Ale benzyna jest trochę tłustawa, ja dodatkowo myję łańcuch Pierwsze użycie jest mniej trwałe kolejne już są w porządku w zakresie kultury pracy czy interwałów między smarowaniami.
Smar do Łańcucha
#1182
Napisano 14 czerwiec 2019 - 05:28
Wydaje mi się że potrójny shake załatwia sprawę i łańcuch jest naprawdę dobrze odtłuszczony. Ja chociaż jestem zawiedziony nowym Squirtem, postanowiłem dać mu jeszcze szansę, po pierwszej podwójnej aplikacji i 115 km, zaczęło być słychać napęd, a pamiętam że na starym te interwały się wydłużały. Zobaczymy co będzie dalejAle benzyna jest trochę tłustawa
#1183
Napisano 14 czerwiec 2019 - 07:21
BTW. mam „starego” squirta
#1185
Napisano 14 czerwiec 2019 - 07:57
stryjek ja do szosy używam Morgan Blue Race Oil, ale chciałem też spróbować coś innego.
Rohloff'a aplikuję na pozostałe rowery
- stryjek lubi to
#1187
Napisano 14 czerwiec 2019 - 08:46
Panowie squirt i ogólnie parafinowe rozwiązania wymagają naprawdę dobrego przygotowania łańcucha, kluczowe jest jego odtłuszczenie, jeśli się tego nie zrobiło należycie to efekt może być taki, że środek właściwie nie utrzymuje się na łańcuchu
Zastosowałem smarowanie tym nowym Squirtem na dokładnie tak samo, nieważne jak, przygotowany łańcuch i widzę różnicę.
Zresztą, jak już się leje z butelki, to widać, że ten nowy jest o wiele rzadszy, więc nie dziwne, że nie chce się trzymać łańcucha.
#1188
Napisano 14 czerwiec 2019 - 09:17
Benzyna jest lekko tłustawa, ale też momentalnie odparowuje, więc nie ma co popadać w paranoje.
Nowy squirt to ten z granatową etykietą ?
marvelo
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT
#1191
Napisano 14 czerwiec 2019 - 14:11
marvelo
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT
#1193
Napisano 14 czerwiec 2019 - 15:10
Ehhh, a pytałem czy to to samo.... https://szosa.org/to...-58#entry393577
Mogę tylko przeprosić. Nie zostaliśmy w żaden sposób poinformowani o zmianach - mało tego, nie zmieniły się nawet oznaczenia u dostawcy, a wg uzyskanych informacji miało się zmienić tylko opakowanie.
Jeżeli więc olej faktycznie jest inny (na razie jeżdżę na "starym", więc się nie wypowiem), to albo producent sobie pogrywa, albo po prostu wypuścił felerną partię.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1196
Napisano 14 czerwiec 2019 - 21:57
Jakie jeszcze znacie środki parafinowe podobne do Squirta? Ewentualnie rozwiązania gdzie rozpuszcza się parafinę w garnku i moczy łańcuch. Z tego co gdzieś mi się obiło o oczęta są już gotowe mieszanki do rozpuszczenia.
Odpowiednik Squirta to jeszcze Smoove. A jeśli chcesz się bawić w gotowanie, to Molten Speed Wax. Przy okazji będziesz szybszy, a łańcuchy znacznie dłużej pożyją. Do poczytania: https://cyclingtips....aves-you-money/
#1197
Napisano 15 czerwiec 2019 - 09:10
Pokażcie mi napęd po takich przebiegach, który jest smarowany i dosmarowywany olejem (bez gruntownego czyszczenia)
- EmPe lubi to
#1198
Napisano 15 czerwiec 2019 - 12:47
Wpadło kolejne ~150km i zaczyna być trochę słychać napęd (czyli 450-470 od ostatniego smarowania).
Chcesz powiedzieć, że na Squircie między smarowaniami napęd Ci wytrzymuje 450km?? K...wa Magic jakiś jesteś U mnie nawet na starym względną ciszę miałem do 200km, dziś zrobiłem 120km po drugim smarowaniu, napęd czyściutki ale niestety już go słychać. Coś mi się zdaje, że dojeżdżę już tą butelkę, którą mam i niestety ale chyba będę szukał alternatywy dla Squirta, no chyba, że z każdym smarowaniem będzie lepiej.
#1200
Napisano 15 czerwiec 2019 - 13:28
Chcesz powiedzieć, że na Squircie między smarowaniami napęd Ci wytrzymuje 450km?? K...wa Magic jakiś jesteś .
Albo mam wyjątkową edycję Squirta, albo magiczne sposoby aplikowania, albo jestem głuchy Ale jakiekolwiek niepożądane dźwięki działają na mnie jak płachta na byka. Ostatnio wyciągałem z obręczy takie wynalazki, podejrzewam że pozostałość z etapu produkcji, zrobiło się cieplej i się odkleiły.
Sprawdziłem jazdy od ostatniego smarowania: 157, 157, 66, 84 - sam policz przebieg
- EmPe lubi to