tą geometrie i tez nie kumam dlaczego stack jest większy niż w przypadku grizla.
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#2279
Napisano 12 październik 2023 - 19:40
Dla mnie sama dyscyplina gravel jest śmieszna - zawody w terenie, ale takim trochę nie za trudnym. Dystans też dość długi, ale bez przesady. Idealnie nijakie.
Gdyby chociaż połączyli to w biathlon z łowieniem węgorzy nad strumieniem albo przynajmniej rozpalaniem ogniska na czas, to rozumiem!
Zgoda, mnie też nie kręci.
Ale skutecznie konkuruje z szosą. Na razie jest to taka szara strefa między szosą a MTB. Mam wrażenie, że głównie na starty gravelowe nastawiają się ci, którzy na szosie/mtb nie dają rady, a tutaj mają szansę ogolić podium w kat. wiekowej. Mocni zawodnicy szosowi i MTB traktują bardziej jako urozmaicenie, dodatek i startują pod warunkiem, że nie ma akurat ważniejszej imprezy (i wtedy z reguły pokonują tych wspomnianych wcześniej). Ale oddać trzeba, że techniki trochę to wymaga z pewnością.
#2280
Napisano 12 październik 2023 - 19:56
Mam wrażenie, że głównie na starty gravelowe nastawiają się ci, którzy na szosie/mtb nie dają rady, a tutaj mają szansę ogolić podium
Fakt, tutaj jeden z wielu przykładów na trafność tego "wrażenia": https://naszosie.pl/...zdobywca-teczy/