Skocz do zawartości


Zdjęcie

TDP 2010 - etap dla amatorów


385 odpowiedzi w tym temacie

#61 kr1s1983

kr1s1983
  • Użytkownik
  • 830 postów
  • SkądNowy Sacz

Napisano 27 lipiec 2010 - 10:05

no na polskie warunki to wpisowe to lekka przesada obojetnie na jaki cel to idzie.Nawet przebolal bym te 100zl ale jakby ta trasa miala 100 lub wiecej kilometrow.Te 40 pare to mozna pokonac w lekko ponad godzine a do tego doliczajac koszty dojazdu na miejsce to robi sie malo ciekawie.Lang chyba nie ma problemu z pozyskaniem sponsorow i mozna bylo to inaczej zorganizowac.Szkoda bo fajne tereny do jazdy i chenie bym sie przejechal.

#62 wujek

wujek
  • Użytkownik
  • 100 postów
  • SkądNowy Targ

Napisano 27 lipiec 2010 - 10:11

Cytat

Te 40 pare to mozna pokonac w lekko ponad godzine


Chyba nie wiesz o czym mówisz! W ponad godzinę oznacza średnią około 40km/h :shock: Jeśli uda Ci się tę trasę pokonać choćby ze średnią 30km/h to masz zwycięstwo w kieszeni. Po co wprowadzać ludzi w błąd!

zapraszam na moją stronę w całości poświęconą górskim fotorelacjom --> www.fotografie.nowytarg.pl 


#63 Wiljer

Wiljer
  • Użytkownik
  • 620 postów

Napisano 27 lipiec 2010 - 10:23

45km przy średniej 30km/h to i tak daje 1godz 30min. "Lekko" jest dosyć względnym pojęciem więc miał racje :mrgreen:

max dst:

412 km Kraków - Warszawa (2020)


#64 kr1s1983

kr1s1983
  • Użytkownik
  • 830 postów
  • SkądNowy Sacz

Napisano 27 lipiec 2010 - 10:26

zalezy jak kto jedzie.Jezeli pokaza sie mocni mastersi to zrobia srednia 35-40km/h.Przynajmniej tak jest na Tatry Tour.

#65 Birdy

Birdy
  • Użytkownik
  • 87 postów
  • SkądGdów

Napisano 27 lipiec 2010 - 10:54

Cytat

no na polskie warunki to wpisowe to lekka przesada .


Zgadzam sie, i tu nie chodzi o mnie, bo dałbym dla mnie to nie fortuna, ale znam parę osób które chciałby by wystartować a ich (właściwie ich rodziców) nie stać...
Dlatego postanowiłem nie brać udziału w tej farsie, bo tylko zraza ludzi do kolarstwa i kolarzy robiąc im opinie jak to ostatnio usłyszałem "bogatych snobów", a władze NT wolą wywalać miliony złotych na głupoty.

#66 Mike93_KMI

Mike93_KMI
  • Użytkownik
  • 143 postów
  • SkądWioska

Napisano 27 lipiec 2010 - 11:07

Dla mnie wpisowe to pewna bariera , wole kasę odłożyć do kilku potrzebnych mi cześci .
Ale w porównaniu do Petli beskidziej na ktorej byłem był dużo wiekszy dystans fajniejsze podjazdy , ale za to jakie mniejsze wpisowe .

Dobrze ze w mojej okolicy są amatorskie , na ktorym nie ma wpisowego przyciaga to ludzi z Krk i okolic .
Przepraszam za OT

#67 howard

howard
  • Użytkownik
  • 135 postów
  • SkądKatosy

Napisano 27 lipiec 2010 - 11:22

Cytat

Orientujecie się jak będą zabezpieczone 2 niestrzeżone przejazdy przez tory kolejowe?
Ten drugi ( w Białym Dunajcu) ma szansę być robiony na sporej prędkości.


Obawiasz się zapór czy pośpiesznego Intercity Gdynia - Zakopane... :mrgreen:
Też mi to przyszło do głowy, ciekawe co na to organizator :mrgreen: Zjazd z dużej góry kończy się torami i przecięciem Zakopianki. Zawsze to jakieś urozmaicenie ;-)

#68 narek

narek
  • Użytkownik
  • 27 postów
  • SkądOświęcim

Napisano 27 lipiec 2010 - 11:45

Obawiam się tego "częściowo" ograniczonego ruchu, wiadomo, że pociągu nie da się częściowo ograniczyć, a zapór nie ma na żadnym z nich. O ile pamiętam to widoczności w lewo (Biały Dunajec) praktycznie też nie ma. Przejazd jest b wąski i nieco dziurawy, nawet bez pociągu może być niebezpieczny.

#69 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8633 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 27 lipiec 2010 - 12:14

Cytat

Jeszcze koszulka dla każdego w owej stówce, to też tyle co nic.

Raczej "uczestnicy Tour de Pologne Amatorów otrzymają w pakiecie startowym t-shirt ", jak dla mnie to nie do końca t-shirt = koszulka...
Choć szczerze mówiąc 2x150 sztuk medali pamiątkowych będzie niezłą pamiątką dla tych pierwszych 150 zawodników amatorów - na pewno wartość ich będzie niewymierna i nieprzeliczalna na kasę. Choć pewno część z nich trafi prędzej czy później na alledrogo ;-)
A czy stówa to aż tak dużo kasy? Zarobić i owszem, wydać nie bardzo - rodzinny wypad do kina mnie potrafi więcej kosztować :shock:

Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect


#70 Deadi

Deadi
  • Użytkownik
  • 2567 postów
  • SkądOpolskie

Napisano 27 lipiec 2010 - 12:59

Cytat

Obawiam się tego "częściowo" ograniczonego ruchu, wiadomo, że pociągu nie da się częściowo ograniczyć, a zapór nie ma na żadnym z nich. O ile pamiętam to widoczności w lewo (Biały Dunajec) praktycznie też nie ma. Przejazd jest b wąski i nieco dziurawy, nawet bez pociągu może być niebezpieczny.


a jak w ogóle asfalt wygląda na trasie? to, że czarny wiem, a jak z jakością?

#71 howard

howard
  • Użytkownik
  • 135 postów
  • SkądKatosy

Napisano 27 lipiec 2010 - 13:18

kolega "wujek" doniósł, ze asfalt ok, choc jak znam podhalańskie trakty to raczej spodziewam się niespodziewanego :-?

#72 Deadi

Deadi
  • Użytkownik
  • 2567 postów
  • SkądOpolskie

Napisano 27 lipiec 2010 - 14:25

A co myślicie o planie treningowym przed startem?

Dokładniej chodzi mi o to co i ile trenować, kiedy przestać i co robić by się nieprzetrzenować. Zdaję sobie sprawę, że i tak już jest za poźno na jakie kolwiek wielkie przygotowania, zależy mi raczej na takim ogólnym przygotowaniu fizycznym do owego wyścigu. Z resztą każdy jest w innej, różnej formie, więc szczegółowe porady mają się nie jak do rzeczywistości, dlatego pytam o ogólne aspekty przygotowania się.

Jak już wszyscy zainteresowani wiedzą, "etap" do prostych nie należy, zwłaszcza dla tych co nigdy nie jeździli po górach, czyli dla mnie :mrgreen: Szczerze powiem, że sam nie wiem co mam o tym myśleć, na co się nastawiać i jakiego wyniku oczekiwać. Nawet nie wiem jaka średnia będzie dobra, a jaka zła, stąd wątpliwość się tyczy tego nawet jak jechać. Na płakim czy na zjazdach to wiadomo, aby się nie zabić, a pod górę by się nie zajechać, tylko jak to zrobić.

U siebie mam jeden fajny podjazd, na odcinku 100m jest 5%, więc jakieś odzwierciedlenie jest, więc korzystam z niego ile się da, czyli wjazd i zjazd, wjazd i zjazd. Wjazd z prędkością ponad 30km/h, zjazd tocząc się i tak 10 razy. Myślicie, że takie coś zda egzamin w prowizorycznym przygotowaniu się do Tatr? Może macie inne pomysły?

#73 tomash2310

tomash2310
  • Użytkownik
  • 19 postów
  • SkądNowy Targ

Napisano 27 lipiec 2010 - 14:28

Jestem ciekawe jaka będzie średnia prędkość najlepszych na tej trasie :)

#74 Miguel

Miguel
  • Użytkownik
  • 840 postów
  • SkądGOP - Będzin

Napisano 27 lipiec 2010 - 14:36

Dead, trenować trzeba było wcześniej. Pojeździj teraz zmniejszając objętość, na dwa dni przed wyścigiem zrób sobie wolne, a dzień przed pojeździj godzinkę na tętnie 55-65&, czyli bardzo lekko i przeciągnij się dwa razy po minucie, żeby ożywić organizm przed startem.
Trening 30 km/h pod górkę nic nie mówi. Może wiać w plecy i pojedziesz 35, może wiać w twarz to na zejdziesz do 20. Nie masz pulsometru?

#75 Deadi

Deadi
  • Użytkownik
  • 2567 postów
  • SkądOpolskie

Napisano 27 lipiec 2010 - 14:44

Pulsometru jeszcze się nie dorobiłem ,ale na nowy sezon juz będzie. (jak spłace kredyty :lol: )
Co do owych podjazdów to jadę je w sumie na maksa bez względu na wiatr.

A w dniu startu coś kręcić? jakaś rozgrzewka?

#76 Miguel

Miguel
  • Użytkownik
  • 840 postów
  • SkądGOP - Będzin

Napisano 27 lipiec 2010 - 14:47

Dystans krótki, lepiej rozgrzej się 10-15 minut.

#77 Gosc_MusicMan_*

Gosc_MusicMan_*
  • Gość

Napisano 27 lipiec 2010 - 15:58

Czy Wy naprawdę sądzicie, że to jest zorganizowane z myślą o ambitnych kolarzach? Dla mnie to specjalnie jest taki dystans aby mógł przejechać go każdy, zaprosili kilku vipow, pokaża w TV, zrobia reklame troche sobie, troche kolarstwu... i tyle.
Zamiast się cieszyć, że komuś sie chce cos takiego oranizowac, to najlepiej z polskim optymizmem napisac ze to gowno, ze oczywiscie drogo i wogole ch. Moze krytykujący zorganizuja jakis fajny maraton i pokazą jak to nalezy zrobic i za ile?

#78 Wiljer

Wiljer
  • Użytkownik
  • 620 postów

Napisano 27 lipiec 2010 - 16:05

Cytat

Moze krytykujący zorganizuja jakis fajny maraton i pokazą jak to nalezy zrobic i za ile?


a po co ? przecież już takie są ; ) gdyby nie było porównania do takich maratonów gdzie stosunek ceny do jakości jest większy niż na TdP to nie było by krytyki ; ) - proste

max dst:

412 km Kraków - Warszawa (2020)


#79 Deadi

Deadi
  • Użytkownik
  • 2567 postów
  • SkądOpolskie

Napisano 27 lipiec 2010 - 16:48

Cytat

Czy Wy naprawdę sądzicie, że to jest zorganizowane z myślą o ambitnych kolarzach? Dla mnie to specjalnie jest taki dystans aby mógł przejechać go każdy, zaprosili kilku vipow, pokaża w TV, zrobia reklame troche sobie, troche kolarstwu... i tyle.Zamiast się cieszyć, że komuś sie chce cos takiego oranizowac, to najlepiej z polskim optymizmem napisac ze to gowno, ze oczywiscie drogo i wogole ch. Moze krytykujący zorganizuja jakis fajny maraton i pokazą jak to nalezy zrobic i za ile?


No dokładnie. przecież o to w tym wszystkim chodzi!! To jest sedno całej tej ZABAWY. Im więcej AMATORÓW tym lepiej. Choć pewnie znajdą się tacy co nie dadzą najmniejszych szans na równą walkę :)

A jak myślicie ilu może być chętnych? jesli mam numer ID ponad 1500, to znaczy, że już jest 1500 chętnych? :-D

#80 Wiljer

Wiljer
  • Użytkownik
  • 620 postów

Napisano 27 lipiec 2010 - 17:15

Cytat

A jak myślicie ilu może być chętnych? jesli mam numer ID ponad 1500, to znaczy, że już jest 1500 chętnych? :-D

Wyleciała mi nazwa tej imprezy z głowy ale startowało w niej ileś tysięcy osób (albo kilkadziesiąt tysięcy) i ostatni zawodnicy startowali kilkanaście minut później z wiadomych przyczyn (peleton miał kilka kilometrów długości więc musiał jakoś wystartować)

To chyba panowie w Eurosporcie mówili o tym, jeden z polaków tam startował i był chyba 2 a tak naprawdę byłby pierwszy gdyby nie to, że startował z końca.

max dst:

412 km Kraków - Warszawa (2020)




Dodaj odpowiedź


Zaawansowany edytor tekstowy