[...]
Rozumiem, że śmiało można kupować, pisać na nich SZOSA.BIKE i mamy swoje (?)
Do układanki z Ali weźmy jeszcze pod uwagę, że cena jest podbita przez cło oraz VAT, którego naliczenie w przypadku przedsiębiorcy jest praktycznie gwarantowane.
I to przy mentalności pana Kazia, kierownika budowy, który nie pojawił się nigdy na budowie a cieszy się, że kasa sama wpadła.
Świetny układ do czasu wypadku na budowie. Bo wówczas może zmienić adres zamieszkania na adres któregoś z ZK.
W tym przypadku to np. utrata życia przez złamaną kierownicę, mostek itp. Bo wówczas wkracza pan/pani z czerwonym żabotem.
Jeśli ktoś jednak nie pragnie zawrzeć nowych znajomości pod celą to do zapłaty ceł i VAT dochodzi jeszcze
* spełnienie norm (uzyskanie certyfikatów od dostawcy / ew. zlecenie badań):
- EN ISO 4210-1:2014 - Cycles - Safety requirements for bicycles - Part 1: Terms and definitions;
- EN ISO 4210-2:2014 - Cycles - Safety requirements for bicycles - Part 2: Requirements for city and trekking, young adult, mountain and racing bicycles;
- EN ISO 4210-3:2014 - Cycles - Safety requirements for bicycles - Part 3: Common test methods;
- EN ISO 4210-4:2014 - Cycles - Safety requirements for bicycles - Part 4: Braking test methods;
- EN ISO 4210-5:2014 - Cycles - Safety requirements for bicycles - Part 5: Steering test methods;
- EN ISO 4210-6:2014 - Cycles - Safety requirements for bicycles - Part 6: Frame and fork test methods;
- EN ISO 4210-7:2014 - Cycles - Safety requirements for bicycles - Part 7: Wheels and rims test methods;
- EN ISO 4210-8:2014 - Cycles - Safety requirements for bicycles - Part 8: Pedal and drive system test methods;
- EN ISO 4210-9:2014 - Cycles - Safety requirements for bicycles - Part 9: Saddles and seat-post test methods;
- EN ISO 8098:2014 - Bicycles for young children - Safety requirements and test methods
* jak jest rozsądny to również wykupienie OC produktu (odpowiedzialność producenta za wprowadzenie do obrotu wadliwego produktu).