Mój Dzisiejszy Trening
#9762
Posted 05 July 2016 - 23:34
Narodny Park Poloniny (Runina): 406.4 km, 4750 m pion, <25.5 km/h>
Trochę opisu tutaj: www.strava.com/activities/631378240
Wysokościówka: http://www.strava.com/routes/5635761
- mess, Sufer, smolar16 and 14 others like this
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#9764
Posted 07 July 2016 - 12:39
Trasa przyjemna ale bez torby
Było ciężko, moja torba waży chyba 15kg.


Wysłane z mojego SM-G800F przy użyciu Tapatalka
- stryjek likes this
#9765
Gosc_grzesiek32_*
Posted 07 July 2016 - 17:17
W tym podjazd pod święty krzyż
4.5km ,243 w góre ,21.7 km/h co daje 10 tke na stravie
- astronom, smolar16 and stryjek like this
#9767
Posted 07 July 2016 - 18:57
relaks w mazowieckim parku krajobrazowym aka MPK:
43km / 22.8kmh @ 120ud 82kad
https://www.strava.c...254655/overview
- smolar16 and stryjek like this
#9768
Posted 07 July 2016 - 19:16
Powoli gubię rachubę bo, ale są możliwości się śmiga.
Wiem zaś, że statystyka z tygodnia lubuskiego to lekko ponad 1200 km średnio 29,3 i więcej przewyższeń jak traski na których robię pobudki w swojej okolicy.
Passa porannych setek ciągle trwa, chociażby wczoraj równa seta, avg 29,3, upu lekko ponad 300, zaś dziś seta w 2- ch częściach, razem 110, up 500 z hakiem, avg 29,2, max z nogi 47, wczo i dziś mocny wiatr, rower modyfikowany czechosłowacki Favorit( Syrenka), przeł 46/13 i 15 na młynie pod wiatr chociażby.
ODO 2016 z tego co endo pokazuje 15396,12 ![]()
- mess, astronom, stryjek and 2 others like this
CykloOpole !!!
#9773
Posted 08 July 2016 - 20:46
Do pracy do obserwatorium, na Suhorze w Gorcach (Koninki): 116 km i 1310 m w pionie. Rowne 25/h, jazda glownie pod zachodni wiatr.
Zaliczone przelecze Marszalka Rydza-Smiglego oraz Wilczyce.
- impa, Ratonek, stryjek and 3 others like this
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#9774
Gosc_grzesiek32_*
Posted 09 July 2016 - 11:03
https://www.strava.c...ities/634356562
I tak jak przypuszczałem ...najstromsze 100 metrów w górach świętokrzyskich to nie Bodzentyn i 22% tylko poczatek tzw.drogi królewskiej na św krzyż gdzie jest 25%
https://www.strava.c...gments/12571880
Natomiast pełna wersja tego podjazdu ,także utworzyłem segment i ma 1km i 8%
https://www.strava.c...gments/12571475 — Droga Królewska szosa
..i teraz pytanie , ostatnie ok 50 metrów to bruk.Czy takie coś przejdzie na altimetr? Ta końcówka widzę ze byłaby w top 10 w Polsce
- impa, .Kamil and Majcher like this
#9775
#9776
Posted 09 July 2016 - 15:03
..i teraz pytanie , ostatnie ok 50 metrów to bruk.Czy takie coś przejdzie na altimetr? Ta końcówka widzę ze byłaby w top 10 w Polsce
To, że na stravie jest napisane, że ma tyle a tyle procent, nie oznacza że tyle faktycznie ma. Zwłaszcza biorąc pod uwagę 50-100 metrowy odcinek, na którym możliwe są błędy rzędu ponad 100%. Zresztą jeśli tam jest bruk i wjeżdża się to 10km/h to nie ma mowy że to jest 25%.
- mess likes this
#9777
Gosc_grzesiek32_*
Posted 09 July 2016 - 15:19
To, że na stravie jest napisane, że ma tyle a tyle procent, nie oznacza że tyle faktycznie ma. Zwłaszcza biorąc pod uwagę 50-100 metrowy odcinek, na którym możliwe są błędy rzędu ponad 100%. Zresztą jeśli tam jest bruk i wjeżdża się to 10km/h to nie ma mowy że to jest 25%.
10 na godz to tam sa najlepsze czasy ,a przeważają jednak sporo mniejsze ![]()
Ale być może cos zawyża bo na mapie wyskosci ten sam odcinek ma 22 metry przewyższenia.Dzisiaj może tam podjade to cykne fotkę
#9780
Posted 09 July 2016 - 18:02
To, że na stravie jest napisane, że ma tyle a tyle procent, nie oznacza że tyle faktycznie ma. Zwłaszcza biorąc pod uwagę 50-100 metrowy odcinek, na którym możliwe są błędy rzędu ponad 100%. Zresztą jeśli tam jest bruk i wjeżdża się to 10km/h to nie ma mowy że to jest 25%.
Racja. Ilez to razy widzialem ze podjazd ma ponad 20% (na Stravie) a na liczniku nigdzie nie zauwazylem wiecej niz 13%. Fakt, ze podjazd musi byc dlugi zeby licznik pokazal prawdziwe nachylenie, ale o takich przypadkach wlasnie pisze.
Poza tym te same sekcje na stravie (tj. nakladajace sie) maja rozne nachylenie zalezne od tego jak temu, kto ja zakladal, zdryfowal GPS i jaka wynikla z tego interpolacja przewyzszenia wg. poziomic z mapy.
- mess likes this
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."




