Jak na mokrym malowanym lezysz, to tylko mozesz winic samego siebie a nie opony.
teraz to już wiem i będę długo pamiętał
Posted 28 May 2018 - 16:05
Jak na mokrym malowanym lezysz, to tylko mozesz winic samego siebie a nie opony.
teraz to już wiem i będę długo pamiętał
CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych
Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie
Sklep - obręcze, piasty, szprychy
Wrocław
Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04
Posted 29 May 2018 - 08:09
koło uciekło mi na zakręcie po wjeździe na pasy (pasy malowane białą farbą).
GPII 4000S w deszczu, na zakręcie i na farbie też by uciekła. Nie jestem fanem Corsy ale one naprawdę solidnie trzymają na mokrym. Nie można zwalać swoich braków technicznych na oponę.
Posted 29 May 2018 - 11:05
Jak wygląda wytrzymałość Vittori Corsa na zużycie, jaki przebieg wytrzymuje na tylnym kole?
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
Posted 31 May 2018 - 23:10
Conti GrandSport Race 25mm, co można o nich dobrego i złego napisać? Mam możliwość dorwać je z rozbieranych kół za przysłowiową flaszkę. Chcę sprawdzić jak się mają 25mm vs 23mm.
Za flaszkę nawet się nie zastanawiaj - bierz, zakładaj i pisz tu jak się sprawują!
Póki co ja znowu testuję Conti Gatorskin Hardshell, na ostrych zakętach w suchych gorących warunkach opona 25c na tylnej obręczy 15mm (wewn.) lekko ślizga się (podcina tylne koło...), czego nigdy nie stwierdziłem przy Conti GP 4000S II, przy większych wychyleniach i prędkościach...
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
Posted 01 June 2018 - 18:30
Poszukuję nowych opon 700x25 do mojej szosy. Priorytetem jest odporność na przebicia i wytrzymałość, waga jest dla mnie zdecydowanie mniej ważna. Wyższą cenę jakoś przeboleję, jeśli opona była by naprawdę mocna. Dodatkowo dobrze by było żeby miały czerwone akcenty, bo mi takie pasują do roweru Ze spełniających te warunki wynalazłem na razie:
Bontrager R2 – oplot tylko 60 TPI, więc raczej nie są specjalnie odporne,
Bontarger R3 – niestety, wariant czerwony aktualnie raczej niedostępne,
Veloflex Corsa – wariant czerwony występuje chyba tylko wirtualnie, poza tym ich 320 TPI jak czytałem – jest podawane w wątpliwość,
Vittora Rubino Pro – na chwilę obecną najlepiej mi odpowiadający model. Ale może znacie jeszcze coś innego godnego uwagi?
Posted 01 June 2018 - 20:03
Jak priorytetem jest odporność na przebicia, trwałość i wytrzymałość, to nie szukaj opon wyścigowych tylko opon treningowych. Odrzuć zatem wylajtowaną Corse która w praktyce jest jak 23mm, nie wiem co to za Bontragery. Rubino i Zaffiro są taką oponą treningową Vittori. Schwalbe ma model Durano (kiedyś miały czerwony pasek), Conti ma 4 Seasons i Gatorskin. Treningówki będą miały niższy oplot, ale nie on decyduje o trwałości i odporności na przebicia, a grubość gumy i jakieś wklejone paski antyprzebiciowe.
Posted 01 June 2018 - 21:14
OK, dzięki za radę Wyczaiłem jeszcze to : http://www.velotech....ijana-duro.html
Opinie o oponach Duro krążą raczej pozytywne, ponoć mają dobrą relację cena-jakość (nowy producent, jeszcze się tak nie cenią).
Co do Schwalbe i Continental - po lekturze m.in. części tego wątku nie wiem, czy można zaufać ich produktom. Niby renomowani, ale opinie krążą takie, że mocno zeszli w dół z jakością...
Na chwilę obecną w grze są Vittoria Rubino Pro i Duro Dorado. Różnica w cenie - 2 razy...
Posted 02 June 2018 - 13:24
Czyli domyślam się, że jednak łapałeś na nich kapcie? Dużo ich było? (i przy jakim przebiegu, nawierzchniach itp?)
Gdybym nie łapał to do dziś jeżdziłbym tylko na tych oponach i potwierdził co najwyżej że to faktycznie "pancerna" opona W owym czasie jeżdziem głównie po szosach Mazowsza i Lubelszczyzny, a że nie jestem typem "eksploratora" to trenuję zazwyczaj po trasach które znam i które zapewniają dobrą nawierzchnię. Ile było kapci na tych Vittoriach to już dziś nie odpowiem, bo od 3-4 lat używałem innych opon, do Rubino Pro nigdy nie wróciłem.
Bianchi Oltre XR3 Disc
Accent Freak
Bulls Copperhead 3
Posted 02 June 2018 - 14:41
Posted 02 June 2018 - 14:57
Ja też miałem przygodę z vittoria rubino pro i raczej już do nich nie wrócę, kapcie się zdarzały.
Za to na conti 4seasons nie złapałem nigdy ani jednego, według mnie to są bardzo mocne i wytrzymałe opony, jakieś 10tys na komplecie robię spokojnie, w połowie dystansu zmieniam przód z tyłem
Dodam że co wyjazd muszę zaliczyć pareset metrów szutrówki od domu.
Nie zamieniaj przodu z tyłem Pogarszasz tym samym sterowność i wł. jezdne. Zakładaj zawsze nową na przód. Tył dojeżdżaj zawsze do zera i wyrzucaj.
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
Posted 02 June 2018 - 17:59
Posted 04 June 2018 - 15:17