Witam,
sprawę w sumie kieruje do dao jako specjalisty w Ridley'ach 
Planuje zakup przełaju i zastanawiam się nad dwoma modelami:
1. x-bow 20 allroad http://www.bike4race...05AM-Sora-.html
2. x-bow 10 disc http://www.bike4race...imano-105-.html
Rower ma być przystosowany do amatorskich treningów jesienno-wiosennych i czasami do jazdy bo bezdrożach z sakwami (maks 10-15kg w sakwach) - stąd ten wybór na wersję obsługujące bagażnik i błotniki.
Porównując te dwa modele, sprawa wygląda tak, że bardziej zależy mi na osprzęcie 105 i na Fulcrum'ach. Jednak kolorystyka bardziej przypadła mi do gustu z x-bow 20 allroad. Pisałem już do Bike4race, ale czekam jeszcze na odpowiedź czy będą skłonni trochę powymieniać.
Czy da się z nimi negocjować konfigurację roweru? Pisłaeś coś wcześniej o tym, ale chcę się upewnić.
A może spotkałeś się z modelami z lat wcześniejszych? Jak zwykle chodzi mi o wizualizację:
Ridley X-Ride 1203A 105 2013 http://www.wiggle.co...5-2013-ex-demo/ (wiem, że to x-ride i że to typowy przełaj w porównaniu do x-bow, ale nie znalazłem tak zajebistej kolorystyki w x-bow). Oczami też się je 
Jeśli jest możliwość negocjacji konfiguracji roweru to czy jest możliwość złożenia przełaju ridley'a na Campagnolo (Centaur B&R, w szosowych stosują włoskie komponenty)? Jestem mocno uwikłany w przekonanie, że Campa jest znacznie wytrzymalsza niż Shimano 
Na szosie przejechałem już prawie 10kkm na osprzęcie Veloce i na razie się nie zapowiada na wymianę (stąd to moje przekonanie).
Z góry dzięki za odpowiedź 
Pozdrawiam