na szczęście mój Wilier zamówiony na AXSie ... i kupiona już grupa Shimano na zmianę więc myśle że przyjdzie tak jak obiecali
Nowości Rowerowe
#702
Napisano 14 styczeń 2021 - 10:21
Król rowerów wczoraj zapodał, że cena kontenera z chin wzrosła z 2/3k do 10/13k i że będzie tylko gorzej. No i shimano nie ma dostaw żadnych. Ogólnie to cieszę się że wziąłem klamki pod Di2 i tarcze ostatnio i nie czekałem, bo bym się nie doczekał w dobrej cenie.
Ja się czaję na kierownicę od PRO czyli Shimano i ma być niedługo! Ale chcę też kupić tego dynksa do Di2 do bezprzewodowej łączności i chyba nie będę czekał na spadek cen.
#703
Napisano 14 styczeń 2021 - 10:23
Na spadek cen w tym roku zdecydowanie nie liczcie.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#704
Napisano 14 styczeń 2021 - 10:54
Ja się czerwca bałem, bo wprost mówili, że to może będzie rocznik 2021 a może rocznik 2022. I kolor może taki a może kompletnie inny.
Z Emondy SL6 będzie zadowolony, tylko na co mu te koła z PRO? Szkoda, że więcej nie podzwonił po sklepach, bo w listopadzie tu i tam jeszcze pojedyncze sztuki były gdy kupowałem.
Jeździ w team’ie sponsorowanym przed dystrybutora Treka, więc musiał zamawiać tam ze względu na, delikatnie mówiąc, bardzo dobry rabat
- artho lubi to
#705
Napisano 14 styczeń 2021 - 11:07
Król rowerów wczoraj zapodał, że cena kontenera z chin wzrosła z 2/3k do 10/13k i że będzie tylko gorzej. No i shimano nie ma dostaw żadnych. Ogólnie to cieszę się że wziąłem klamki pod Di2 i tarcze ostatnio i nie czekałem, bo bym się nie doczekał w dobrej cenie.
Nie wiem kim jest król rowerów, ale ceny frachtu konterena z chin potwierdzam. Wzrost r/r z 2k do 10k i może być gorzej. W chinach brakuje kontenerów morskich co jest głównym powodem opóźnień.
#709
Napisano 14 styczeń 2021 - 12:20
Król rowerów wczoraj zapodał, że cena kontenera z chin wzrosła z 2/3k do 10/13k i że będzie tylko gorzej. No i shimano nie ma dostaw żadnych. Ogólnie to cieszę się że wziąłem klamki pod Di2 i tarcze ostatnio i nie czekałem, bo bym się nie doczekał w dobrej cenie.
Znajomy zajmujący się logistyką morską opowiadał że ceny za kontener szybują bardzo szybko. Co ciekawe powodem jest koniec ważności obecnych blaszaków, przez pandemię nie ma nowych. Czyli nie ma w co zapakować towaru ....
#710
Napisano 14 styczeń 2021 - 12:31
Jesli dobrze pamietam to wlasciciel Air Bike z Wawy. Diler Treka.
Faktycznie, kojarzę, ale po prostu nie znoszę gościa słuchać. Z jakiegoś powodu działa na mnie odpychająco gdy próbuję obejrzeć jego film na youtube. Wydaje się nadęty i arogancki, pewnie dlatego. Nie znam osobiście, może jest zupełnie w porządku facetem.
#711
Napisano 14 styczeń 2021 - 13:42
A trek to czasem u Gianta nie jest robiony?
W Quest Composite w Chinach: http://www.questcomp....com/index.html
#712
Napisano 14 styczeń 2021 - 14:02
Wreszcie i Trek podnosi ceny swoich rowerów!
Wzrost cen wyniesie między 10% a 15%, na przykładzie Emondy SL6 Pro cena stara: £3,350 nowa £3,700 (nieco ponad 1800zł)! Z tego co widzę na brytyjskiej stronie TREK-a Emonda SL 6 bez kół to teraz £3,200 (czyli na dzisiejsze 16323zł).
PL i DE na razie widzę stare ceny.
#713
Napisano 14 styczeń 2021 - 17:27
A taki Canyon Endurace CF SL Disc 8.0 Di2 w rozmiarze S (dla gościa 178) jest dostępny od ręki.
Od listopada 2019 (gdy ja kupowałem mojego) cena wzrosła jakieś 1500 PLN.
#714
Napisano 14 styczeń 2021 - 18:31
Pierwszy gravel Focusa: https://www.focus-bi...ad-gravel/atlas
Po raz pierwszy widzę koła gravelowe w takim standardzie (piasty).
Bardzo dziwny wydaje mi się kalkulator rozmiaru - przy wzroście 182 cm "radzi" rozmiar M, który ma górną rurę o długości 532 mm.
Zastanawiam się również czy w tabeli geomertii nie jest coś namieszane: jakim cudem reach, przy 532 mm górnej rury, bardzo długim widelcu i nie najnizszej główce ramy, może wynosić -jak widać w tabelce-
395 mm.
#715
Napisano 14 styczeń 2021 - 22:26
Standard wprowadzony tylko po to, żeby koła od szosy przypadkiem nie pasowały.
Bez kitu ale zmiana co 3 lata standardów piast w MTB to jest jakaś porażka.
- lupus i cauchy lubią to
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#719
Napisano 15 styczeń 2021 - 12:16
No własnie tutaj ma ... bo zmieniasz standard piast - wiec rama musi być inna i widelec. Potem kupując rower patrzysz "o kurde muszę wziąć rower z nowym standardem piasty" - bo jest "sztywniejsze/lżejsze/bardziej aero/fancy ... z drugiej strony sprzedawcy kół też się cieszą, bo twoje zajefajne koła które kupiłeś na lata za 5 tyś. już do nowego roweru nie wejdą. Efekt taki, że kupujesz kolejne koła za 5 tyś. które mają być na lata ... a znowu zmienią standard i okazuje się ze do innego roweru ich na końcu i tak nie przełoży
- mikroos i artho lubią to
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#720
Napisano 15 styczeń 2021 - 12:24
Kretyńska decyzja ze strony Focusa. Wszystko, co zarobią uwiązując do siebie kupujących ten rower, stracą potrójnie przez wszystkich, którzy go nie kupią właśnie ze względu na ten "standard".
- cauchy i artho lubią to
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?