Trzeci dzień z kolei, no i koniec tygodnia, a więc pora na spokojną jazdę w 2 - 3 strefie mocy. Razem 2,5h. Prędkość nie istotna, ważny był spokojny puls i utrzymywanie mocy w ryzach, ważne żeby dać odpocząć sercu, no i nie przeciążać nóg, a wręcz dać im odpocząć - stąd dopuszczalna była strefa Z1 (30 minut), główna Z2 (60 minut) i Z3 (48 minut), incydentalnie Z4 (8 min), Z5 (3,7min), Z6 (1,4 min) i Z7 (40s) - parę hopek i przyspieszeń było to i niestety tych wyższych stref się nie uniknęło. Co ciekawe Aerobic Decoupling (czyli stosunek mocy do hr - jeśli przez cały trening aerobiczny występuje stała moc i niezmienna częstotliwość skurczów serca, wtedy AD = 0%, gdy następuje zwiększanie się hr to AD >0, gdy moc wzrasta przy stałym hr, to AD<0): -4.9% - czyli poziom wytrenowania aerobicznego postępuje i jest na całkiem niezłym poziomie. Wg Friela jest dobrze przy AD nie większym niż +5%

.
Duration 2:31:45
Distance 67.80 km
Work 1262 kJ
Average Power 141 watts
Nonzero Average Power 148 watts
xPower 146 watts
Max Power 521 watts
Average Heart Rate 146 bpm
Average Cadence 89 rpm
Average Speed 27.2 kph
NP 149 watts
IF 0.721
VI 1.055
TSS 130
Efficiency Factor 1.016
VAM 104
Aerobic Decoupling -4.9%