Ja miałem podobny dylemat. Wzrost 176, noga 81-82. Zamówiłem rozmiar S i zastanawiałem się czy nie wymienić na rozmiar większy. W końcu zrobiłem jazdę próbną co prawda w zwykłych butach bez zatrzasków ale okazało się, że rozmiar ok. Także przy maksymalnym skręcie zdarza się zahaczyć butem o przednie koło ale to rzadkość, zobaczymy jak będzie w butach szosowych. Poza tym rozmiar większy spowodowałby to, że sztyca byłaby za głęboko w rurze. W tym momencie na miarce w sztycy pokazuje tylko 1,4 cm powyżej minimum, rura podsiodłowa w rozmiarze M jest o 3cm dłuższa.

#22
Napisano 30 grudzień 2014 - 11:57
gruber, dnia 27 Gru 2014 - 16:32, napisał:
Witam, potrzebuję Waszej rady. Od kilku dni przymierzam się do mojego Endurace w rozmiarze s. Przy wzroście 172 i długości wew. nogi 79 kalkulator Canyona zaproponował rozmiar xs. Jak tylko zmieniłem na 80 podał rozmiar s. Zadzwoniłem do przedstawiciela w Polsce i doradził mi rozmiar s. Przejechałem rowerem kilka kilometrów i wydał mi się wygodny i z grubsza rozmiar ok. Ale nic dziwnego, że rower wydaje mi się wygodny pod względem rozmiaru bo to tej pory jeżdżę za dużym Giantem w rozmiarze ML który ma górna rurę 560 mm plus mostek 100 mm. Canyon s ma 538 mm i mostek 90 mm więc musi być wygodniej. Ale zastanawiam się cały czas czy rozmiar xs nie byłby lepszy. W mojej s-ce sztyca jest wyciągnięta tylko 1,5 cm na 10 centymetrowej skali. W sumie od górnego poziomu siodełka do końca rury pod siodłowej jest ok 22 cm. Aby pion z przodu kolana przecinał oś pedału przy korbach ustawionych poziomo siodełko musiałem przesunąć praktycznie na max do przodu. Gdybym zamienił na rozmiar xs górna rura byłaby krótsza 526 mm i mostek 80 mm. Nie musiałbym przesuwać siodełka na max do przodu. Rura pod siodłowa byłaby krótsza o 35 mm więc sztyca wystawała by mniej więcej w połowie skali. Wydaje mi się, że im siodełko bardziej wysunięte do przodu tym gorzej amortyzuje sztyca. Na minus rozmiaru xs jest niższa główka ramy o 16 mm a tym samym kierownica niżej oraz mniejszy rozstaw osi o 8 mm co może być groźne bo już teraz czubki butów ocierają mi o przednie koło podczas zawracania.
Bardzo Was proszę o radę bo czas na wymianę ucieka.
Wymiary mam z grubsza takie jak Ty i również wybrałem S. Także jeździłem do tej pory na zbyt dużym rowerze, w którym ratowałem się m.in. wymianą mostka na krótszy. Moim zdaniem Endurace jest na tyle komfortowy, że wysunięcie sztycy o kilka cm więcej nie zrobi aż takiej różnicy. Na Twoim miejscu zostawiłbym rozmiar S i wymienił tylko mostek na krótszy. Jeśli jednak zależy Ci na bardziej wyprostowanej pozycji zamień na XS.
U mnie wysunięcie sztycy wygląda tak http://www.bikestats...8124_18964.html Zdjęcie nie uwzględnia wysunięcia o dodatkowe 0,5 cm, które ustaliłem już po jeździe.
#23
Napisano 30 grudzień 2014 - 13:00
4gotten, dnia 30 Gru 2014 - 10:57, napisał:
Moim zdaniem Endurace jest na tyle komfortowy, że wysunięcie sztycy o kilka cm więcej nie zrobi aż takiej różnicy. Na Twoim miejscu zostawiłbym rozmiar S i wymienił tylko mostek na krótszy. Jeśli jednak zależy Ci na bardziej wyprostowanej pozycji zamień na XS.
Chyba już się pogodziłem :-D z rozmiarem s. Co do sztycy jaką mam to myślałem, że jej działanie będzie lepsze niż w Defym ponieważ zamiast 31mm jest 27 i jeszcze podzielone na dwie cienkie części. A z tego co czytałem w sieci im grubsza sztyca tym sztywniejsza i gorzej tłumi drgania. Okazuje się jednak, że ta sztyca pracuje podobnie do rury pod siodłowej w Treku Domane. Im bardziej siodełko przesunięte do tyłu tym ramie momentu zginającego sztycę w tył jest większe. Podobnie jest z wysunięciem. Ugięcie widać nawet jak mocno naciśnie się ręką na siodełko. Jak przesunąłem siodełko mocno w tył to ta amortyzacja była na tyle większa niż przy siodełku max. przesuniętym w przód, że zastanawiałem się czy nie będzie to wpływać na marnowanie energii. Jak kilka tygodni temu zobaczyłem, że Canyon wycenia ta sztycę na 1000 zł to myślałem, że gości całkiem pogięło. Ale ta sztyca nie ma nic wspólnego z karbonową rurką pod siodłem, którą mam w Defym. Mam wrażenie, że ta sztyca bardziej pochłania większe nierówności niż tłumi drgania.
#24
Napisano 30 grudzień 2014 - 13:29
Sporo jest prawdy w Twoim wywodzie, ale z jednym zastrzeżeniem: niezależnie od rozmiaru ramy ustawienie siodełka względem sztycy (przód-tył) powinno być takie samo. Siodełko ustawiamy wyłącznie względem korb, a nie względem ramy czy kierownicy.
Co do sztycy Canyona - faktycznie jest fenomenalna. O ile dobrze pamiętam, oferuje aż 19 mm skoku. Wprawdzie droga jak diabli, ale czegoś takiego do tej pory nie było, dlatego moim zdaniem nie jest to jakaś szalenie wygórowana cena jak na tak ciekawy produkt.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#25
Napisano 30 grudzień 2014 - 13:33
Niestety, ale ja mam podstawowy model Endurace i muszę zadowolić się co prawda carbonową, ale zwykłą sztycą. Mimo tego ogólny komfort wynikający z geometrii ramy, jej budowy (system VCLS) oraz sztycy jest o niebo lepszy w porównaniu z poprzednim rowerem.
#26
Napisano 30 grudzień 2014 - 14:06
mikroos, dnia 30 Gru 2014 - 12:29, napisał:
Sporo jest prawdy w Twoim wywodzie, ale z jednym zastrzeżeniem: niezależnie od rozmiaru ramy ustawienie siodełka względem sztycy (przód-tył) powinno być takie samo. Siodełko ustawiamy wyłącznie względem korb, a nie względem ramy czy kierownicy.
Co do sztycy Canyona - faktycznie jest fenomenalna. O ile dobrze pamiętam, oferuje aż 19 mm skoku. Wprawdzie droga jak diabli, ale czegoś takiego do tej pory nie było, dlatego moim zdaniem nie jest to jakaś szalenie wygórowana cena jak na tak ciekawy produkt.
Przejechałem tylko parę kilometrów + kombinacje/próby na trenażerze. Mam wrażenie, że przy neutralnym ustawieniu siodełka nie wykorzystuję najszerszej jego części. Dlatego przesunąłem siodełko do przodu. Z kolei z przodu kiera w górnym chwycie prawie zasłania mim piastę. W dolnym jest wyraźnie przed piastą. Stąd wydaje mi się, że zamawianie krótszego mostka chyba nie jest dobrym pomysłem. Z drugiej strony gdyby mostek był krótszy centymetr to może doszedł bym do ładu z tym ustawieniem siodełka.
#27
Napisano 30 grudzień 2014 - 14:12
Osobiście nie trzymałbym się sztywno zasady kierownica - piasta dlatego, że często ta zależność jest związana z "wyprzedzeniem" widelca.
#28
Napisano 30 grudzień 2014 - 14:41
@4gotten - dokładnie tak. To tylko wskazówka, ale na pewno nie ostateczny wyznacznik czegokolwiek. Oprócz wyprzedzenia widelca "zakłócenia" może też wprowadzić m.in. nietypowa długość ramion.
@gruber - właśnie tu jest problem, bo jeżeli zaczniesz przymiarki przy założonym złym mostku, ustawienie siodełka również może nie być najlepsze. Natomiast absolutnie nie powinno być tak, że przestawiasz siodełko tylko po to, żeby lepiej opierało Ci się o kierownicę.
Moja propozycja: zacznij od klasycznej metody wyznacznia pozycji siodełka (korby ustawione poziomo, bloki w butach ustawione tak, aby oś pedału znajdowała się dokładnie pod zgrubieniem u podstawy palucha, rzepka nogi "przedniej" dokładnie nad osią pedału), a później w razie potrzeby dobierz mostek. Możliwe, że nie będzie to ostateczne ustawienie, ale przynajmniej najbliższe ideałowi na początkowym etapie. Reszta wyjdzie w praniu - po tysiącu kilometrów na liczniku będziesz wiedział, czy trzeba jeszcze coś poprawiać.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#29
Gosc_adazz_*
Napisano 30 grudzień 2014 - 14:56
Ja tylko uzupełniłbym żeby nie testować ustawienia siodełka na trenażerze - ponieważ ustabilizowanie roweru powoduje pewne "przekłamanie", normalnie na trasie musisz zaktywizować kilka mięśni dodatkowo co może również bezpośrednio rzutować na pozycję w siodełku.
Niestety stara prawda się potwierdza iż ustawienie siodła to chyba najważniejsza rzecz zaraz po rozmiarze ramy ....
ps. sam walczę z wysokością po zmianie siodła które jest węższe i na innych "szynach" *(z Arione CX na Arione R1, niby to samo ....a różni je wszystko, szerokość, wysokość, giętkość....)
#30
Napisano 30 grudzień 2014 - 16:17
Witajcie,
Mam pytanie do bardziej doświadczonych. Planuję zakup canyona endurace na ramie alu bądź carbon. Będzie to moja pierwsza szosa. Do tej pory był MTB. Na szosie chciałbym pokonywać dłuższe trasy, na pewno powyżej 200 km, a z czasem być może w przedziale 300 - 500 km. Raczej nie biorę pod uwagę wyścigów, a jeśli to sporadycznie i nie jest to mój główny cel. Nastawiam się bardziej na jazdę długodystansową. Nie jest więc dla mnie priorytetem super sztywna rama, oferująca najlepsze przyśpieszanie, ani waga. 0,5 kg różnicy między alu a carbonem nie jest dla mnie bardzo istotne.
Moje pytanie sprowadza się do tego, czy przy długich trasach carbon da odczuwalne różnice w komforcie w stosunku do alu? Czy różnice te będą pomijalne i w praktyce nie do zauważenia?
Różnica w cenie między endurace alu a carbon to jakieś 1.300 zł i jestem w stanie to dołożyć. Pytanie tylko czy przy zastosowaniu jakie opisałem jest sens i czy w ogóle będę w stanie odczuć różnicę? Czytałem już sporo opinii, że niektórzy nie są w stanie wychwycić różnicy w komforcie.
Drugie pytanie dotyczy rozmiaru.
Moje wymiary liczone w sposób zalecany przez Canyona to:
wzrost 176 cm
noga 84 cm (przy dociśnięciu do krocza)
tułów 64 cm
długość ramion 66 cm
Kalkulator Canyona sugeruje rozmiar M. Natomiast gdy rozmiar nogi zmienię na 83 cm wychodzi S, więc jestem na granicy.
Mierzyłem wczoraj b'twin ALUR 700 M, którego górna rura ma rozmiar właściwie identyczny jak Canyon endurace, czyli 548 mm i właściwie czułem się dość komfortowo, być może mógłby być troszkę krótszy, ale podejrzewam że po dłuższej jeździe przyzwyczaiłbym się spokojnie, gdyż jestem dość gibki. Ewentualnie mógłbym skrócić mostek o 1 cm.
Jestem nastawiony na rozmiar M, ale Canyon ma dłuższą rurę podsiodłową i obawiam się , czy nie przekroczę maksymalnego poziomu wsunięcia sztycy w rurę podsiodłową.
Czy ktoś z was ma endurace w rozmiarze M i mógłby zmierzyć odległość od środka suportu do wierzchu siodełka, przy maksymalnie wsuniętej sztycy?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie zarówno co do materiału ramy, jak i rozmiaru.
#31
Napisano 30 grudzień 2014 - 16:28
adamoz, dnia 30 Gru 2014 - 15:17, napisał:
Absurdalność canyonowskiego kalkulatora podana na tacy!noga 84 cm (przy dociśnięciu do krocza)
Kalkulator Canyona sugeruje rozmiar M.
Natomiast gdy rozmiar nogi zmienię na 83 cm wychodzi S
A teraz odrobina logicznego myślenia: skoro noga jest krótsza, to przy tym samym wzroście korpus jest... dłuższy, więc tym bardziej potrzebujesz WIĘKSZEJ, a nie mniejszej ramy! Dopasowanie do długości nóg załatwisz w 10 sekund popzez ustawienie sztycy.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#32
Napisano 30 grudzień 2014 - 16:45
mikroos, dnia 30 Gru 2014 - 15:28, napisał:
Absurdalność canyonowskiego kalkulatora podana na tacy!
A teraz odrobina logicznego myślenia: skoro noga jest krótsza, to przy tym samym wzroście korpus jest... dłuższy, więc tym bardziej potrzebujesz WIĘKSZEJ, a nie mniejszej ramy! Dopasowanie do długości nóg załatwisz w 10 sekund popzez ustawienie sztycy.
@ mikroos, co w takim układzie sugerowalbys dla wymiarów wzrost 187, noga 89 (pomiar bez butów)? W tej chwili (rozmiar L - taki rozmiar podał kalkulator) mam 78,5 cm od osi supportu do wierzchu siodła, natomiast od wierzchu siodła do konca rury podsiodlowej 22,5 cm. Przy większym rozmiarze sztyca bedzie wsunięta przynajmniej o 2cm głębiej, czyli straci zdecydowanie na funkcjonalności. Górna rura to jedyne 55cm ale chcąc wydłużyć sylwetkę moge wymienić na dłuższy mostek. Czy dobrze to wszystko analizuje? Poza tym jesli chwycę klamki to piasta jest przed kierownicą. Dłuższy mostek na pewno piastę przysłoni. Dzieki za opinię. Pozdrawiam.
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
#33
Napisano 30 grudzień 2014 - 18:06
mikroos, dnia 30 Gru 2014 - 15:28, napisał:
Tez tak myślę. Mam tylko obawy czy przypadkiem nie będzie tak, że sztyce będę musiał schować głębiej niż na to pozwala jej limit. Dlatego muszę dowiedzieć się jaka będzie minimalna odległość od sportu do wierzchu siodelka, bo wysunąć zawsze będę mógł, ale schować niekoniecznie.Absurdalność canyonowskiego kalkulatora podana na tacy!
A teraz odrobina logicznego myślenia: skoro noga jest krótsza, to przy tym samym wzroście korpus jest... dłuższy, więc tym bardziej potrzebujesz WIĘKSZEJ, a nie mniejszej ramy! Dopasowanie do długości nóg załatwisz w 10 sekund popzez ustawienie sztycy.
Dzięki za odpowiedź!
#34
Napisano 30 grudzień 2014 - 19:05
adamoz, dnia 30 Gru 2014 - 15:17, napisał:
Witajcie,
.....
Moje pytanie sprowadza się do tego, czy przy długich trasach carbon da odczuwalne różnice w komforcie w stosunku do alu? Czy różnice te będą pomijalne i w praktyce nie do zauważenia?
Różnica w cenie między endurace alu a carbon to jakieś 1.300 zł i jestem w stanie to dołożyć. Pytanie tylko czy przy zastosowaniu jakie opisałem jest sens i czy w ogóle będę w stanie odczuć różnicę? Czytałem już sporo opinii, że niektórzy nie są w stanie wychwycić różnicy w komforcie.
....
Zdecydowanie warto dopłacić do węglowej ramy. Różnica w tłumieniu mikrowstrząsów i drgań według mnie jest znacząca, by nie powiedzieć kolosalna.
Jeśli planujesz długie wycieczki, docenisz to na pewno.
#35
Napisano 30 grudzień 2014 - 19:08
adamoz, dnia 30 Gru 2014 - 15:17, napisał:
Witajcie,
Mam pytanie do bardziej doświadczonych. Planuję zakup canyona endurace na ramie alu bądź carbon. Będzie to moja pierwsza szosa. Do tej pory był MTB. Na szosie chciałbym pokonywać dłuższe trasy, na pewno powyżej 200 km, a z czasem być może w przedziale 300 - 500 km. Raczej nie biorę pod uwagę wyścigów, a jeśli to sporadycznie i nie jest to mój główny cel. Nastawiam się bardziej na jazdę długodystansową. Nie jest więc dla mnie priorytetem super sztywna rama, oferująca najlepsze przyśpieszanie, ani waga. 0,5 kg różnicy między alu a carbonem nie jest dla mnie bardzo istotne.
Moje pytanie sprowadza się do tego, czy przy długich trasach carbon da odczuwalne różnice w komforcie w stosunku do alu? Czy różnice te będą pomijalne i w praktyce nie do zauważenia?
Różnica w cenie między endurace alu a carbon to jakieś 1.300 zł i jestem w stanie to dołożyć. Pytanie tylko czy przy zastosowaniu jakie opisałem jest sens i czy w ogóle będę w stanie odczuć różnicę? Czytałem już sporo opinii, że niektórzy nie są w stanie wychwycić różnicy w komforcie.
Kupiłem swojego Endurace z takim samym zamiarem. Do tej pory pokonywałem już naprawdę bardzo długie dystanse na innym rowerze - również aluminiowym, ale jedna przejażdżka na Endurace pokazała, że obydwie maszyny dzieliła przepaść jeśli chodziło o komfort. Nie żałuję, że kupiłem wersję z aluminiowa ramą. Moim zdaniem ta wersja w zupełności spełnia moje wymagania co do komfortu. "Zaoszczędzone" 1300zł można przeznaczyć na ekwipunek, który przyda się na długich trasach: dobre oświetlenie, jakieś elementy ubioru, GPS, lemondka, itp. Można też zainwestować w lepsze koła. Za ta kwotę można złożyć naprawdę przyzwoite koła, które będą nie tylko mocniejsze, ale i dużo lżejsze od "stockowych".
#36
Napisano 30 grudzień 2014 - 19:54
Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Każda cenna.
Jak widać 2 opinie co do alu vs. carbon są skrajnie różne . Z tego co do tej pory czytałem na innych forach, także zagranicznych, więcej jest opinii mówiących, że carbon jest bardziej komfortowy. Pytanie tylko, jak bardzo wymierny jest ten komfort, a jak bardzo działa tu efekt placebo - marketing, większa cena, powszechne przekonanie o wyższości carbonu?
Ostatnio pojawia się coraz więcej opinii, że ta różnica jest jednak trudna do wyczucia, a jedna rama carbonowa nie jest równa drugiej i równie dobrze carbon może być mniej lub bardziej komfortowy od aluminium w zależności np. od geometrii. Czy np. zmiana opon z 23 na 25 nie podnosi bardziej komfortu niż zmiana z alu na carbon?
Stąd też moje wątpliwości, czy rzeczywiście realnie odczuję różnicę, a nawet jeśli to czy będzie ona warta dopłaty oraz tkwiącej gdzieś w mojej głowie obawy przed uszkodzeniem carbonu np. w transporcie, bo zamierzam przewozić rower na bagażniku samochodowym mocowanym do haka. Nie mówiąc już o wywrotkach, bo gdzieś czytałem że carbon podobno łatwiej uszkodzić przy upadku niż alu, ale nie wiem na ile jest to wiarygodne info.
Poza tym zdaje się, że alu mniej się rzuca w oczy i jest mniej kuszące przy kradzieży.
Mam o czym rozmyślać, bo przyznaję, że carbon bardzo mnie kusi tą obietnicą komfortu, fajniejszym jak dla mnie wyglądem, trochę mniejszą wagą. Z drugiej, zimno kalkulując wiem, że jak na moje potrzeby alu powinno być zupełnie wystarczające, bo nie chodzi mi o urywanie sekund na wyścigach dzięki lżejszej i sztywniejszej ramie.
Jeśli macie jeszcze jakieś przemyślenia na temat alu vs. carbon, to chętnie przeczytam.
#37
Napisano 30 grudzień 2014 - 19:57
Gratulacje, jeśli ktoś bez pudła "wyczuwa" kolosalną poprawę komfortu na rowerze karbonowym w stosunku do aluminiowego.
Moim zdaniem sprawa wygląda następująco:
Jeśli kupujesz swój pierwszy rower szosowy, jeśli miałbyś kupić rower z ramą aluminiową, a później cały czas żałować, że nie będzie Ci danie zaznać jazdy na rowerze karbonowym - to kup rower z ramą karbonową.
Jeśli kupujesz swój pierwszy rower szosowy i jeśli zdecydujesz się kupić rower z ramą aluminiową, to ciesz się jazdą.
Jeśli chciałbyś naprawdę poznać różnice w odczuciach, to przydałoby się po prostu przeprowadzić osobiste porównanie - najlepiej ślepą próbę (ale jak ?), te same koła, opony, kierownice, owijki, siodła, podobne ramy (np. ten sam producent i charakter) ale różny materiał - jedna karbonowa, a druga aluminiowa. Długa jazda po tej samej trasie, w podobnych warunkach, albo jeszcze lepiej użytkowanie przez jakiś czas - wtedy można by mówić o różnicach w odczuciach.
Ja się śmieję, że rama karbonowa od aluminiowej różni się w sposobie przenoszenia nierówności drogi na jeźdźca ... odgłosem jaki wydaje :-D .
Fakt, różnica jest, karbonowa jakby wchłania uderzenia, ale w szosówkach (i węglowych, i alu) swoje trzeba przyjąć na tyłek, łokcie i nadgarstki. Mam rower karbonowy i aluminiowy. Oba są wiekowymi konstrukcjami, ale z podobnego okresu, więc pod tym względem, można powiedzieć są to rowery porównywalne. Obie ramy były dość wysokimi modelami u danego producenta. Koła w zasadzie takie same, opony obecnie różne, ale były przez jakiś czas jednakowe. Powtarzam, ja różnicę czuję, ale żebym czuł kolosalną poprawę komfortu na rowerze karbonowym - tego bym nie powiedział.
- adamoz lubi to
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen
#38
Napisano 30 grudzień 2014 - 20:12
Jeśli zależy ci na podwyższeniu komfortu poprzez zmianę opon to wiedz, że do Endurace (aluminiowa rama) wchodzi nawet opona w rozmiarze 28. Jeżdżę na takich od dłuższego czasu i sobie chwalę. Przy pokonywaniu długich tras różnica w oporze toczenia jest dla mnie pomijalna, natomiast zyskuję taka szerokością na komforcie co już dla mnie ma duże znaczenie zwłaszcza na trasach powyżej 300km.
Różnica w wadze pomiędzy alu i karbonem w tym modelu to około 0,5kg. Nie jest to dużo. Czasem wystarczy "zgubić" kilka zbędnych kilogramów masy ciała rekompensując w ten sposób różnicę ;-)
- adamoz lubi to
#39
Napisano 30 grudzień 2014 - 20:35
robo i 4gotten - czuję, że wasze głosy są głosami rozsądku i za nimi powinienem podążać, tj. wybrać alu:)
4gotten - czy orientujesz się, jaka jest długość sztycy wraz z siodłem, przy jej maksymalnym wsunięciu (schowaniu) mierzona od końca rury podsiodłowej? Bo podobno jest jakaś określona długość sztycy, która musi wystawać z rury podsiodłowej. To jest ostatnia niewiadoma dla mnie przy wyborze rozmiaru. Nie chciałbym aby okazało się, że przy rozmiarze M muszę bardziej wsunąć sztycę, a nie mogę. Chciałbym mieć też jakieś pole manewru, chociażby 1-2 cm, aby w razie kontuzji / przeciążenia nogi na trasie móc trochę obniżyć siodełko.
Po ostatnich pomiarach nogi, zgodnie z FAQ Canyona, tj. w spodenkach kolarskich i z naciskiem książki na krocze symulującym nacisk na siodełko, noga się wydłużyła:) i wychodzi 84,5 - 85 cm, a więc oddalam się od rozmiaru S (83 cm) i bardziej wchodzę w M.
Dodaj odpowiedź

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rozmiar ramy, canyon
Rowery oraz części →
Rowery oraz ramy →
Nasze rowery →
Canyon Grail Cfr Mars AttackNapisany przez sargento , 29 paź 2024 ![]() |
|
||
Giełda →
Sprzedam - linki do allegro, olx, itp. →
Czapka Arkea Samsic / Canyon / EkoiNapisany przez tomicher , 28 lis 2022 ![]() |
|
||
Rowery oraz części →
Rowery oraz ramy →
Nasze rowery →
Canyon Ultimate Cf SlxNapisany przez Gosc_adazz_* , 28 lis 2020 ![]() |
|
||
Rowery oraz części →
Rowery oraz ramy →
Jaki rower za 3500zł i więcej? →
Szosa Endurance/gravel Do 6000Zł?Napisany przez Sevbike , 08 paź 2020 ![]() |
|
||
Rowery oraz części →
Rowery oraz ramy →
Pytanie Odnosnie Rozmiaru Ramy / Maly ProblemNapisany przez noobz , 08 wrz 2020 ![]() |
|