O ile w ogóle Wam trenażer obsłuży takie górki. DD może i tak, ale tańsze z max. wzniosem 7% to nawet na 100% real... nie są 100% real
Ale jaki to problem dać z tyłu w prawo i mieć taką kadencję, jaka pasi?
Dokładnie, stąd big75 dopytuje się o to właśnie, bo jest wielbicielem stromych podjazdów
O ile jest jeszcze to prawo. Przy kasecie np. 11/23 itp. szybko może tego prawego dla kadencji jaka pasi zabraknąć
Stąd albo fizyczna wymiana kasety (łańcucha, być może jeszcze przerzutki...), albo wirtualna jak w Zwift.
5% może i tak, ale przepychaj na symulowanym >20% i 23 na kasecie
Nawiązując od postów powyżej.
Patrząc na statystyki mój profil jazdy pewnie dla większosći ''dziwny''.
Strava przez te kilka lat z terenażerem wyliczyła mi ca. 3200 km zrobionych na Bushido.... z tego zdecydowanie większa część to wirtualne podjazdy na róznych platformach tj. rok na Tacx Training, kolejny rok na Kinomapie,potem BigRingVR,RGT , Rouvy ...ciutke Zwift, w międzyczasie 1 rok poświecony Powerpeaksowi.
Chyba na wszystkich tych platformach jest ca. Trainer Diffculty tylko inaczej się ta opcja nazywa.
Wiadomo, że te wirtualne podjazdy to co najwyżej namiastka ......ale jednak.
I żeby ta namiastka była jak najlepsza to nie korzystam z tej możliwości….a kiedy bezwiednie w Zwifcie mi coś takiego się zapuściło( syn takmiał w ustawieniach) to oczywiście od razu przerwałem jazdę szukając co nie tak choć waty wygądały w porządku.
Przejechałem dużą część tych wirtualnych najczęsciej Alpejskich podjazdów w realu , stąd wiem, że ciężkie górki przykładowo typu Ventux, Stelvio, to u mnie szczególnie po kilku dniach jeżdżenia przepychanie długich odcinków na przełożeniu 34/34....a tu przez program mogę sobie zmienić i jechać kadencją 90 na np 34/19 .
Dużo osób z tego korzysta, mają swoje argumenty ( płynniej się kręci, może można lepszy trening zrobić, z jaką kadencją chcemy...) ale dla mnie kompletnie mija się z celem, chcę chociaż trochę czuć tę górę, nie że to tylko trening.
Co do kasety- kiedyś na rzeczywiste pagórki , sztajfy zakupiłęm kasetę o max 36, i teraz się elegancko sprawdza w Bushido.
Co do odwzorowań nachyleń- Bushido ma max 15 % i coś takiego mniej więcej czuć, choć chyba bardziej mniej.
Ja po extremalych podjazdach typu np. Zoncolan raczej nie jeżdżę , bardziej po dłuższych ( bywa i 3 h podjazd ) umiarkowanie stromych. Nie mniej jednak odcinki 20 kilku % we też się zdarzają ( np. Tacxowe Col de la Loze ) no ale wtedy zamiast 20 kilku % jest właśnie 15 …..w tym wypadku na trenżerze zdecydowanie łatwiej niż w rzeczywistości.....pytanie jak w Elite XR gdzie max 24, jakaś totalna siłownia wtedy.
Ale kwestia dobrych ( najlepiej odpowiadających pomiarowi zewn) wskazań mocy przez trenażer biorąc pod uwagę same wirtualne jazdy jest też b . istotna. Dlatego pytałem o te wskazania w Kick Core.
Czasem podczas jazdy bateria w 4iii padła wtedy moc szła z Bushido…...kiedy końcówka góry to chciałem dociągnąć do końca bez zatrzymywania się ( nic przyjemnego zatrzymywać się zapocony, potem zmieniać baterię w ramieniu korby w zimie przy częściowo otwartych drzwiach garażu, nawet jak to trwa chwilę)…..no i te dociąganie strasznie się ciągnęło przy niedoszacowaniu mocy Bushido.
Zresztą to wszystko łądnie widać na wskaźnikach moc wyskakiwała 150 zamiast 200, prędkość jakieś 5 kmh zamiast 9, dystans do końca zmniejszał się prawie wcale.