w kwestiach sprzetu i odpornosci na deszcz/kurz itp.
zerknij na ta fotke

na gorze masz piaste pelissiera, zobacz jak wyglada budowa, kontra i uszczelnienie to jedna, integralna czesc, takie piasty moga trzymac smar latami, podobnie jak taka AX http://www.flickr.co...in/photostream/ (moze byc 600tka badz dura-ace) Nie trzeba zadnego pitolenia o labiryntowych uszczelnieniach, o "systemie wewnetrznego smarowania" acz brzmi profesjonalnie...
zwykly plastikowy kapturek w starych AX'ach (na wcisk wchodzi), gdzie pod nim odrazu jest lozysko to prosta i bardzo dobra ochrona lozyska...
Pomijam spasowanie (na dole masz nowa ultegre 6700). Porownaj to z pelissierem. Na bank syf bedzie wlazil do ultegry ta szczelina... smiechu warte.
W lewym dolnym rogu masz zebatki campy i tak... jedna to Strada ktora ma (u mnie) przejechane kilka sezonow po miescie (rowniez w blocie), w deszczu i ogolnym syfie (codziennie jezdzona) no i veloce (jeden sezon). Zgadnij ktora to ktora ;-) Zdjec kwadratow oszczedze. Dymaja nas az milo :mrgreen:



