Ale o co chodzi z tym wiatrem? Przecież wszyscy go wykorzystują, pewnie z 90 procent wszystkich komów jest zrobionych z wiatrem.

Elektroniczny Doping Czyli Oszustwo Na Strava
#103
Napisano 31 październik 2017 - 10:22
A tam wiatry, a tam tiry.
Ściągasz plik z urządzenia, wczytujesz do edytora tekstowego, "przyspieszasz wjazd" zmieniając albo czas albo przeklejejąc współrzędne (nie wiem co zadziała, bo nie próbowałem) wczytujesz do stravy i masz koma
Dla niepoznaki w pustą siatkę czasową, już na płaskim wklejasz wyinterpolowane współrzędne, żeby było że niby wolno jedziesz bo odpoczywasz po harówie pod górę
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#106
Napisano 01 listopad 2017 - 22:15
beskidbike, dnia 31 Paź 2017 - 18:58, napisał:
Jeśli komuś się chce to wszystko robić, to podziwiam bardziej niż za uczciwe zdobycie KOMa
No troche tego copy-wklej jest do zrobieia
Jak ktoś długo po zakończonej jeździe nie wrzuca treningu, znaczy że pewo copy-wklejuje, hehe.
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#108
Napisano 04 listopad 2017 - 16:37
Mam pytanie na szybko. Czy mogę jakoś samodzielnie usunąć swoje rezultaty z jakiegoś segmentu bez wywalania całej reszty?
Przychodzę do domu, wczytuję tracka a tu jakieś KOMy, o które ani trochę się nie podejrzewam. Stawiam, że "zdobyłem" je przez to, że mi się kilka razy autopauza na stromym podjeździe w lesie w liczniku włączyła Na razie dałem "hide from leaderboards", ale poza tym jednym kawałkiem chętnie bym z ciekawości swoje żenujące czasy zobaczył.
Taki oszust ze mnie!
EDIT: A w sumie w nosie z tym, niech zostanie ukryte, i tak nie ma na co patrzeć. Ale post niech zostanie dla potomności! Nowy sposób na doping bez mozolnego grzebania w plikach. Trzeba tylko odpowiednio autopauzę ustawić ^^
#111
Napisano 04 listopad 2017 - 18:10
montell81, dnia 04 List 2017 - 16:51, napisał:
Wydaje mi się (niech mnie ktoś poprawi jak nie mam racji), że Strava bierze pod uwagę czas przejazdu segmentu na podstawie danych gps, a nie danych z licznika.
Niestety nie, a powinno tak być, bo nie każdy ma dobrze ustawiony licznik, ja robiłem segmenty z trasy jadąc na samym gps, później krótszy odcinek tego samego segmentu gdy jechałem na liczniku, i ten krótszy odcinek jest 1.5km dłuższy teraz mam ustawiony obwód koła automatyczny z gps, robiłem to na otwartej przestrzeni, równy teren i prosta droga, a czy jest dobrze to nie wiem.
#113
Napisano 04 listopad 2017 - 19:06
Prędkości z czujnika nie bierze pod uwagę na pewno.
Miałem autopauzę ustawioną na niziny, na bodaj 3,6km/h, tak o losowo wpisane z palca. Czujnik prędkości wywaliłem, jechałem na samym GPS. Jadąc w lesie na stromej ścianie te 6-8km/h gps głupiał, ogólnie w lesie zaniża chwilową o połowę albo czasem i lepiej jak już się przekonałem na MTB, skacze non stop. I ok, czas na końcu się zgadza o ile mierzy w sposób ciągły, ale dzisiaj włączała się autopauza. I to wyglądało w ten sposób, że non stop auto pauza -> auto wznawianie gdy chwilowo licznik przestał pokazywać bzdury -> znów auto pauza bo się poruszam ale za wolno, i tak na kilometrze z 20 razy. Jeszcze w trakcie jazdy wyłączyłem tę autopauzę, ale chwilę mi to zajęło.
I ze dwie minuty mi z czasu przejazdu zjadło jak widzę w tym miejscu. W sumie nie mam pojęcia jak to działa, ale zjadło te dwie minuty niewątpliwie W razie czego gdyby jakiś szerlok chciał rozwikłać zagadkę tracka mam
#115
Napisano 04 listopad 2017 - 19:51
Daj linka do tej aktywności, ale tak żeby pobrać fit/tcx/gpx - można sprawdzić przeskoki pozycjonowania pomiędzy pauzami. A - daj jeszcze namiar na ten segment (czas/odległość od początku?).
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#116
Napisano 04 listopad 2017 - 20:28
Linka do aktywności nie dam bo i takto od razu poukrywałem wszystko, żeby siary nie było. Ale mogę udostępnić gpx
https://drive.google...Zyvq8HPBS3zDtw3
Nie pamiętam, które to segmenty (były trzy) bo nie mogę tego teraz zobaczyć, ale na pewno jeden z tych krótkich odcinków to ten:
https://www.strava.c...?filter=overall
Ogólnie od szlabanu za Drogą Sudecką zaczęły się cuda z autopauzą i trwały przez około kilometr. Gdy otworzyłem ten plik widzę tam jakieś absurdalne wartości typu 2,5km/h i zaraz później skok 35km/h, przy czym to samo może się dziać w dowolnym lesie i biorąc pod uwagę tylko czas wjazdu i wyjazdu powinno być ok. Ale jak widać po uploadowaniu przeszło (dlaczego?) i można się w ten sposób elektronicznie zdopingować Ot, ciekawostka.
#117
Napisano 05 listopad 2017 - 12:49
Gościu takigo powera dostał po ok. 43km czy wsiadł w samochód ?
https://www.strava.c...060023/analysis
Prędkość dochodzi do prawie 90km/h i parę KOM-ów zgarnął.
#119
Napisano 05 listopad 2017 - 21:33
Wykres przy tych dużych prędkościach wygląda tak jak podczas jazdy na zderzaku za ciężarówką/busem/autem. Ewentualnie jakiś trening szybkości za skuterem. Albo rzeczywiście wsiadł w auto na końcu
Bardzo nienaturalnie to wygląda, człowiek sam z siebie nawet jeśli da radę się tak rozpędzić to wykres prędkości w czasie będzie wyglądał inaczej, po prostu charakterystyka przyspieszenia kolarza jest inna niż maszyny. Ten jest typowy dla jazdy za samochodem.
Tak mi się wydaje przynajmniej
edit. poza tym powiedzmy sobie szczerze - kto jest w stanie rozpędzić się na płaskim do 80km/h kilka razy pod rząd? Mapa wskazuje na miasto - czyli jazda na zderzaku od świateł do świateł.
Dodaj odpowiedź
