

Napisano 05 lipiec 2016 - 21:49
Napisano 05 lipiec 2016 - 23:34
Narodny Park Poloniny (Runina): 406.4 km, 4750 m pion, <25.5 km/h>
Trochę opisu tutaj: www.strava.com/activities/631378240
Wysokościówka: http://www.strava.com/routes/5635761
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
Napisano 07 lipiec 2016 - 12:39
Napisano 07 lipiec 2016 - 17:17
Napisano 07 lipiec 2016 - 18:57
relaks w mazowieckim parku krajobrazowym aka MPK:
43km / 22.8kmh @ 120ud 82kad
https://www.strava.c...254655/overview
Napisano 07 lipiec 2016 - 19:16
Powoli gubię rachubę bo, ale są możliwości się śmiga.
Wiem zaś, że statystyka z tygodnia lubuskiego to lekko ponad 1200 km średnio 29,3 i więcej przewyższeń jak traski na których robię pobudki w swojej okolicy.
Passa porannych setek ciągle trwa, chociażby wczoraj równa seta, avg 29,3, upu lekko ponad 300, zaś dziś seta w 2- ch częściach, razem 110, up 500 z hakiem, avg 29,2, max z nogi 47, wczo i dziś mocny wiatr, rower modyfikowany czechosłowacki Favorit( Syrenka), przeł 46/13 i 15 na młynie pod wiatr chociażby.
ODO 2016 z tego co endo pokazuje 15396,12
CykloOpole !!!
Napisano 07 lipiec 2016 - 19:26
Dziś: 104,1 km ze średnią 32,8 km/h
Napisano 07 lipiec 2016 - 21:05
Napisano 08 lipiec 2016 - 19:34
Napisano 08 lipiec 2016 - 20:46
Do pracy do obserwatorium, na Suhorze w Gorcach (Koninki): 116 km i 1310 m w pionie. Rowne 25/h, jazda glownie pod zachodni wiatr.
Zaliczone przelecze Marszalka Rydza-Smiglego oraz Wilczyce.
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
Napisano 09 lipiec 2016 - 11:03
Napisano 09 lipiec 2016 - 15:03
..i teraz pytanie , ostatnie ok 50 metrów to bruk.Czy takie coś przejdzie na altimetr? Ta końcówka widzę ze byłaby w top 10 w Polsce
To, że na stravie jest napisane, że ma tyle a tyle procent, nie oznacza że tyle faktycznie ma. Zwłaszcza biorąc pod uwagę 50-100 metrowy odcinek, na którym możliwe są błędy rzędu ponad 100%. Zresztą jeśli tam jest bruk i wjeżdża się to 10km/h to nie ma mowy że to jest 25%.
Napisano 09 lipiec 2016 - 15:19
To, że na stravie jest napisane, że ma tyle a tyle procent, nie oznacza że tyle faktycznie ma. Zwłaszcza biorąc pod uwagę 50-100 metrowy odcinek, na którym możliwe są błędy rzędu ponad 100%. Zresztą jeśli tam jest bruk i wjeżdża się to 10km/h to nie ma mowy że to jest 25%.
10 na godz to tam sa najlepsze czasy ,a przeważają jednak sporo mniejsze
Ale być może cos zawyża bo na mapie wyskosci ten sam odcinek ma 22 metry przewyższenia.Dzisiaj może tam podjade to cykne fotkę
Napisano 09 lipiec 2016 - 17:09
o2 z kolegą, nieprzyjemny wiatr, jutro nieplanowany maraton a później tydzień odpoczynku
53km / 34.3kmh @ 128ud 90kad
https://www.strava.c...ities/635294710
Napisano 09 lipiec 2016 - 18:02
To, że na stravie jest napisane, że ma tyle a tyle procent, nie oznacza że tyle faktycznie ma. Zwłaszcza biorąc pod uwagę 50-100 metrowy odcinek, na którym możliwe są błędy rzędu ponad 100%. Zresztą jeśli tam jest bruk i wjeżdża się to 10km/h to nie ma mowy że to jest 25%.
Racja. Ilez to razy widzialem ze podjazd ma ponad 20% (na Stravie) a na liczniku nigdzie nie zauwazylem wiecej niz 13%. Fakt, ze podjazd musi byc dlugi zeby licznik pokazal prawdziwe nachylenie, ale o takich przypadkach wlasnie pisze.
Poza tym te same sekcje na stravie (tj. nakladajace sie) maja rozne nachylenie zalezne od tego jak temu, kto ja zakladal, zdryfowal GPS i jaka wynikla z tego interpolacja przewyzszenia wg. poziomic z mapy.
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."