Ale o co chodzi z tym wiatrem? Przecież wszyscy go wykorzystują, pewnie z 90 procent wszystkich komów jest zrobionych z wiatrem.
Elektroniczny Doping Czyli Oszustwo Na Strava
#103
Napisano 31 październik 2017 - 10:22
A tam wiatry, a tam tiry.
Ściągasz plik z urządzenia, wczytujesz do edytora tekstowego, "przyspieszasz wjazd" zmieniając albo czas albo przeklejejąc współrzędne (nie wiem co zadziała, bo nie próbowałem) wczytujesz do stravy i masz koma ![]()
Dla niepoznaki w pustą siatkę czasową, już na płaskim wklejasz wyinterpolowane współrzędne, żeby było że niby wolno jedziesz bo odpoczywasz po harówie pod górę ![]()
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#106
Napisano 01 listopad 2017 - 22:15
Jeśli komuś się chce to wszystko robić, to podziwiam bardziej niż za uczciwe zdobycie KOMa
No troche tego copy-wklej jest do zrobieia ![]()
Jak ktoś długo po zakończonej jeździe nie wrzuca treningu, znaczy że pewo copy-wklejuje, hehe.
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#108
Napisano 04 listopad 2017 - 16:37
Mam pytanie na szybko. Czy mogę jakoś samodzielnie usunąć swoje rezultaty z jakiegoś segmentu bez wywalania całej reszty?
Przychodzę do domu, wczytuję tracka a tu jakieś KOMy, o które ani trochę się nie podejrzewam. Stawiam, że "zdobyłem" je przez to, że mi się kilka razy autopauza na stromym podjeździe w lesie w liczniku włączyła
Na razie dałem "hide from leaderboards", ale poza tym jednym kawałkiem chętnie bym z ciekawości swoje żenujące czasy zobaczył.
Taki oszust ze mnie!
EDIT: A w sumie w nosie z tym, niech zostanie ukryte, i tak nie ma na co patrzeć. Ale post niech zostanie dla potomności! Nowy sposób na doping bez mozolnego grzebania w plikach. Trzeba tylko odpowiednio autopauzę ustawić ^^
#111
Napisano 04 listopad 2017 - 18:10
Wydaje mi się (niech mnie ktoś poprawi jak nie mam racji), że Strava bierze pod uwagę czas przejazdu segmentu na podstawie danych gps, a nie danych z licznika.
Niestety nie, a powinno tak być, bo nie każdy ma dobrze ustawiony licznik, ja robiłem segmenty z trasy jadąc na samym gps, później krótszy odcinek tego samego segmentu gdy jechałem na liczniku, i ten krótszy odcinek jest 1.5km dłuższy
teraz mam ustawiony obwód koła automatyczny z gps, robiłem to na otwartej przestrzeni, równy teren i prosta droga, a czy jest dobrze to nie wiem.
#113
Napisano 04 listopad 2017 - 19:06
Prędkości z czujnika nie bierze pod uwagę na pewno.
Miałem autopauzę ustawioną na niziny, na bodaj 3,6km/h, tak o losowo wpisane z palca. Czujnik prędkości wywaliłem, jechałem na samym GPS. Jadąc w lesie na stromej ścianie te 6-8km/h gps głupiał, ogólnie w lesie zaniża chwilową o połowę albo czasem i lepiej jak już się przekonałem na MTB, skacze non stop. I ok, czas na końcu się zgadza o ile mierzy w sposób ciągły, ale dzisiaj włączała się autopauza. I to wyglądało w ten sposób, że non stop auto pauza -> auto wznawianie gdy chwilowo licznik przestał pokazywać bzdury -> znów auto pauza bo się poruszam ale za wolno, i tak na kilometrze z 20 razy. Jeszcze w trakcie jazdy wyłączyłem tę autopauzę, ale chwilę mi to zajęło.
I ze dwie minuty mi z czasu przejazdu zjadło jak widzę w tym miejscu. W sumie nie mam pojęcia jak to działa, ale zjadło te dwie minuty niewątpliwie
W razie czego gdyby jakiś szerlok chciał rozwikłać zagadkę tracka mam ![]()
#115
Napisano 04 listopad 2017 - 19:51
Daj linka do tej aktywności, ale tak żeby pobrać fit/tcx/gpx - można sprawdzić przeskoki pozycjonowania pomiędzy pauzami. A - daj jeszcze namiar na ten segment (czas/odległość od początku?).
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#116
Napisano 04 listopad 2017 - 20:28
Linka do aktywności nie dam bo i takto od razu poukrywałem wszystko, żeby siary nie było. Ale mogę udostępnić gpx ![]()
https://drive.google...Zyvq8HPBS3zDtw3
Nie pamiętam, które to segmenty (były trzy) bo nie mogę tego teraz zobaczyć, ale na pewno jeden z tych krótkich odcinków to ten:
https://www.strava.c...?filter=overall
Ogólnie od szlabanu za Drogą Sudecką zaczęły się cuda z autopauzą i trwały przez około kilometr. Gdy otworzyłem ten plik widzę tam jakieś absurdalne wartości typu 2,5km/h i zaraz później skok 35km/h, przy czym to samo może się dziać w dowolnym lesie i biorąc pod uwagę tylko czas wjazdu i wyjazdu powinno być ok. Ale jak widać po uploadowaniu przeszło (dlaczego?) i można się w ten sposób elektronicznie zdopingować
Ot, ciekawostka.
#117
Napisano 05 listopad 2017 - 12:49
Gościu takigo powera dostał po ok. 43km czy wsiadł w samochód ?
https://www.strava.c...060023/analysis
Prędkość dochodzi do prawie 90km/h i parę KOM-ów zgarnął.
#119
Napisano 05 listopad 2017 - 21:33
Wykres przy tych dużych prędkościach wygląda tak jak podczas jazdy na zderzaku za ciężarówką/busem/autem. Ewentualnie jakiś trening szybkości za skuterem. Albo rzeczywiście wsiadł w auto na końcu ![]()
Bardzo nienaturalnie to wygląda, człowiek sam z siebie nawet jeśli da radę się tak rozpędzić to wykres prędkości w czasie będzie wyglądał inaczej, po prostu charakterystyka przyspieszenia kolarza jest inna niż maszyny. Ten jest typowy dla jazdy za samochodem.
Tak mi się wydaje przynajmniej ![]()
edit. poza tym powiedzmy sobie szczerze - kto jest w stanie rozpędzić się na płaskim do 80km/h kilka razy pod rząd?
Mapa wskazuje na miasto - czyli jazda na zderzaku od świateł do świateł.








